Marcin SZFF 2 Napisano 27 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2020 w Czy sello to dobry wybór? Witam, sello nie generuje żadnych błędów - wydaje się, że ta opcja albo nie działa w ogóle albo działa "za pośrednictwem" InPostu. Co ciekawe nie generuje to żadnych "akcji" w raporcie. Nie pojawia się żaden błąd, dosłownie nie pojawia się nic. Nie ma nawet informacji, że operacja została rozpoczęta i zakończona. Wyskakuje tylko "dymek" "OZNACZANIE PACZEK Przetworzono paczek: 1" Fajnie by było jakby w temacie wypowiedział się @Bartosz Rosa . Mam jeszcze jedno pytanie - przy drukowaniu większej ilości listów (np. 10 zaznaczonych) drukują się tylko 2-4. Jak się drukuje te same listy pojedyńczo to nie ma problemu i drukują się po kolei. Błąd wyskakuje w Adobe Readerze. Pozdrawiam Marcin. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 770 Napisano 27 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2020 w Czy sello to dobry wybór? InPost jest spięty bezpośrednio z Sello czy poprzez zewnętrzne oprogramowanie? Problem z drukowaniem może wynikać z tego, że jednocześnie zaznaczone są wydruki SMART i zwykłe, które jak się okazało InPost rozróżnia tak mocno, że zamiast plików PDF z etykietami zwraca w tym wypadku plik ZIP. Nad obsługą plików ZIP trwają prace, do tego czasu trzeba albo dzielić paczki na SMART i zwykłe i drukować je osobno, albo drukować z menadżera paczek. Cytuj Link to postu
Marcin SZFF 2 Napisano 27 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2020 w Czy sello to dobry wybór? Witam, InPost jest spięty bezpośrednio z Sello. Będziemy próbować drukowania osobno paczkomatów i osobno przesyłek kurierskich. Pozdrawiam Marcin. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 770 Napisano 27 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2020 w Czy sello to dobry wybór? Co do kuriera, to w paczkach jest numer przesyłki zapisany? Cytuj Link to postu
Marcin SZFF 2 Napisano 29 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2020 w Czy sello to dobry wybór? (edytowane) Witam, właśnie w przypadku kuriera numery przesyłek nie są przypisane. Są przypisane tylko w przypadku paczkomatów. Dostałem odpowiedź od InPostu, że to jednak nie będzie problem po ich stronie. Więc musi to być wina Sello. W załączniku przesyłam swoją konfigurację - może coś jest nie tak. Będę wdzięczny za szybką odpowiedź - byłem pewien, że odpisałem już w poniedziałek i nie miałem czasu wcześniej zajrzeć tutaj. EDIT: W poniedziałek testowo zmieniłem też konfigurację tak aby nie było więc więcej niż 1 powiązanie. Powieliłem wbudowane sposoby aby rozdzielić "Wysyłka kurierem" od "wysyłka kurierem Inpost" . Niestety nic to nie zmieniło. Pozdrawiam Marcin. Edytowane 29 Stycznia 2020 przez Marcin SZFF Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 012 Napisano 29 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2020 w Czy sello to dobry wybór? A czy paczki pojawiają się w inpoście? Te, których nr nie ma w Sello? Jeśli tak, to można spróbowac je pobrać do Sello. U kogoś był problem z generowaniem paczkomatów, gdy był ustawiony "Odbiór" jak u Ciebie, a nie było wstawionego paczkomatu odbiorczego. Można by spróbować wpisać dane "Nazwa punktu" i "Pełny adres"? Potem znów przestawić na "Odbiór przez kuriera"? Cytuj Link to postu
