Skocz do zawartości

Szablony opisów

Polecane posty

Problem tylko w tym, że szablon aukcji nie wie nic o szablonie opisu. Szablon opisu jest tam wczytany za zasadzie kopiowania, bo po jego wczytaniu można edytować zawartość opisu tylko w tym szablonie aukcji.

 

Trzeba by zatem dorobić podpinanie szablonów opisu na sztywno - wtedy nie było by możliwości edytowania takiego opisu w konkretnym szablonie aukcji.

Link to postu

Pod warunkiem, że na aukcjach nie jest zmieniany opis i sztywno trzyma się szablonu. Jeśli ktoś zechce zmienić jedno słowo musiałby odpiąć szablon opisu od szablonu aukcji, a wtedy poprawka szablonu opisu już nie zmieni opisu w tym szablonie aukcji.

Do końca nie rozumiem bo nie znam się na programowaniu i budowie sello.

Ale myślałem tak:

jak wy edytuję kilka szablonów opisów które są podpięte do kilkunastu czy kilkudziesięciu szablonów wpisując np zmianę godziny odbioru, dodając promocję itd. to ta edycja spowodowała by zmianę tych kilkunastu szablonów co spowoduję że następne aukcje zostaną wysłane ze zmianami.

Może być nawet przycisk który pozwoli dokonać aktualizacji.

Link to postu
  • 1 rok później...
  • 1 rok później...
  • 1 rok później...

pola własne nie rozwiązują tego problemu wcale....

tak samo jak robi się szablon opisu towaru a potem kopiuj - wklej z podglądu do opisu towaru bo w opisie towaru nie ma edytora....

 

Zgadza się, podmiana kodu html całego szablonu jest możliwa za pomocą "darmowego" programu, który się dostaje jak się kupi podstawowy. W sello taka funkcja była by bardzo pożądana. Chodzi o to, że przygotowuję nowy szablon w html, otwieram sello>aukcje>szablony, wybieram szablony do podmiany kodu html i automatycznie zmieniają się dane. Nie wiem jak inni, ale jak mam ok. 700 szablonów - ręcznie to katorga.

Link to postu

Jeszcze nie testowałem nowego Sello, no ale właśnie pola własne powstały po to, aby automatycznie podmieniać opisy w szablonach wielu aukcji.