MARCIN e-kupowanie.pl 1 016 Napisano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2010 w Win7Pro / "uśpij" / błąd połączenia Po każdym "wybudzeniu" komputera pojawia się błąd połączenia z Subiektem. Zawsze należy ręcznie kliknąć na "testuj..." i połączenie jest wznawiane. Coś mi się wydawało, że powinno się to dziać automatycznie? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 776 Napisano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2010 w Win7Pro / "uśpij" / błąd połączenia Faktycznie może się tak zdarzyć, dla operacji grupowania. Dopisuję do naszej bazy błędów. Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 016 Napisano 31 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2010 w Win7Pro / "uśpij" / błąd połączenia Faktycznie może się tak zdarzyć, dla operacji grupowania. Dopisuję do naszej bazy błędów. OK Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.