Skocz do zawartości

Wzorce wydruku - KPiR, Ewidencji - jak zrobić aby było mniej stron...

Polecane posty

Witam, 3 biura mnie proszą aby coś zrobić z tym wydrukiem ewidencji, KPiR, KH czy ma ktoś jakieś rozwiązanie aby było to bardziej skondensowane? Najbardziej zależało by mi aby było to od strony insertu zrobione ponieważ wtedy nie trzeba by było mieszać w kolejnych wersjach wzorców jeżeli coś się zmieni. Ale jak ktoś ma jakieś proste rozwiązanie to chętnie rozważę. 

Edytowane przez Marcin Kamiński
Link to postu

Tak wiem że można dokonywać takich modyfikacji ale pilnowanie aby były one aktualne i zgodne ze zmianami jest w przypadku księgowości jest dość sporym wyzwaniem więc szukam czegoś gotowego lub w jakiś łatwy sposób modyfikowalnego. 

Poruszam ten temat nie pierwszy raz i nie mogę zrozumieć dlaczego we wbudowanych wzorcach się to jeszcze nie pojawiało. 

Tyle się mówi o ekologii a tutaj jak pomyślę o ilości sprzedanych licencji i ilości biur rachunkowych jaka z tego korzysta to tony stron papieru się marnują.... 

  • Lubię to 1
  • Dziękuję 1
Link to postu

Można samemu to modyfikować zmniejszać literki, modyfikować szerokość kolumn ale mi tutaj ewidentnie chodzi o to że w przykładowym biurze rachunkowym jest 100 podmiotów do każdego trzeba ten wzorce wkleić. A jak następie jakakolwiek zmiana nowa kolumna plus minus to się robi dodatkowa spora robota. Podejrzewam że w większości biur nawet na to nie zwracają uwagi i drukują jak jest standard. Dla przykładu dołączam wygląd z innego programu W większości małych firm się sprawdza. 

KPiR.png

Link to postu
W dniu 17.02.2021 o 12:12, Tadeusz Matyas napisał:

Dużo oszczędności daje zmiana na wydruku nazwy podmiotu na krótką, domyślnie jest pełna.

 

Po najnowszej aktualizacji (34.1.1) szablon jak wyżej przestał działać.

 

obraz_2021-02-19_130141.png

 

edit: nieaktualne. Ponowna edycja i zapisanie wzorca pomogło.

Edytowane przez Tadeusz Matyas
Link to postu
8 godzin temu, Tadeusz Matyas napisał:

Po najnowszej aktualizacji (34.1.1) szablon jak wyżej przestał działać.

 

obraz_2021-02-19_130141.png

 

edit: nieaktualne. Ponowna edycja i zapisanie wzorca pomogło.

To jest dokładnie to o czym cały czas pisze. Że możemy próbować tworzyć ten wzorzec sami i go modyfikować ale on musi zostać zmodyfikowany odgórnie (lub jako praca od podstaw ;) ) Szkoda że ciągnie się to tak długo.

Link to postu
  • 1 miesiąc temu...
16 godzin temu, Roman Budzisz napisał:

Dzień dobry.

 

Może, na początek, wystarczyłaby możliwość wyłączenia podsumowania na każdej stronie?

Zawsze to kilka kartek mniej. 

Ale serio weźcie się za to porządnie to bo to są naprawdę duże ilości papieru jakie idą na drukowanie tych zestawień a są one obowiązkowe.

  • Lubię to 1
Link to postu

Witam,

Kwestia, że będę tutaj zwracał uwagę na standardowe ustawienie po uruchomieniu programu i korzystając ze standardowego wzorca. Jak widać na załączonym takie standardowe ustawienia i mam raptem 7 linii zapisu. Po usunięciu podsumowania może dodatkowo dwie się zmieszczą ale jak widać największym problemem są tutaj nazwy firm i adresy które zajmują bardzo dużo linii. I są to nazwy pobierane z GUS lub Ceidg więc nikt tego nie poprawia po prostu tak księgują. I warto by było to jakoś zmienić aby to w standardowym wzorcu głównym ładnie się mieściło. 

KPiR.png

  • Lubię to 2
Link to postu
  • 4 tygodnie później...
  • 1 rok później...

Dzień dobry.

