Gabriela Kwiatek 2 Napisano 6 Maja 2020 Udostępnij Napisano 6 Maja 2020 w Błędy w Sello Dzień dobry, mam dwa problemy. 1. Aktualizacja istniejącej oferty "..................." z konta .................. na Allegro.pl: Zdjęcia zawarte w opisie są niepoprawne. - wcześniej wszystko było w porządku. 2. Brak powiązania dostawy Allegro o nazwie: "Allegro Przesyłka polecona" oraz Brak powiązania dostawy Allegro o nazwie: "Pocztex Kurier48". ADMINISTRACJA > SŁOWNIKI > Wysyłka towarów - Sposoby wysyłki towarów są raczej prawidłowe, przynajmniej dla Kuriera48 bo nim nie było zmieniane. Zrzut ekranu błędów w załączniku. Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 015 Napisano 6 Maja 2020 Udostępnij Napisano 6 Maja 2020 w Błędy w Sello ad. 1 - czy w allegro można edytować tę ofertę bez problemu zdjęć? czy są pobrane pełne dane tej oferty do Sello? ad. 2 - należy postąpić wg instrukcji z Sello i powiązać dostawy Cytuj Link to postu
Gabriela Kwiatek 2 Napisano 7 Maja 2020 Autor Udostępnij Napisano 7 Maja 2020 w Błędy w Sello Postąpiłam zgodnie z instrukcjami z Sello, dostawy są powiązane, inne zamówienia przechodzą (inne z taką samą opcją dostawy), a to jedno cały czas nie chce się "stworzyć". Cytuj Link to postu
Gabriela Kwiatek 2 Napisano 7 Maja 2020 Autor Udostępnij Napisano 7 Maja 2020 w Błędy w Sello W porządku, już znalazłam błąd i gdzie trzeba było dodać dostawę. Dziękuję. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 7 Maja 2020 Udostępnij Napisano 7 Maja 2020 w Błędy w Sello 18 godzin temu, Gabriela Kwiatek napisał: 1. Aktualizacja istniejącej oferty "..................." z konta .................. na Allegro.pl: Zdjęcia zawarte w opisie są niepoprawne. - wcześniej wszystko było w porządku. Czy Sello jest zaktualizowane do najnowszej wersji? Prawy dolny róg ekranu jeśli świeci na czerwono, to znaczy, że jest dostępna aktualizacja. W jednej z nich był ten problem poprawiony. 1 Cytuj Link to postu
Gabriela Kwiatek 2 Napisano 8 Maja 2020 Autor Udostępnij Napisano 8 Maja 2020 w Błędy w Sello Tak, zaktualizowałam Sello, wyczyściłam błędy aukcji trwających i już wszystko działa. Dziękuję za pomoc! Cytuj Link to postu
Dominik kidl 78 Napisano 22 Marca 2021 Udostępnij Napisano 22 Marca 2021 w Błędy w Sello Tutaj się podepnę. Błędy jak poniżej: 1. Błąd "?" "Aktualizacja istniejącej oferty "..." z konta ... na Allegro.pl ?." dla tej samej oferty, również mam: "Pobieranie pełnych danych oferty ... dla konta ... z serwisu Allegro.pl ?." Nie udało mi się nic znaleźć konkretnego. Trochę wygląda jakby blokowało się coś w bazie Sello, bo po restartach serwera często te błędy znikają. 2. Błąd "Nie można zmienić planowanej daty wystawienia" "Aktualizacja istniejącej oferty "..." z konta ... na Allegro.pl: Nie można zmienić planowanej daty wystawienia. HTTP Status: Unprocessable Entity (422)" Wiem jak z tym błędem sobie poradzić, wystarczy pobrać pełne dane oferty. Interesuje mnie bardziej, jak można ich unikać? Ponieważ synchronizujemy stany magazynowe z ofertami, to codziennie takich błędów jest dużo. 3. Błąd przy tworzeniu dokumentu w SGT. Jest jakiś plan na to, żeby Sello poradziło sobie z wstawianymi przez klientów emotikonami w uwagach do transakcji? Zawsze przy nich jest błąd. Wiadomo jak sobie poradzić, ale "po cóż" robić to ręcznie? