Robert Mazurek 16 Napisano 23 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2019 w Problemy paragon /faktura Wystawiamy paragon a klient dzwoni o okazuje się że miała być faktura. Co robię źle ? Dodaje zrzuty ekranu dla jasności Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 024 Napisano 23 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2019 w Problemy paragon /faktura Chyba nic. Klient w FOD nie wybrał, że chce fakturę. Może jakiś błąd po stronie allegro? bo wyżej są dane do faktury... Ale Sello pokaże - zgodnie z FOD - paragon... Cytuj Link to postu
Robert Mazurek 16 Napisano 23 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2019 w Problemy paragon /faktura Pani z Allegro sprawdza jakie jest stanowisko Allegro w tej sprawie Cytuj Link to postu
Kamil Kamil 3 Napisano 23 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2019 w Problemy paragon /faktura Podbijam temat. Miałem ostatnio 2 takie same przypadki. Ciekaw jetem co odpowie na to allegro. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 24 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2019 w Problemy paragon /faktura Info w mailu jest jasne, klient nie wybrał faktury. Stąd też zapewne i w formularzu zwróconym z WebApi nie ma informacji o fakturze. Wczoraj zauważyłem, że w Allegro zmieniły się niektóre kontrolki na stronie (między innymi checkbox - pole z zaznaczeniem), być może nie działają one na każdej przeglądarce i klienci klikają a pole się nie zaznacza. Może to ma jakiś związek. Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 024 Napisano 24 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2019 w Problemy paragon /faktura 51 minut temu, Bartosz Rosa napisał: Info w mailu jest jasne, klient nie wybrał faktury. Stąd też zapewne i w formularzu zwróconym z WebApi nie ma informacji o fakturze. Wczoraj zauważyłem, że w Allegro zmieniły się niektóre kontrolki na stronie (między innymi checkbox - pole z zaznaczeniem), być może nie działają one na każdej przeglądarce i klienci klikają a pole się nie zaznacza. Może to ma jakiś związek. Coś się zmieniło zdecydowanie... Może to zgłosicie do Allegro? Teraz w wiadomościach z allegro występuje rozbieżność. W powyższym przypadku gdy w FOD nie zaznaczono FV nie powinno być danych do niej w info o płatności... Co do box'ów, to sądzę, że gdyby klient nie kliknął, że chce FV to by mu się nie rozwinęło na allegro pole do wpisania danych do niej... Tu jakby kliknął (bo wpisał) a zaznaczenia w FOD brak. Cytuj Link to postu
Konrad Pabijan 3 Napisano 25 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2019 w Problemy paragon /faktura Witam. U mnie to samo, klient wybrał FV (w mailu od Allegro jak i w zamówieniach po zalogowaniu na Allegro jest zaznaczona prośba o fakture) a Sello nie pobrało tej informacji. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 25 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2019 w Problemy paragon /faktura Sello pobrało, pytanie czy Allegro zwróciło... W formularzu w transakcji rozumiem, że pole Faktura nie jest zaznaczone? Cytuj Link to postu
Konrad Pabijan 3 Napisano 25 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2019 w Problemy paragon /faktura (edytowane) dokładnie tak, pole Faktura nie jest zaznaczone, w menadżerze sprzedaży Allegro (ms.allegro.pl) też nie ma zaznaczonej informacji o fakturze, więc chyba to problem po stronie Allegro. Edytowane 25 Stycznia 2019 przez Konrad Pabijan dopisanie informacji 1 Cytuj Link to postu
Robert Mazurek 16 Napisano 29 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2019 w Problemy paragon /faktura (edytowane) Allegro konsultant milczy ..... A problem sobie trwa wczoraj przybyły kolejne. Zaczyna się robić kocioł. Telefon za telefonem gdzie moja faktura. ogólnie to myśleliśmy że to jest problem typu nie wybrał faktury ale gdzieś po drodze allegro dało możliwość wpisania danych do faktury. Ale to nie to Edytowane 29 Stycznia 2019 przez Robert Mazurek Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 29 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2019 w Problemy paragon /faktura A jak wyglądają maile podsumowujące wybór klienta? Czy w nich jest informacja o fakturze? Cytuj Link to postu
Robert Mazurek 16 Napisano 29 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2019 w Problemy paragon /faktura Tak jak w zrzutach z ekranu które dodałem Cytuj Link to postu
Radi N. 12 Napisano 30 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2019 w Problemy paragon /faktura (edytowane) Chciałem dołączyć się do wątku. U nas też podobne problemy i nie jest to pierwszy taki przypadek. Załączam screen formularza z sello i screen z allegro. A dziś klient pisze że chciał FV a nie paragon A to mail od allegro. Więc chyba wina leży po stronie allegro. Edytowane 30 Stycznia 2019 przez Radi Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 30 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2019 w Problemy paragon /faktura Wszystko na to wskazuje. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 30 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2019 w Problemy paragon /faktura Podeślijcie identyfikatory formularzy, w których powinna być faktura a nie ma + nazwę swojego konta, może być na priv lub mail sello@insert.com.pl z linkiem do tego wątku. Cytuj Link to postu
Robert Mazurek 16 Napisano 30 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2019 w Problemy paragon /faktura Podsyłam proszę sprawdzic czy o to chodziło. Tymczasem problem narasta a konsutant allegro milczy kolejny dzień Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 30 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2019 w Problemy paragon /faktura Dzięki, sprawdzimy co da się zrobić. Cytuj Link to postu
Radi N. 12 Napisano 30 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2019 w Problemy paragon /faktura Wysłałem na @. Ale coś jest na rzeczy ponieważ są problemy z płatnościami i formularzami wpadają ze sporym opóźnieniem. Cytuj Link to postu
Kamil Kamil 3 Napisano 7 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2019 w Problemy paragon /faktura Witam Podbijam temat. Mamy taki sam problem. Myślałem że problem ustąpił, ale tylko w tym tygodniu mam już z 7 takich przypadków. Cytuj Link to postu
Robert Mazurek 16 Napisano 7 Lutego 2019 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2019 w Problemy paragon /faktura Allegro konsultant już nie odbiera telefonów rozwiązania żadnego nie ma na sello To Allegro to jakiś kanał Cytuj Link to postu
Kamil Kamil 3 Napisano 7 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2019 w Problemy paragon /faktura męczę allegro - zobaczymy co z tego wyjdzie. Jak się coś dowiem to dam znać. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 7 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2019 w Problemy paragon /faktura Z informacji jakie posiadamy to poprawka w Allegro oczekuje właśnie na wdrożenie. Więc problem powinien ustąpić w najbliższym czasie. Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 024 Napisano 7 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2019 w Problemy paragon /faktura (wczoraj=6.02.19) Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.