Anna Osiwalska 0 Napisano 19 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2020 w Błąd pobierania z serwerów nazwa.pl Dzień dobry, Dzisiaj w nocy (około 23:30) przestały nam się pobierać wiadomości do Sello - dotyczy to trzech (wszystkich) kont skonfigurowanych w programie. Hasła ani inna konfiguracja nie była zmieniana. Sprawdziłam te same konta na innym kliencie (Thunderbird) i poczt pobiera się prawidłowo (te same parametry). W konfiguracji kont klikając "Sprawdź" wyświetla się błąd (w załączonej grafice). Przesyłam także ustawienia konta. Bardzo proszę o pomoc. Miłego dnia, Anna Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 015 Napisano 19 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2020 w Błąd pobierania z serwerów nazwa.pl Niedawno była o tym mowa, być może u Ciebie to taki sam przypadek: Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 19 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2020 w Błąd pobierania z serwerów nazwa.pl Badamy temat obsługi TLS w odpowiedniej wersji i okazuje się, że używana przez Sello wersja biblioteki ma z tym problem. Testujemy pewne rozwiązanie i jak będzie gotowe to podeślemy je do sprawdzenia. Chodzi o wyłączenie obsługi TLS1.1 w niektórych serwerach pocztowych. Na stronach nazwa.pl nie znalazłem takiej informacji jakoby miało by to być wyłączone, ale jeśli macie jakieś informacje w tej sprawie to może to wymagać właśnie poprawki nad którą pracujemy. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 19 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2020 w Błąd pobierania z serwerów nazwa.pl Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.