I B 2 Napisano 4 Marca 2021 Udostępnij Napisano 4 Marca 2021 w Mnemoniki przy imporcie epp Dzień dobry, Importuję dokumenty plikiem epp do Rewizora GT. Opracowuję faktury przez Taxxo. Niestety pomimo odznaczenia "mnemonika" nadal importują się się do Rewizora z przedrostkiem FZ ..... Jest to nowy klient zakładany w tym roku. U klientów których miałam wcześniej nie występuje ten problem. Co może być przyczyną i jak ją usunąć? Link to postu
Daniel Kozłowski 1 172 Napisano 4 Marca 2021 Udostępnij Napisano 4 Marca 2021 w Mnemoniki przy imporcie epp Skoro konfiguracja programu niczego nie zmienia to problem zapewne jest w danych (mało która firma generuje poprawny format epp/edi++). Link to postu
I B 2 Napisano 4 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 4 Marca 2021 w Mnemoniki przy imporcie epp Tak, tylko dlaczego dla innych klientów jest OK a dla nowego - dodanego w tym roku jest problem. Wszystkie epp importuje z Taxxo Link to postu
Andrzej Kubik 1 105 Napisano 4 Marca 2021 Udostępnij Napisano 4 Marca 2021 w Mnemoniki przy imporcie epp 1 godzinę temu, I B napisał: Tak, tylko dlaczego dla innych klientów jest OK a dla nowego Na podstawie informacji jakie mamy można rzecz ująć tak - dlatego że coś, gdzieś jest inaczej. Naprawdę nie wiemy praktycznie nic. Choćby precyzyjnie tego co znaczy: 3 godziny temu, I B napisał: pomimo odznaczenia "mnemonika" Nie wiemy gdzie dokładnie to Pani odznaczyła, nie możemy choćby porównać plików EPP. Ogólnie mówiąc, tak jak napisałem - wiemy że samochód nie chce jechać i nic więcej. Takie sprawy najlepiej się rozwiązuje bezpośrednio tam gdzie występują (oczywiście może być zdalnie). Link to postu
Daniel Kozłowski 1 172 Napisano 5 Marca 2021 Udostępnij Napisano 5 Marca 2021 w Mnemoniki przy imporcie epp W dniu 4.03.2021 o 10:53, I B napisał: Tak, tylko dlaczego dla innych klientów jest OK a dla nowego - dodanego w tym roku jest problem. Wszystkie epp importuje z Taxxo Tak na logikę - skoro program działa tak samo, a daje różne wyniki w zależności od danych wejściowych to ciągle podejrzewam, że problem jest w danych. Jak wspomniał Andrzej odpowiadamy na podstawie informacji otrzymanych od Pani, które są szczątkowe, odpowiedź tkwi w danych lub konfiguracji programu, z którymi się Pani nie podzieliła / nie pokazała. Forum to kiepskie miejsce do rozwiązywania takich problemów. Link to postu
Polecane posty