Seweryn B 1 Napisano 16 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2020 w Chaos Witam, Od jakiegoś czasu co pewien czas następuje w sello chaos. Aukcje, które wystawiłem magicznie znikają (nie pojawiają mi sie w trwających), aukcje zamknięte nie zamykają się ( nawet dzień po ich zamknięciu), błąd forbidden nie pozwala mi na pobranie informacji o aukcjach, pokazuje mi, że nie mam opisu w aukcji oraz żadnych zdjęć. Ogólnie jeden wielki CHAOS. Wysłałem plik JSON(s.bortnik@) na Państwa maila i liczę na pomoc w jak najszybszym czasie. Dziękuje za jakąkolwiek pomoc Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 770 Napisano 16 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2020 w Chaos Odezwiemy się, po przeanalizowaniu. Aczkolwiek jeśli chodzi o Forbidden to rozwiązanie jest proste. Mieć najnowszą wersję Sello i przeprowadzić autoryzację każdego aktywnego konta. Cytuj Link to postu
Seweryn B 1 Napisano 17 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2020 w Chaos (edytowane) Posiadam najnowszą wersję, autoryzacja była przeprowadzana xx razy i jest problem tylko z jednym kontem (Mamy obecnie 3 konta) Obecnie wyskakuje jeszcze taki błąd "W trakcie aktualizacji parametrów specyficznych dla konta w serwisie wystąpił błąd. Nie udało się przygotować konta do zmian "xxx" ?." Edytowane 17 Stycznia 2020 przez Seweryn B Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 770 Napisano 17 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2020 w Chaos 50 minut temu, Seweryn B napisał: Nie udało się przygotować konta do zmian "xxx" Jeśli ten błąd się powtarza, proszę zrestartować serwer SQL/komputer na którym ten serwer jest zainstalowany. Co do błędów forbidden, to już kiedyś ten temat przerabialiśmy. Oferta z konta HIT*******P1 jest pobierana przy użyciu autoryzacji kontem hite********pl1. Na pewno konta są poprawnie autoryzowane? Każda kończy się poprawnie? Cytuj Link to postu
Seweryn B 1 Napisano 17 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2020 w Chaos (edytowane) Na dwóch kontach w/w są wysyłane takie same tokeny co powoduje błąd dostępu Czy można wiedzieć w jakiej kolumnie w bazie danych znajduje się informacja o tokenie? Edytowane 17 Stycznia 2020 przez Seweryn B Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 770 Napisano 17 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2020 w Chaos Tabela reg_Data. Proszę jeszcze zweryfikować do jakiego konta w Sello przypisane są te aukcje powodujące błąd. Czy nie jest tak, że w Sello aukcja z konta A widnieje przypisana do konta B - wtedy Sello bierze poprawny token, ale nie pokrywa się to ze stanem faktycznym w Allegro. 1 Cytuj Link to postu
Seweryn B 1 Napisano 17 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2020 w Chaos 8 minut temu, Bartosz Rosa napisał: Tabela reg_Data. Proszę jeszcze zweryfikować do jakiego konta w Sello przypisane są te aukcje powodujące błąd. Czy nie jest tak, że w Sello aukcja z konta A widnieje przypisana do konta B - wtedy Sello bierze poprawny token, ale nie pokrywa się to ze stanem faktycznym w Allegro. Rzeczywiście aukcje z konta a znajdują się na koncie b Co zrobić w tym przypadku? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 770 Napisano 17 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2020 w Chaos Czyli ta sytuacja musiała powstać jeszcze w poprzednich wersjach, gdzie można było doprowadzić do niepoprawnej autoryzacji. Wtedy też została pobrana ta aukcja ale poprzez to, że Sello posłużyło się autoryzacją z innego konta, zapisało się to na niewłaściwym koncie w Sello. Najprościej, jeśli nie ma do tej aukcji transakcji zapisanych będzie usunąć ją i pobrać jeszcze raz. W innym wypadku pozostaje tylko ingerencja w bazie danych. Cytuj Link to postu
Seweryn B 1 Napisano 17 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2020 w Chaos (edytowane) Widocznie potrzebna będzie ingerencja w bazie danych, bo błąd wyskoczył po kolejnej autoryzacji kont. Co trzeba w takim przypadku zrobić? Wyskoczył jeszcze taki błąd "Wystąpił błąd podczas wysyłania żądania. Serwer spowodował naruszenie protokołu. Section=ResponseStatusLine" Edytowane 17 Stycznia 2020 przez Seweryn B Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 770 Napisano 17 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2020 w Chaos Operacje na bazie są nieco skomplikowane, bo trzeba podmienić kilka identyfikatorów. Dużo jest tych aukcji z błędem forbidden? Ten drugi błąd powtarza się czy jednorazowy? Cytuj Link to postu
Seweryn B 1 Napisano 17 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2020 w Chaos Aukcji z błędem forbidden powtarza się i dorzuca do tego coraz to nowsze aukcje reasumując trochę ich jest. Ponadto program przenosi aukcje trwające do zakładki zakończone ( przed chwilą przerzucił 240 aukcji, które trwają). Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 770 Napisano 17 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2020 w Chaos Jeśli aukcje są wznawiane w serwisie to znikają one na chwilę z ofert dostępnych. Jeśli w tym momencie zostaną pobrane dane o aukcjach trwających to zostaną przeniesione do zakończonych. Ponowne pobranie trwających za chwilę powinno je przywrócić jeśli już w serwisie są ponownie dostępne. 1 godzinę temu, Seweryn B napisał: i dorzuca do tego coraz to nowsze aukcje A te aukcje skąd są wystawiane? Z Sello czy w inny sposób? Cytuj Link to postu
