Tomasz Ochniowski 16 Napisano 31 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2021 w Rachmistrz wysyłka JPK - błąd, dymek " wysyłka JPK" Po przeniesieniu Rachmistrza GT na nowy fabrycznie komputer, przy próbie wysyłki elektronicznej pojawia się dymek: "wysyłka JPK" i nic więcej się nie dzieje... jakieś sugestie? Wersja najnowsza RachGT. Link to postu
Jacek Izydorczyk 1 336 Napisano 31 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2021 w Rachmistrz wysyłka JPK - błąd, dymek " wysyłka JPK" Czy zostało zainstalowane oprogramowanie do podpisu elektronicznego? Link to postu
Tomasz Ochniowski 16 Napisano 31 Sierpnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2021 w Rachmistrz wysyłka JPK - błąd, dymek " wysyłka JPK" Tak, podpis elektroniczny działa np w Płatniku, podpisywane też były deklaracje przez obywatel.gov.pl. Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 31 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2021 w Rachmistrz wysyłka JPK - błąd, dymek " wysyłka JPK" Proszę sprawdzić na innych deklaracjach i innych programach Insertu (Rewizor). Link to postu
Tomasz Ochniowski 16 Napisano 31 Sierpnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2021 w Rachmistrz wysyłka JPK - błąd, dymek " wysyłka JPK" sprawdzę inne deklaracje. Link to postu
Kamil Goleń 115 Napisano 8 Września 2021 Udostępnij Napisano 8 Września 2021 w Rachmistrz wysyłka JPK - błąd, dymek " wysyłka JPK" W dniu 31.08.2021 o 10:59, Tomasz Ochniowski napisał: sprawdzę inne deklaracje. Czy problem dalej występuje? Link to postu
Tomasz Ochniowski 16 Napisano 8 Września 2021 Autor Udostępnij Napisano 8 Września 2021 w Rachmistrz wysyłka JPK - błąd, dymek " wysyłka JPK" Tak, pod żadnym programem Insertu na tym stanowisku w księgowości nie chce działać podpis kwalifikowany ( Certum unizeto). Dziś przeinstaluję software Certum. Na innych komputerach działa. W płatniku i innych na tym stanowisku działa. Problem dalej występuje. Link to postu
Kamil Goleń 115 Napisano 9 Września 2021 Udostępnij Napisano 9 Września 2021 w Rachmistrz wysyłka JPK - błąd, dymek " wysyłka JPK" 23 godziny temu, Tomasz Ochniowski napisał: Tak, pod żadnym programem Insertu na tym stanowisku w księgowości nie chce działać podpis kwalifikowany ( Certum unizeto). Dziś przeinstaluję software Certum. Na innych komputerach działa. W płatniku i innych na tym stanowisku działa. Problem dalej występuje. Dziękuję za informacje, proszę dać znać czy problem będzie występował dalej po reinstalacji oprogramowania Certum. Link to postu
Tomasz Ochniowski 16 Napisano 12 Września 2021 Autor Udostępnij Napisano 12 Września 2021 w Rachmistrz wysyłka JPK - błąd, dymek " wysyłka JPK" W dniu 9.09.2021 o 11:05, Kamil Goleń napisał: Dziękuję za informacje, proszę dać znać czy problem będzie występował dalej Nie odnalazłem przyczyny, ale ponowne sformatowanie dysku, instalacja windows i reszty aplikacji pomogła i teraz certyfikat działa jak należy. Coś musiało być w uprawnieniach/parametrach profilu uzytkownika windows, teraz działa bez problemu. Dziękuję. 1 Link to postu
Kamil Goleń 115 Napisano 14 Września 2021 Udostępnij Napisano 14 Września 2021 w Rachmistrz wysyłka JPK - błąd, dymek " wysyłka JPK" W dniu 12.09.2021 o 09:47, Tomasz Ochniowski napisał: Nie odnalazłem przyczyny, ale ponowne sformatowanie dysku, instalacja windows i reszty aplikacji pomogła i teraz certyfikat działa jak należy. Coś musiało być w uprawnieniach/parametrach profilu uzytkownika windows, teraz działa bez problemu. Dziękuję. Dziękuję bardzo za informację zwrotną! Link to postu
Agata Zawora 1 Napisano 21 Października 2022 Udostępnij Napisano 21 Października 2022 w Rachmistrz wysyłka JPK - błąd, dymek " wysyłka JPK" Czy komuś udało się znaleźć rozwiązanie problemu? Mam to samo w Rewizorze. Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 21 Października 2022 Udostępnij Napisano 21 Października 2022 w Rachmistrz wysyłka JPK - błąd, dymek " wysyłka JPK" Proszę wykonać test na innym użytkowniku Windows. Link to postu
Agata Zawora 1 Napisano 21 Października 2022 Udostępnij Napisano 21 Października 2022 w Rachmistrz wysyłka JPK - błąd, dymek " wysyłka JPK" (edytowane) Poprosiłam o to klienta, nie mam jeszcze informacji zwrotnej Edytowane 21 Października 2022 przez Agata Zawora Link to postu
Polecane posty