SRL SRL 11 Napisano 2 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2020 w Błędne dane na fakturze Od momentu instalacji 1.35 wyłapaliśmy dwa przypadki, gdzie dane do faktury nie pochodzą z FOD'a. Klient dokonał zakupu w kwietniu, podał dane do FV - do tego momentu wszystko ok. Kolejnego zakupu dokonał na naszym drugim koncie kilka dni temu. Ponownie wypełnił FOD - dane firmy się zmieniły, ale do sello adres dokumentowy jest taki jak w zakupie w kwietniu. Dane do faktury są identyczne w tymi, które klient ma w allegro w polu "Kupujący" na poniższym screenie. Po kliknięciu w allegro w przycisk FV w prawym, górnym rogu są poprawne dane do faktury. Czy ktoś miał podobny problem ? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 2 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2020 w Błędne dane na fakturze Czy w Sello te transakcje są zgrupowane? Cytuj Link to postu
SRL SRL 11 Napisano 2 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2020 w Błędne dane na fakturze Tak, drugi zakup z czerwca to grupa 3 transakcji. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 3 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2020 w Błędne dane na fakturze Ok, to sprawdzimy bo mieliśmy już sygnał, że grupa transakcji nie aktualizuje tych danych z jakiegoś powodu. Cytuj Link to postu
SRL SRL 11 Napisano 3 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2020 w Błędne dane na fakturze Ok. Dzięki. Cytuj Link to postu
SRL SRL 11 Napisano 3 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2020 w Błędne dane na fakturze Pojawił się dodatkowy problem. W sytuacji, gdy kupujący poda dane do faktury w formularzu, a następnie mailowo poprosi o zmianę tych danych to przy najbliższej synchronizacji w transakcji mamy dane z FOD'a. Czy jest możliwość wyłączenia aktualizacji dla wybranej oferty? Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 017 Napisano 3 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2020 w Błędne dane na fakturze 15 minut temu, SRL SRL napisał: Pojawił się dodatkowy problem. W sytuacji, gdy kupujący poda dane do faktury w formularzu, a następnie mailowo poprosi o zmianę tych danych to przy najbliższej synchronizacji w transakcji mamy dane z FOD'a. Czy jest możliwość wyłączenia aktualizacji dla wybranej oferty? Tak, na zakładce CECHY: 1 Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 3 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2020 w Błędne dane na fakturze Czy pobranie danych tego jednego zamówienia (tej grupy) też nie zmienia adresu dokumentowego? ( z menu kontekstowego transakcji pod prawym klawiszem myszy) Cytuj Link to postu
SRL SRL 11 Napisano 4 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2020 w Błędne dane na fakturze "Pobierz dane transakcji" - dane dokumentowe się nie zmieniają, ale transakcja jest wysłana i opłacona. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 4 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2020 w Błędne dane na fakturze Prosiłbym aby to sprawdzić przy najbliższej okazji. Problem istniał, ale z typem dokumentu - jeśli kupujący go zmienił w zamówieniu, zaś nie zauważyliśmy aby nie przenosiły się dane. Podejrzewam natomiast, że być może błędne dane mogły zostać zwrócone z Allegro. Do momentu aż wpłata nie zostanie zakończona, Allegro nie zwraca danych do faktury, pomimo, że są one wprowadzone. Wtedy w transakcji widnieje adres dokumentowy zaciągnięty z danych klienta w Allegro, nie z zamówienia. Dopiero zakończenie płatności powoduje, że adres dokumentowy jest zwracany. Być może gdy wystąpiło zdarzenie informujące o opłaceniu i Sello pobrało zamówienie aby zaktualizować transakcję, w zamówieniu nadal nie było danych do faktury - stąd też i nie zostały one zaktualizowane. Dlatego zaleciłem aby sprawdzić to pobierając dane zamówienia po pewnym czasie, czy wtedy są te dane zwracane i adres się aktualizuje. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.