Użytkownik GT/NEXO 39 Napisano 12 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2020 w Przelewy24 - Konto nie zostało zarejestrowane z poziomu systemu nexo/GT (edytowane) TEMAT 1 Zarejestrowaliśmy konto w p24 (ale drogą "mailową" dogadywałem szczegóły i tworzyłem konto a nie zaimplementowanym kreatorem w NEXO) Test połączenia przebiaga OK, zatem dane CRC, ID, API są OK. Przy próbie zapisu Sposobu płatności typu szybka płatnosć Przelewy 24 dostaje bład jak nizej:Konto nie zostało zarejestrowane z poziomu systemu nexo/GT Jak to obejść?TEMAT 2 Zasadniczo transakcje p24 będą pochodzić z dokumentów w NEXO (np. ZK) oraz zamówień wygenerowanych w sklepie Internetowym. Nie mamy spiętego sklepu z NEXO. Chcielibyśmy mieć statusy transakcji szybkich płatności z obu żródeł w 1 miejscu, tj. w NEXO. Czy można rejestrować ręcznie transkacje szybkich płatnosci pochodzących z Strony Internetowej (wówczas majac ID transakcji moglibyśmy je wklepywać z ręki do NEXO)? Edytowane 12 Lutego 2020 przez Użytkownik GT/NEXO Link to postu
Jacek Magiera 147 Napisano 14 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2020 w Przelewy24 - Konto nie zostało zarejestrowane z poziomu systemu nexo/GT Dnia 12.02.2020 o 17:43, Użytkownik GT/NEXO napisał: Konto nie zostało zarejestrowane z poziomu systemu nexo/GT Jak to obejść? Nie ma takiej możliwości, konto musi być zarejestrowane z poziomu programu. Dnia 12.02.2020 o 17:43, Użytkownik GT/NEXO napisał: Czy można rejestrować ręcznie transkacje szybkich płatnosci pochodzących z Strony Internetowej (wówczas majac ID transakcji moglibyśmy je wklepywać z ręki do NEXO)? Nie ma takiej możliwości. Zapisujemy sugestię. Link to postu
Adrian Miniarski 0 Napisano 23 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2021 w Przelewy24 - Konto nie zostało zarejestrowane z poziomu systemu nexo/GT Dlaczego nie ma takiej możliwości? Dopiero kupiłem program Insert a konto na P24 mam już od kilku lat chcę do podpiąć pod program, ograniczenie absolutnie bezsensowne. Link to postu
Jacek Magiera 147 Napisano 25 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2021 w Przelewy24 - Konto nie zostało zarejestrowane z poziomu systemu nexo/GT Na ten moment to tak wygląda i nie planujemy zmian w tym zakresie. Można podpytać P24, czy są w stanie scalić dwa konta, aby korzystać z jednego. Link to postu
Arkadiusz Ś 2 Napisano 8 Marca 2023 Udostępnij Napisano 8 Marca 2023 w Przelewy24 - Konto nie zostało zarejestrowane z poziomu systemu nexo/GT Dlatego ja już nie przedłużyłem abonamentu. Insert chce zarabiać na wszystkim co się da. Jest różnica 1,9%, a 0,8% Ekstremalnie słabe działanie na pewno nie pro klienckie ale to wasz program. Moja wina, że kupując wasz pakiet za prawie 4000zł nie zauważyłem, że za wszystko trzeba dodatkowo płacić, nawet za coś takiego co inne firmy oferują w cenie. PS. W jaki sposób mogę wykreślić mój numer telefonu abyście nie dzwonili do mnie z pytaniami o przedłużenie abonamentu? Link to postu
Kacper Panek 136 Napisano 9 Marca 2023 Udostępnij Napisano 9 Marca 2023 w Przelewy24 - Konto nie zostało zarejestrowane z poziomu systemu nexo/GT Dzień dobry, dokładny opis programów stworzonych przez firmę InsERT dostępny jest na naszej stronie internetowej. Co więcej, istnieje możliwość bezpłatnego przetestowania oferowanych produktów oraz ich możliwości. Strona główna 19 godzin temu, Arkadiusz Ś napisał: PS. W jaki sposób mogę wykreślić mój numer telefonu abyście nie dzwonili do mnie z pytaniami o przedłużenie abonamentu? W tej sprawie może Pan skontaktować się z sekretariatem – zostanie Pan przekierowany do odpowiedniego działu. Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 010 Napisano 9 Marca 2023 Udostępnij Napisano 9 Marca 2023 w Przelewy24 - Konto nie zostało zarejestrowane z poziomu systemu nexo/GT W dniu 23.01.2021 o 17:56, Adrian Miniarski napisał: Dlaczego nie ma takiej możliwości? Dopiero kupiłem program Insert a konto na P24 mam już od kilku lat chcę do podpiąć pod program, ograniczenie absolutnie bezsensowne. Z tego co słyszałem, to prawnie płatności są zobowiązane do weryfikacji dawno nie używanych kont (licząc w miesiącach). Zamiast pytać klientów czy kiedyś go użyją to je blokują i potrzebna jest weryfikacja jak się klient obudził. Ja zrezygnowałem, bo b. rzadko potrzebuję (kilka razy w roku żeby z SGT ktoś zapłacił online). Tak jest, chyba, ze coś się zmieniło❔. Może się więc okazać że to nie wina Insertu ani Płatności, tylko jakiego zapisu w prawie... 3 godziny temu, Kacper Panek napisał: 22 godziny temu, Arkadiusz Ś napisał: PS. W jaki sposób mogę wykreślić mój numer telefonu abyście nie dzwonili do mnie z pytaniami o przedłużenie abonamentu? W tej sprawie może Pan skontaktować się z sekretariatem – zostanie Pan przekierowany do odpowiedniego działu. O! muszę zadzonić, bo jak się coś kończy z Insertu (nie ważne że jakieś firmy już nie ma parę lat) to niczego nie odbieram z +71... bodajże. Może i odrzucam klientów, no ale cóż... Jak się złamię, to zawsze insert... 1 Link to postu
Polecane posty