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 22 Marca 2021 Udostępnij Napisano 22 Marca 2021 w Błędy w Sello 46 minut temu, Dominik kidl napisał: Nie udało mi się nic znaleźć konkretnego. Trochę wygląda jakby blokowało się coś w bazie Sello, bo po restartach serwera często te błędy znikają. Tak, to prawdopodobnie są błędy związane z blokadami. Niestety po drodze gdzieś treść błędu jest "zjadana" w związku z tym pojawia się nic nie mówiący znak zapytania. Rozumiem, że jak błąd się pojawi na jakiejś aukcji to będzie tak wisiał aż do restartu? Sam mechanizm synchronizacji ma zaimplementowane ponawianie z opóźnieniem zadań dla np aukcji, która aktualnie została z jakiegoś powodu zablokowana. Widocznie któreś zadanie lub operacja nie powodzi się i ta blokada zostaje wisząca. Trzeba zwrócić uwagę na ewentualne niepowodzenia takich operacji (czyli jakieś zmiany zbiorcze na trwających, ewentualnie aktualizacja stanów w towarach), czy np nie kończą się jakimś niepowodzeniem czy błędem. 57 minut temu, Dominik kidl napisał: Wiem jak z tym błędem sobie poradzić, wystarczy pobrać pełne dane oferty. Interesuje mnie bardziej, jak można ich unikać? Ponieważ synchronizujemy stany magazynowe z ofertami, to codziennie takich błędów jest dużo. Czy oferty są wystawiane z zaplanowaną godziną? Błąd taki zwraca Allegro gdy czas wystawienia przesłany przy aktualizacji nie zgadza się z faktycznym istniejącym w ofercie na Allegro - dlatego pobranie danych aukcji pomaga. Problem ustąpi po skorzystaniu z nowej metody aktualizacji ofert jaki będzie w 1.38 - Sello nie będzie przesyłać pełnych danych oferty więc nie będzie powodu aby ten błąd występował. Godzinę temu, Dominik kidl napisał: Jest jakiś plan na to, żeby Sello poradziło sobie z wstawianymi przez klientów emotikonami w uwagach do transakcji? W 1.38 będzie o tym wyraźniejsze ostrzeżenie, a w kolejnej wersji dodamy usuwanie emoji i innych znaków, które do Subiekta nie przejdą. Cytuj Link to postu
Dominik kidl 78 Napisano 22 Marca 2021 Udostępnij Napisano 22 Marca 2021 w Błędy w Sello 2 godziny temu, Bartosz Rosa napisał: Widocznie któreś zadanie lub operacja nie powodzi się i ta blokada zostaje wisząca. Trzeba zwrócić uwagę na ewentualne niepowodzenia takich operacji (czyli jakieś zmiany zbiorcze na trwających, ewentualnie aktualizacja stanów w towarach), czy np nie kończą się jakimś niepowodzeniem czy błędem. Niestety nic nie znalazłem w raportach w okolicy czasowej wystąpienia tego błędu. 2 godziny temu, Bartosz Rosa napisał: Czy oferty są wystawiane z zaplanowaną godziną? Błąd taki zwraca Allegro gdy czas wystawienia przesłany przy aktualizacji nie zgadza się z faktycznym istniejącym w ofercie na Allegro - dlatego pobranie danych aukcji pomaga. Problem ustąpi po skorzystaniu z nowej metody aktualizacji ofert jaki będzie w 1.38 - Sello nie będzie przesyłać pełnych danych oferty więc nie będzie powodu aby ten błąd występował. Tak, wiele ofert wystawiamy z konkretnymi, zaplanowanymi w Sello godzinami startu. Jednak czy przy aktualizacji ma to znaczenie? Jeśli wystawię ofertę 1 stycznia o godzinie 15:00, a aktualizuje ją w marcu, to chyba godzina i data startu powinna być nadpisana przez pobieranie informacji o ofercie z serwisu? 