Tomasz Kosak 2 Napisano 12 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2019 w Nieprawidłowy adres przy grupowaniu Witam Ma problem przy grupowaniu transakcji. Wczoraj było wszystko ok, nic nie zmieniałem, dzisiaj taki komunikat. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 776 Napisano 12 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2019 w Nieprawidłowy adres przy grupowaniu W transakcji jest wybrana dostawa do paczkomatu, a adres dostawy jest dla klienta. Cytuj Link to postu
Tomasz Kosak 2 Napisano 12 Lipca 2019 Autor Udostępnij Napisano 12 Lipca 2019 w Nieprawidłowy adres przy grupowaniu To jak to zgrupować, jak przenoszę dane z formularza, to nie zgadza się kwota wpłaty. Jeszcze wczoraj na transakcjach jeśli nie były przeniesione dane z formularza miałem podświetlone na czerwono. Teraz tak nie mam. Może ja coś niechcący przestawiłem? Cytuj Link to postu
M. K. 29 Napisano 12 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2019 w Nieprawidłowy adres przy grupowaniu Grupujesz według Formularzy czy według Klienta? Cytuj Link to postu
Tomasz Kosak 2 Napisano 12 Lipca 2019 Autor Udostępnij Napisano 12 Lipca 2019 w Nieprawidłowy adres przy grupowaniu Zawsze robiłem wg Klienta. Wg formularza też mi zgłasza nieprawidłowy adres. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 776 Napisano 12 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2019 w Nieprawidłowy adres przy grupowaniu Ile jest różnych formularzy podpiętych do transakcji? Czy te transakcje mają jeden formularz ten sam czy każda ma inny? Cytuj Link to postu
Tomasz Kosak 2 Napisano 12 Lipca 2019 Autor Udostępnij Napisano 12 Lipca 2019 w Nieprawidłowy adres przy grupowaniu Transakcje mają ten sam formularz. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 776 Napisano 12 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2019 w Nieprawidłowy adres przy grupowaniu A jakie są dostawy w transakcjach i w formularzu oraz adres dostawy w transakcjach? Cytuj Link to postu
Tomasz Kosak 2 Napisano 12 Lipca 2019 Autor Udostępnij Napisano 12 Lipca 2019 w Nieprawidłowy adres przy grupowaniu Allegro Paczkomaty 24/7 i wysyłka na podany paczkomat. Z tym, że i tu jest chyba mój błąd ja jeszcze nie przeniosłem danych z formularzy pozakupowych do danych transakcji, bo mi zgłaszała nieodpowiednią kwotę. Jaki powinna być kolejność wykonywanych czynności jeśli chce zgrupować kilka transakcji? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 776 Napisano 12 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2019 w Nieprawidłowy adres przy grupowaniu Formularze w zasadzie najpierw aktualizują transakcję - można to włączyć w parametrach wysyłanie i odbierania. Po tym, jeśli formularz dotyczy wielu transakcji to nie będzie się zgadzać kwota płatności. Zgrupowanie formularzy powinno wyrównać te kwoty i wpłata będzie równa wartości transakcji. Tutaj problem jest taki, że w transakcji nadal jest wpisany adres klienta, zaś formularz próbuje ustawić paczkomat - który wymaga aby w polu adresu był adres paczkomatu. Cytuj Link to postu
Jakub Pęcikiewicz 0 Napisano 8 Października 2019 Udostępnij Napisano 8 Października 2019 w Nieprawidłowy adres przy grupowaniu Witam, podpinam się pod temat. Mam ten sam problem i nie wiem jak to ogarnąć. Zintegrowałem się z Shipx i teraz jak chce grupować transakcje to wyskakuje nieprawidłowy adres. jakieś sugestie? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 776 Napisano 9 Października 2019 Udostępnij Napisano 9 Października 2019 w Nieprawidłowy adres przy grupowaniu Błąd wynika z tego, że adres nie jest paczkomatowy a w transakcji jest ustawiona wysyłka paczkomatem. Czy grupowanie jest wykonywane na podstawie formularza? Cytuj Link to postu
Jakub Pęcikiewicz 0 Napisano 10 Października 2019 Udostępnij Napisano 10 Października 2019 w Nieprawidłowy adres przy grupowaniu Ok dzięki bartek ogarnąłem to. Grupowanie wg formularzy pomogło. Natomiast żeby nie było za pięknie, mam problem z kolejną rzeczą. Jak ogarnąć temat gdy kupujący kupuje towar który przekracza ilośc max w paczce i płaci dwa razy za wysyłkę? Mam teraz sytuację gdzie ktoś kupił 4 szt towaru a mam ustawione max w jednej paczce 2szt i zapłacił 2 razy za wysyłkę. Sello wszystko widzi jako jedną wpłatę ale gdy tworzę paczki to muszę mieć dwie a nie jedną Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 016 Napisano 10 Października 2019 Udostępnij Napisano 10 Października 2019 w Nieprawidłowy adres przy grupowaniu 3 minuty temu, Jakub Pęcikiewicz napisał: gdy tworzę paczki to muszę mieć dwie a nie jedną W TRANSAKCJI ustawiam: Zatwierdzam OK. Paczkę tworzę przy pomocy skrótu CTRL+R i w otwartym oknie mogę skasować te sztuki, które mają iść do drugiej PACZKI, potem OK. Na liście dalej pozostanie TRANSAKCJA tylko ze zmniejszoną ilością sztuk. Znów CTRL+R i sprawdzasz czy jest OK, jeśli tak to OK i masz drugą paczkę w PACZKACH do tego samego klienta. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 776 Napisano 10 Października 2019 Udostępnij Napisano 10 Października 2019 w Nieprawidłowy adres przy grupowaniu Można również wejść w paczkę i zmniejszyć liczbę sztuk np z 1 na 0, zapisać paczkę a następnie wygenerować do transakcji kolejną paczkę. Będzie ona zawierała towary różnicowe. Trzeba tylko przy pakowaniu zwrócić uwagę na liczbę sztuk w paczce, żeby nie zapakować towaru, który ma liczbę sztuk równą 0. Cytuj Link to postu
Jakub Pęcikiewicz 0 Napisano 11 Października 2019 Udostępnij Napisano 11 Października 2019 w Nieprawidłowy adres przy grupowaniu Dzięki Panowie, robicie robotę. Powiedzcie mi jeszcze tylko co zmienić żeby przy wystawianiu fv w sello do zamówienia, w polu nabywcy widniała też nazwa firmy a nie samo nazwisko? w formularzach jest ok, kupujący podaje nazwę firmy i nazwisko ale jak wystawiam dokument to automatycznie widnieje tylko samo imię i nazwisko, brak nazwy firmy. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.