Wojciu heu 1 Napisano 26 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2021 w Sello problem z błędem Witam , Tydzień temu klient na allegro zaczął składać zamówienie , nie wybrał paczkomatu następnie, nie dokończył transakcji przez co zostało zlecenie anulowane. od tej pory mam problem z błędem w sello , który nie wiem jak usunąć. Przy każdym naciśnięciu wyślij/odbierz , pojawia się. Ktoś zna może rozwiązanie? Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 024 Napisano 27 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2021 w Sello problem z błędem Czy ustawienie statusu "anulowana" w Sello nie pomaga? Cytuj Link to postu
Konrad L 18 Napisano 27 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2021 w Sello problem z błędem Wyłącz synchronizację tej transakcji z Allegro. Edycja transakcji, zakładka cechy. Cytuj Link to postu
Wojciu heu 1 Napisano 29 Sierpnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2021 w Sello problem z błędem W dniu 27.08.2021 o 11:03, Konrad L napisał: Wyłącz synchronizację tej transakcji z Allegro. Edycja transakcji, zakładka cechy. Niestety transakcji nie ma w Sello ponieważ z powodu błędu nie może jej pobrać. Dlatego nie mogę zmienić synchronizacji w niej na ręczny ponieważ nawet jej nie nie ma. Jakieś inne pomysły? Cytuj Link to postu
Wojciu heu 1 Napisano 29 Sierpnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2021 w Sello problem z błędem W dniu 27.08.2021 o 07:52, MARCIN e-kupowanie.pl Sello1.39.0 napisał: Czy ustawienie statusu "anulowana" w Sello nie pomaga? Nawet nie mogę zmienić na anulowany ponieważ wywala błąd i nie pobiera jej do sello. Na allegro tylko ma status anulowany Cytuj Link to postu
Rozwiązanie Bartosz Rosa 1 785 Napisano 30 Sierpnia 2021 Rozwiązanie Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2021 w Sello problem z błędem Czy w Sello w parametrach transakcji nie ma przypadkiem wybranego domyślnego sposobu wysyłki jako paczkomat? Takie ustawienie wymusza konieczność podania danych dla paczkomatu zamiast zwykłego adresu a jeśli klient nie uzupełnił tych danych to transakcja taka się nie zapisze. 1 Cytuj Link to postu
Wojciu heu 1 Napisano 30 Sierpnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2021 w Sello problem z błędem 13 godzin temu, Bartosz Rosa napisał: Czy w Sello w parametrach transakcji nie ma przypadkiem wybranego domyślnego sposobu wysyłki jako paczkomat? Takie ustawienie wymusza konieczność podania danych dla paczkomatu zamiast zwykłego adresu a jeśli klient nie uzupełnił tych danych to transakcja taka się nie zapisze. Miałeś rację. Był inpost. Problem rozwiązany. Dziękuję bardzo 1 Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.