Seweryn B 1 Napisano 20 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2020 w Chaos Aukcje wystawiamy tylko z poziomu sello. Chodzi o to, że przerzuca do zakładki zakończone nawet bez żadnej ingerencji w nie (aukcje trwają, ale przenoszą się do zakończonych) Cytuj Link to postu
Jakub Pęcikiewicz 0 Napisano 20 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2020 w Chaos Mam to samo, jakimś cudem niektóre aukcje lądują w zakończonych nie wiadomo czemu. Zorientowaliśmy się gdy towar zalegał jakiś czas. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 770 Napisano 20 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2020 w Chaos Prosiłbym o podesłanie bardziej szczegółowych danych na sello@insert.com.pl z linkiem do tego tematu. Zrzuty ekranu każdej zakładki w oknie aukcji w Sello, zakładka ZMIANY na dole. Cytuj Link to postu
Seweryn B 1 Napisano 20 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2020 w Chaos Zdjęcia zostały wysłane na maila Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 770 Napisano 20 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2020 w Chaos 3 godziny temu, Seweryn B napisał: Zdjęcia zostały wysłane na maila Widzę tam ciągle te same błędy typu Forbidden i to on uniemożliwia zaktualizowanie się aukcji. Najlepiej będzie podesłać do nas tę bazę, bo do tego problemu trzeba podejść indywidualnie. Wtedy będziemy mogli odesłać zestaw poleceń SQL, które naprostują sytuację. W tym celu proszę napisać na mail. Cytuj Link to postu
Seweryn B 1 Napisano 21 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2020 w Chaos Testowo postawiliśmy sello na świeżym serwerze SQL (nie z backupu) konfigurując 3 konta allegro. Przez okres 2 godzin błąd 403 nie występował, jednakże później się pojawił, więc wykluczamy winę z samą bazą danych. Błąd 403 występuje w momencie, kiedy konto A próbuje pobrać dane z konta B(z czego to może wynikać?). Prosimy również o informację co jaki czas powinny być autoryzowane konta allegro. Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 012 Napisano 21 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2020 w Chaos 12 minut temu, Seweryn B napisał: konto A próbuje pobrać dane z konta B(z czego to może wynikać? Błędna autoryzacja kont zapewne... 12 minut temu, Seweryn B napisał: co jaki czas powinny być autoryzowane konta allegro W 1.33 bodajże taki błąd nie powinien już wystąpić... Cytuj Link to postu
Seweryn B 1 Napisano 21 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2020 w Chaos 1 minutę temu, MARCIN e-kupowanie.pl napisał: Błędna autoryzacja kont zapewne... W 1.33 bodajże taki błąd nie powinien już wystąpić... Nieprawdopodobne, a jednak... Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 770 Napisano 22 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2020 w Chaos W zasadzie autoryzacja powinna być wymaga raz w roku. Odświeżanie tokenów działa w tle samoczynnie. Stawiając obok drugą bazę z tymi samymi kontami które pracują na innej bazie spowoduje pojawienie się błędu niepoprawnego tokena, bo jeśli token odświeży jedna baza to tokeny w drugiej automatycznie tracą ważność. Traci ważność również token odświeżający więc jak Sello pracujące na drugiej bazie użyje wygaśniętego już tokena odświeżającego aby odświeżyć tokeny to dostaje błąd z Allegro informujący o nieprawidłowym tokenie odświeżającym. A wtedy to już pomaga tylko ręczna ponowna autoryzacja. Ale... ta przeprowadzona na bazie drugiej unieważni z kolei tokeny na bazie pierwszej. Dlatego praca na wielu bazach z tymi samymi kontami nie jest możliwa (musiałby istnieć mechanizm replikacji tokenów pomiędzy bazami). 18 godzin temu, Seweryn B napisał: Błąd 403 występuje w momencie, kiedy konto A próbuje pobrać dane z konta B(z czego to może wynikać?) Tak dzieje się też na tej świeżej bazie? Cytuj Link to postu
Seweryn B 1 Napisano 22 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2020 w Chaos Problem wystepuje na bazie "produkcyjnej" oraz na swiezej bazie. Na pewno nie jest to problem blednej autoryzacji (bledny login i haslo itp). Prosimy o pomoc, czas nagli a sprzedaz w firmie stoi. Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 012 Napisano 22 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2020 w Chaos 3 minuty temu, Seweryn B napisał: Problem wystepuje na bazie "produkcyjnej" oraz na swiezej bazie. Na pewno nie jest to problem blednej autoryzacji (bledny login i haslo itp). Prosimy o pomoc, czas nagli a sprzedaz w firmie stoi. Tak jak pisał Bartek przed chwilą praca jednocześnie na dwóch bazach Sello, z podpiętymi takimi samymi kontami będzie powodowała problemy z autoryzacją. Cytuj Link to postu
Seweryn B 1 Napisano 22 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2020 w Chaos 1 minutę temu, MARCIN e-kupowanie.pl napisał: Tak jak pisał Bartek przed chwilą praca jednocześnie na dwóch bazach Sello, z podpiętymi takimi samymi kontami będzie powodowała problemy z autoryzacją. Pracujemy na jednej bazie nie dwóch, druga była postawiona w ramach testu Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 770 Napisano 22 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2020 w Chaos Ten test zaburzył działanie pierwszej. Dlatego pytanie, czy na tej nowej bazie też się tak stało, że konto A próbowało wykorzystać token z konta B, czy po prostu błąd był wynikiem współbieżnej pracy na dwóch bazach w tym momencie. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.