2 godziny temu, Bartosz Rosa napisał: W 1.38 będzie o tym wyraźniejsze ostrzeżenie, a w kolejnej wersji dodamy usuwanie emoji i innych znaków, które do Subiekta nie przejdą. Odnalezienie problemu tu nie stanowi problemu - wiem już gdzie szukać. Poczekam na zmianę w kolejnych wersjach. P.S. Podobnie jest, gdy klient wpisze znak w adresie. Zdarzają się klienci (już coraz rzadziej), którzy mają w danych konta wpisane w jednym polu z kodem pocztowym ciąg "25-080 Warszawa" zamiast samego kodu pocztowego. Piszę, bo może to też uda się jakoś rozwikłać. 1 Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 22 Marca 2021 Udostępnij Napisano 22 Marca 2021 w Błędy w Sello 3 godziny temu, Dominik kidl napisał: Jeśli wystawię ofertę 1 stycznia o godzinie 15:00, a aktualizuje ją w marcu, to chyba godzina i data startu powinna być nadpisana przez pobieranie informacji o ofercie z serwisu? Jeśli nie są pobierane pełne dane to możliwe, że akurat to jedno krytyczne w tym przypadku pole się nie aktualizuje. Ale ten problem zniknie w 1.38. Cytuj Link to postu
Dominik kidl 78 Napisano 22 Marca 2021 Udostępnij Napisano 22 Marca 2021 w Błędy w Sello 13 minut temu, Bartosz Rosa napisał: Jeśli nie są pobierane pełne dane to możliwe, że akurat to jedno krytyczne w tym przypadku pole się nie aktualizuje. Ale ten problem zniknie w 1.38. Wyłączyłem pobieranie pełnych danych. Robiło mi jeszcze więcej zamieszania, bo w trakcie pobierania danych czyściło m.in. zdjęcia w ofertach i pobierało je na nowo. Jeśli w tym czasie była robiona aktualizacja oferty, to miałem po kilkaset błędów, że zdjęcia lub opis są nieprawidłowe. Gdyby dało się ustawić, żeby pełne pobieranie oferty było robione o konkretnej godzinie... A dziś mam jeszcze dużo takich błędów: "Aktualizacja istniejącej oferty "..." z konta ... na Allegro.pl: Wystąpił błąd podczas wysyłania żądania. Wystąpił błąd podczas wysyłania żądania. Połączenie podstawowe zostało zakończone: Połączenie, które miało być aktywne, zostało przerwane przez serwer." oraz: "Aktualizacja istniejącej oferty "..." z konta ... na Allegro.pl: Wybrany produkt nie istnieje. HTTP Status: Unprocessable Entity (422)" - gdzie oferta jak najbardziej istnieje, więc podejrzewam, że to kategoria ma obowiązek podpięcia pod produkt Allegro i nie udało się tego zrobić. Dobrze wnioskuję? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 23 Marca 2021 Udostępnij Napisano 23 Marca 2021 w Błędy w Sello 17 godzin temu, Dominik kidl napisał: Połączenie podstawowe zostało zakończone: Połączenie, które miało być aktywne, zostało przerwane przez serwer." Wygląda na to, że serwer API zerwał połączenie z jakiegoś powodu - ewentualnie problemy z Internetem. 17 godzin temu, Dominik kidl napisał: Aktualizacja istniejącej oferty "..." z konta ... na Allegro.pl: Wybrany produkt nie istnieje. W aukcji Sello podłączony jest jakiś produkt Allegro, który Allegro usunęło. Trzeba przez Allegro wybrać inny produkt i powiązać go z ofertą, następnie pobrać te dane do Sello. Ten problem również ustąpi po poprawkach w 1.38. Cytuj Link to postu
Dominik kidl 78 Napisano 26 Marca 2021 Udostępnij Napisano 26 Marca 2021 w Błędy w Sello Błąd sam zniknął. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.