Skocz do zawartości

Przelewy24 - Konto nie zostało zarejestrowane z poziomu systemu nexo/GT

Polecane posty

TEMAT 1
Zarejestrowaliśmy konto w p24 (ale drogą "mailową" dogadywałem szczegóły i tworzyłem konto a nie zaimplementowanym kreatorem w NEXO)
Test połączenia przebiaga OK, zatem dane CRC, ID, API są OK.
Przy próbie zapisu Sposobu płatności typu szybka płatnosć Przelewy 24 dostaje bład jak nizej:
Konto nie zostało zarejestrowane z poziomu systemu nexo/GT
Jak to obejść?

TEMAT 2
Zasadniczo transakcje p24 będą pochodzić z dokumentów w NEXO (np. ZK) oraz zamówień wygenerowanych w sklepie Internetowym.
Nie mamy spiętego sklepu z NEXO.
Chcielibyśmy mieć statusy transakcji szybkich płatności z obu żródeł w 1 miejscu, tj. w NEXO.
Czy można rejestrować ręcznie transkacje szybkich płatnosci pochodzących z Strony Internetowej (wówczas majac ID transakcji moglibyśmy je wklepywać z ręki do NEXO)?

 

Edytowane przez Użytkownik GT/NEXO
Link to postu
Dnia 12.02.2020 o 17:43, Użytkownik GT/NEXO napisał:

Konto nie zostało zarejestrowane z poziomu systemu nexo/GT
Jak to obejść?

Nie ma takiej możliwości, konto musi być zarejestrowane z poziomu programu.

Dnia 12.02.2020 o 17:43, Użytkownik GT/NEXO napisał:

Czy można rejestrować ręcznie transkacje szybkich płatnosci pochodzących z Strony Internetowej (wówczas majac ID transakcji moglibyśmy je wklepywać z ręki do NEXO)?

Nie ma takiej możliwości. Zapisujemy sugestię.

Link to postu
  • 11 miesięcy temu...
  • 2 lata później...

Dlatego ja już nie przedłużyłem abonamentu. Insert chce zarabiać na wszystkim co się da. Jest różnica 1,9%, a 0,8%

Ekstremalnie słabe działanie na pewno nie pro klienckie ale to wasz program. Moja wina, że kupując wasz pakiet za prawie 4000zł nie zauważyłem, że za wszystko trzeba dodatkowo płacić, nawet za coś takiego co inne firmy oferują w cenie. 

PS. W jaki sposób mogę wykreślić mój numer telefonu abyście nie dzwonili do mnie z pytaniami o przedłużenie abonamentu?

Link to postu

Dzień dobry,

dokładny opis programów stworzonych przez firmę InsERT dostępny jest na naszej stronie internetowej. Co więcej, istnieje możliwość bezpłatnego przetestowania oferowanych produktów oraz ich możliwości. 

19 godzin temu, Arkadiusz Ś napisał:

PS. W jaki sposób mogę wykreślić mój numer telefonu abyście nie dzwonili do mnie z pytaniami o przedłużenie abonamentu?

W tej sprawie może Pan skontaktować się z sekretariatem – zostanie Pan przekierowany do odpowiedniego działu.

 

Link to postu
W dniu 23.01.2021 o 17:56, Adrian Miniarski napisał:

Dlaczego nie ma takiej możliwości? Dopiero kupiłem program Insert a konto na P24 mam już od kilku lat chcę do podpiąć pod program, ograniczenie absolutnie bezsensowne.

Z tego co słyszałem, to prawnie płatności są zobowiązane do weryfikacji dawno nie używanych kont (licząc w miesiącach). Zamiast pytać klientów czy kiedyś go użyją to je blokują i potrzebna jest weryfikacja jak się klient obudził. Ja zrezygnowałem, bo b. rzadko potrzebuję (kilka razy w roku żeby z SGT ktoś zapłacił online). Tak jest, chyba, ze coś się zmieniło. Może się więc okazać że to nie wina Insertu ani Płatności, tylko jakiego zapisu w prawie...

 

 

3 godziny temu, Kacper Panek napisał:
22 godziny temu, Arkadiusz Ś napisał:

PS. W jaki sposób mogę wykreślić mój numer telefonu abyście nie dzwonili do mnie z pytaniami o przedłużenie abonamentu?

W tej sprawie może Pan skontaktować się z sekretariatem – zostanie Pan przekierowany do odpowiedniego działu.

 

O! muszę zadzonić, bo jak się coś kończy z Insertu (nie ważne że jakieś firmy już nie ma parę lat) to niczego nie odbieram z +71... bodajże. Może i odrzucam klientów, no ale cóż... Jak się złamię, to zawsze insert...

  • Haha 1
Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...