Piotr Ulicki 0 Napisano 31 Października 2018 Udostępnij Napisano 31 Października 2018 w Montowanie produktów Witam. Po ostatniej aktualizacji pojawił się problem z kompletowaniem towarów składających sie z kilku składników. Problem polega na tym ,że po kliknięciu "ZMONTUJ" Subiekt się zawiesza i nie mo zna wykonać żadnej operacji. Będę wdzięczny za informację w czym jest problem. Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 31 Października 2018 Udostępnij Napisano 31 Października 2018 w Montowanie produktów Pierwszy raz słyszę o takim problemie i go nie potwierdzam - na bazie demo bez problemu zmontowałem komplet. Sprawdź co się stanie na bazie demo, jeśli się uda to potwierdzi, że problem występuje tylko u Ciebie i tam należy go diagnozować. Link to postu
Piotr Ulicki 0 Napisano 31 Października 2018 Autor Udostępnij Napisano 31 Października 2018 w Montowanie produktów zapewne wstyd się przyznać, ale nie mam pojęcia jak sprawdzić ten problem na bazie demo. Mogę prosić o podpowiedź , może jakiś link itp? Z góry dziękuje Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 1 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2018 w Montowanie produktów Zmień podmiot (główne menu->Zmień podmiot) i wybierz "Nowy" zamiast swojego produkcyjnego. 1 Link to postu
Piotr Ulicki 0 Napisano 2 Listopada 2018 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2018 w Montowanie produktów dziękuję za podpowiedź. Sprawdziłem i niestety na profilu nowym (Demo) dzieje się dokładnie to samo. Po kliknięciu zmontuj, okna robią się szare i nieaktywne. Odbudowałem strukturę indeksów ale niestety nic nie pomogło. Nie wiem w czym szukać przyczyny? Do tej pory działało bez problemu Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 2 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2018 w Montowanie produktów Trzeba było od razu pokazać jak to wygląda (zamieścić zrzut ekranu). Link to postu
Piotr Ulicki 0 Napisano 3 Listopada 2018 Autor Udostępnij Napisano 3 Listopada 2018 w Montowanie produktów problem w tym ,że nic się nie dzieje. Tak wygląda ekran po kliknięciu "zmontuj". Po tej operacji trzeba zamknąć Subiekta w Menadżerze Zadań Link to postu
Piotr Ulicki 0 Napisano 5 Listopada 2018 Autor Udostępnij Napisano 5 Listopada 2018 w Montowanie produktów Witam Ponownie taki mały UPDATE, ponieważ na IOS (wirtual box Windows 10) wszystko działa poprawnie na tej samej bazie na tym samym loginie> Znaczy się, że jest problem po stronie Windowsa, ponieważ ostatnio była robiona aktualizacja Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 5 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2018 w Montowanie produktów No niestety, Windows 10 ciągle przysparza wiele problemów, doinstaluj wszystkie poprawki, uruchom ponownie komputer, jeśli nic się nie zmieni to napraw instalację programów Insertu, jeśli nic się nie zmieni to odinstaluj programy i zainstaluj ponownie. Link to postu
Jacek Izydorczyk 1 337 Napisano 5 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2018 w Montowanie produktów A czy po zablokowaniu Subiekta, wciśnięcie ESC powoduje jego odblokowanie? Bo jeśli tak, to okno montowania "wyleciało" poza monitor (jeden i drugi). Układ okien zapisywany jest w rejestrze Windows. 1 Link to postu
Piotr Ulicki 0 Napisano 6 Listopada 2018 Autor Udostępnij Napisano 6 Listopada 2018 w Montowanie produktów I teraz należy się dobry trunek. Strzał w DYCHĘ!!! Faktycznie okno się schowało, tak że ledwo wystawała tylko krawędź. Bardzo dziękuję za pomoc Link to postu
Jacek Izydorczyk 1 337 Napisano 6 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2018 w Montowanie produktów 49 minut temu, Piotr Ulicki napisał: Faktycznie okno się schowało, tak że ledwo wystawała tylko krawędź. To i tak dobrze. Bywało już tak, że nie było za co złapać - wtedy pozostaje edycja rejestru. 52 minuty temu, Piotr Ulicki napisał: Bardzo dziękuję za pomoc Nie ma za co Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 015 Napisano 6 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2018 w Montowanie produktów 4 godziny temu, Jacek Izydorczyk napisał: Bywało już tak, że nie było za co złapać - wtedy pozostaje edycja rejestru. Kiedyś mi pomógł taki sposób: https://blog.kowalczyk.cc/2010/03/26/windows-przywracanie-widocznosci-okien-poza-ekranem/ Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 7 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2018 w Montowanie produktów Dnia 3.11.2018 o 18:26, Piotr Ulicki napisał: problem w tym ,że nic się nie dzieje. Tak wygląda ekran po kliknięciu "zmontuj". Czyli nie było takie "nic się nie dzieje" skoro pojawiała się na ekranie krawędź okna montażu kompletu, gdybyś zamieścił zrzut ekranu bez programu pocztowego to bardziej rzuciłoby się ono w oczy - jak teraz się wie czego szukać to na zamieszczonym przez Ciebie zrzucie ekranu widać to okno. Link to postu
Polecane posty