Kancelaria Iustus-Lex 19 Napisano 14 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2020 w MT940 - Santander (WBK) Po zaimportowaniu wyciągu z Santandera w wersji MT940, program nie pobiera danych umożliwiających identyfikację. Brakuje w szczególności danych podmiotu. Nie identyfikuje kontrahentów po rachunku bankowym. Po raz kolejny trzeba był pobrać dane w csv i dopasowywać parser. Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 15 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2020 w MT940 - Santander (WBK) Proszę w pierwszej kolejności zweryfikować preferencje użytkownika dotyczące parametrów MT940 (Raporty i historia). Link to postu
Kancelaria Iustus-Lex 19 Napisano 20 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2020 w MT940 - Santander (WBK) Gdzie należy zweryfikować te preferencje? Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 20 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2020 w MT940 - Santander (WBK) Po stronie banku - proszę sprawdzić np. zmianę separatora na „>". Link to postu
Kancelaria Iustus-Lex 19 Napisano 20 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2020 w MT940 - Santander (WBK) Skąd pochodzi to okno? Z Rewizora? W Santanderze tego nie widzę. Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 20 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2020 w MT940 - Santander (WBK) Po stronie Santander Bank Polska. Link to postu
Kancelaria Iustus-Lex 19 Napisano 20 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2020 w MT940 - Santander (WBK) Nie mam możliwości zmiany separatora dla pliku MT w Santanderze. Separator mogę wybrać tylko dla pliku CSV, ale tam nie ma „>". Link to postu
Wiesław Musik 44 Napisano 21 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2020 w MT940 - Santander (WBK) A "MT940 rozszerzony" nie działa? Link to postu
Kancelaria Iustus-Lex 19 Napisano 21 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2020 w MT940 - Santander (WBK) Działa - ale pobranie tej wersji nic nie zmienia w imporcie do Rewizora. Link to postu
Kancelaria Iustus-Lex 19 Napisano 23 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2020 w MT940 - Santander (WBK) Nadal nie wiem, gdzie miałabym zaznaczyć inne separator w MT. Link to postu
Kancelaria Iustus-Lex 19 Napisano 30 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2020 w MT940 - Santander (WBK) Czy ktoś potrafi wyjaśnić, dlaczego Rewizor nie pobiera danych umożliwiających identyfikację kontrahentów z wyciągu Santandera w wersji MT940? Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 4 Maja 2020 Udostępnij Napisano 4 Maja 2020 w MT940 - Santander (WBK) Proszę przesłać ten plik przez formularz kontaktowy i przejrzymy, co konkretnie jest u Państwa przyczyną. Wypełniając formularz kontaktowy, proszę zaznaczyć „kontynuując korespondencję z InsERT (posiadam numer zgłoszenia)” i wprowadzić nr INS-413326. Link to postu
Kancelaria Iustus-Lex 19 Napisano 12 Maja 2020 Autor Udostępnij Napisano 12 Maja 2020 w MT940 - Santander (WBK) Dziękuję, zgłoszenie nie jest potrzebne, ponieważ coś uległo zmianie. Kwietniowy wyciąg z Santandera w wersji MT rozszerzony został właściwie zaimportowany. Link to postu
Kancelaria AG 6 Napisano 15 Lutego 2022 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2022 w MT940 - Santander (WBK) Dzień dobry, Czy ja mogę prosić o pomoc jak ustawić konfigurację w Santander aby MT940 pobierał się z wszystkimi danymi? Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 17 Lutego 2022 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2022 w MT940 - Santander (WBK) Dzień dobry, proszę o informację, jaki to rachunek, bo program posiada 2 parsery. Jaki dokładnie jest problem? Link to postu
Kancelaria AG 6 Napisano 17 Lutego 2022 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2022 w MT940 - Santander (WBK) Ten sam błąd jak próbuje na parserze Santander ( zgodny z BZWBK) i Santander (zgodny z BZWBK Moja Firma Plus) Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 17 Lutego 2022 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2022 w MT940 - Santander (WBK) Jakie kroki już Pani wykonała, żeby rozwiązać problem? Link to postu
Marek Zbikowski 6 Napisano 3 Października 2022 Udostępnij Napisano 3 Października 2022 w MT940 - Santander (WBK) Odkopie temat, czy może ktoś podać jakie ustawić te parametry dla pliku mt940 z Santandera żeby zaczytał się poprawnie w Nexo? Link to postu
Kancelaria AG 6 Napisano 4 Października 2022 Udostępnij Napisano 4 Października 2022 w MT940 - Santander (WBK) nam udało się pozmieniać tak parametry w Santander (nie w nexo) i dzięki temu wyciąg importuje się bez żadnych problemów. Link to postu
Marek Zbikowski 6 Napisano 4 Października 2022 Udostępnij Napisano 4 Października 2022 w MT940 - Santander (WBK) A możesz pokazać jak masz to ustawione w banku? Link to postu
Kancelaria AG 6 Napisano 4 Października 2022 Udostępnij Napisano 4 Października 2022 w MT940 - Santander (WBK) (edytowane) 3 godziny temu, Marek Zbikowski napisał: A możesz pokazać jak masz to ustawione w banku? a w NEXO wybieramy tak: Mam nadzieję, że pomoże Edytowane 4 Października 2022 przez Weronika Kuś 1 Link to postu
Marek Zbikowski 6 Napisano 4 Października 2022 Udostępnij Napisano 4 Października 2022 w MT940 - Santander (WBK) Dziękuję Link to postu
Daniel Coceancig 0 Napisano 14 Grudnia 2022 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2022 w MT940 - Santander (WBK) Odkopuję temat mam ten sam problem przy próbie importu MT940 z Santander do Rewizor Nexo Pro. Nie ma możliwości zmienić parametrów w Santander... Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 15 Grudnia 2022 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2022 w MT940 - Santander (WBK) 13 godzin temu, Daniel Coceancig napisał: Odkopuję temat mam ten sam problem przy próbie importu MT940 z Santander do Rewizor Nexo Pro. Nie ma możliwości zmienić parametrów w Santander... W dniu 17.02.2022 o 07:54, Przemysław Werner napisał: proszę o informację, jaki to rachunek, bo program posiada 2 parsery. Jaki dokładnie jest problem? W dniu 17.02.2022 o 11:11, Przemysław Werner napisał: Jakie kroki już Pani wykonała, żeby rozwiązać problem? Link to postu
Daniel Coceancig 0 Napisano 18 Grudnia 2022 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2022 w MT940 - Santander (WBK) Santander Moja Firma Plus Nie rozumiem kwestii z krokami? Generowałem różne rozszerzenia z konta i wczytywałem z różnym kodowaniem i nic nie pomogło. W koncie nie ma możliwości zmiany separatora Link to postu
Polecane posty