 

Przyłączę się do wątku:

1) pionowe linie oddzielające grosze powodują, że wydruk jest bardzo bardzo nieczytelny (również w podsumowaniu),

2) na stronie mieści się ok. 6 zapisów. W poprzednim programie wchodziło ok. 12 przy tych samych danych,

3) na wydruku KPiR przydałoby się podsumowanie i miesięczne, i roczne, a nie tylko jedno z nich do wyboru.

 

O ile w małej firmie to nie jest kwestia życia i śmierci, tak w biurze rachunkowym może być naprawdę męczące.

 

Pozdrawiam serdecznie 🙂

  • Lubię to 1
Link to postu
4 godziny temu, Maciej Gładyś napisał:

tak w biurze rachunkowym może być naprawdę męczące.

Święte słowa ja już nie wiem co za bajki opowiadać klientom ;)

A przy aktualnych cenach papier, cenach odpadów szkoda że temat już się bardzo długo ciągnie...

Ale jest nadzieja że kiedyś rząd przeniesie nas w cyfryzacje.

  • Lubię to 1
Link to postu
W dniu 6.04.2021 o 19:45, Wadim Szczyrski napisał:

Też popieram Pana Marcina, dodatkowo zamiast poziomych linii oddzielających grosze lepiej dać przecinek lub chociażby linię przerywaną lub maksymalnie cienką. Poprawiła by się czytelność. I oszczędność :)

Na początek likwidacja linii oddzielających grosze to przede wszystkim poprawa czytelności. Może jest szansa na drobną zmianę w najbliższym okresie ? 

Link to postu
W dniu 8.02.2023 o 20:51, Marcin Kamiński napisał:

ja już nie wiem co za bajki opowiadać klientom ;)

Może Pan opowiedzieć im bajkę o tym że taka zmiana jest jak najbardziej możliwa (o ile mówimy o Rachmistrzu nexo PRO) 😉

Mamy taki wzorzec jak niżej.

Zainteresowanych zapraszamy.

image.thumb.png.04b11233e40ec0b68af344dfb0edcbbc.png

Link to postu

Dzień dobry,

tak zawsze odpisują i mają to w bardzo głębokim poważaniu, jak i blokada klienta- temat bez końca.

myślę , że insert jest niereformowalny, już to przerabiałem wieki temu w Subiekt 123,

temat mamy na uwadze, natomiast w najbliższym czasie nie planujemy zmian w tym zakresie.

 

Link to postu

Dzień dobry,

staramy się jak najszybciej reagować na potrzeby klientów, jednak priorytetem w każdej z nowych wersji jest dostosowywanie oprogramowania do obowiązkowych zmian i przepisów. Pozostałe funkcjonalności usprawniające działanie programów są sukcesywnie planowane i wprowadzane z uwzględnieniem wszystkich etapów, na jakie składa się rozwój oprogramowania.

 

Pragnę zauważyć, że program umożliwia zaawansowaną edycję wydruków za pomocą wbudowanego edytora Stimulsoft. Artykuły związane z tym zagadnieniem można znaleźć tutaj. W przypadku gdy uzyskanie pożądanego efektu sprawiałoby trudności, zalecamy kontakt z naszymi serwisantami.

Link to postu
W dniu 13.02.2023 o 11:25, Andrzej Kubik napisał:

Może Pan opowiedzieć im bajkę o tym że taka zmiana jest jak najbardziej możliwa (o ile mówimy o Rachmistrzu nexo PRO) 😉

Mamy taki wzorzec jak niżej.

Zainteresowanych zapraszamy.

image.thumb.png.04b11233e40ec0b68af344dfb0edcbbc.png

Dzień dobry,

Panie Andrzeju Pan tylko przecinki na tym wzorcu zmienił ;/ na stronie nadal mieści się tyle samo linii jak wcześniej. Mi cały czas chodzi o to aby zamiast 100 stron drukować 40 lub mniej bo w tej chwii na danyj stronie mieście się ok 5-8 pozycji. Proszę spojrzeć do załączonego na początku wątku przykłądu że może sie zmieścić dużo więcej pozycji ale wymaga to sporych zmian i według mnie są to zmiany które są potrzebne na poziomie systemowym ponieważ tych wzorców używają biura ksiegowe i księgowe w całym kraju i ilość papieru jak jest marnowana przez to jest bardzo duża. A przy ostatnich wzrostach cen papieru ma to faktyczne odniesienie do otaczającego świata. 

 

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...