Marcin SZFF 2 Napisano 29 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2020 w Czy sello to dobry wybór? Witam, tak, paczki pojawiają się w menadżerze InPostu. 3 godziny temu, MARCIN e-kupowanie.pl napisał: Jeśli tak, to można spróbowac je pobrać do Sello. U kogoś był problem z generowaniem paczkomatów, gdy był ustawiony "Odbiór" jak u Ciebie, a nie było wstawionego paczkomatu odbiorczego. Można by spróbować wpisać dane "Nazwa punktu" i "Pełny adres"? Potem znów przestawić na "Odbiór przez kuriera"? Jak pobrać do Sello? Nie rozumiem? W Sello są tworzone i "wysyłane" do InPostu Z tym przestawieniem - tak zrobiłem. Jutro zobaczymy czy pomoże. Natomiast "znalazłem" błąd, a raczej błędy i to dużą ilość. Nie były one widoczne w "RAPORCIE" a w "Serwisach aukcyjnych" "Zapisywanie zamówienia "xxx" użytkownika "YYY" z konta zzzz na Allegro.pl: Pominięto aktualizację transakcji. Aktualizacja tej transakcji jest wyłączona na zakładce CECHY." Wydaje się, że tutaj raczek chodzi o to, że dokument sprzedaży do tych transakcji został przygotowany ręcznie - np. komplety 3 produktów sprzedawane na 1 aukcji. Takie błędy występują zarówno przy zamówieniach do Paczkomatu gzie nr. listu się przypisują jak i w przypadku zamówień gdzie listy się nie przypisują. Przy okazji pytanie - w którym momencie przypisywane są nr. listu do zamówień? Przy tworzeniu listu? Przy drukowaniu listu? Przy drukowaniu zestawienia? Pozdrawiam Marcin. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 770 Napisano 29 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2020 w Czy sello to dobry wybór? 52 minuty temu, Marcin SZFF napisał: Jak pobrać do Sello? Nie rozumiem? W Sello są tworzone i "wysyłane" do InPostu Po utworzeniu przesyłki w API ShipX numer przesyłki nie jest zwracany od razu, stąd Sello odczekuje kilka sekund i pobiera te numery (ogólnie status przesyłki). Czasami te kilka sekund nie wystarczy i trzeba wtedy pobrać je wraz ze statusem przesyłek. Ręcznie w menu Wyślij/Odbierz > dostawcy paczek > Odbierz. Można również skonfigurować automatyczne pobieranie tych numerów i statusów przesyłek w parametrach wysyłania i odbierania, zakładka PACZKI. Warto również włączyć kolumnę status w module paczek , w którym widać aktualny (pobrany) status w systemie kuriera (Ctrl+Shift+K). W nowych wersjach kolumna ta domyślnie będzie już włączona. 58 minut temu, Marcin SZFF napisał: Natomiast "znalazłem" błąd, a raczej błędy i to dużą ilość. Nie były one widoczne w "RAPORCIE" a w "Serwisach aukcyjnych" "Zapisywanie zamówienia "xxx" użytkownika "YYY" z konta zzzz na Allegro.pl: Pominięto aktualizację transakcji. Aktualizacja tej transakcji jest wyłączona na zakładce CECHY." Nie błąd a ostrzeżenie. Jeśli pobierane są ponownie transakcje już zapisane w Sello to takie ostrzeżenia się pojawiają. Sugeruję nie pobierać ponownie transakcji sprzed iluś dni wstecz - tej funkcji należy używać tylko jeśli to faktycznie jest potrzebne. 1 godzinę temu, Marcin SZFF napisał: Przy okazji pytanie - w którym momencie przypisywane są nr. listu do zamówień? Przy tworzeniu listu? Przy drukowaniu listu? Przy drukowaniu zestawienia? Chodzi o zamówienie w Allegro? W momencie wpisania numeru do paczki, zostaje ona oznaczona symbolem żółtego zegarka, co oznacza, że w paczce jest numer, który oczekuje na wysłanie do Allegro. Wysłanie odbywa się ręcznie z wyślij/odbierz > serwisy aukcyjne > Wyślij lub automatycznie co wybrany okres czasu - konfiguracja w parametrach wysyłania i odbierania. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.