Radosław Rafałko 0 Napisano 7 Września 2021 Udostępnij Napisano 7 Września 2021 w Brak synchronizacji towarów Witam, posiadam problem z synchronizacją towarów w sello. W towarach, aukcjach(przygotowanych) stany zgadzają się z subiektem po sprzedaży stacjonarnej, jednak w zakładce aukcje(wszystkie) sello nie ściąga stanów. W ustawieniach każdego produktu jest ustawiona "synchronizacja ilości: uwzględnij stan" jednak w zakładce aukcje(wszystkie) nic się nie zmienia i sello wrzuca do allegro zawsze więcej dostępnych sztuk niż jest ich fizycznie (nie ściąga sprzedaży stacjonarnej z subiekta). Proszę o pomoc, pozdrawiam Cytuj Link to postu
Konrad Pabijan 3 Napisano 7 Września 2021 Udostępnij Napisano 7 Września 2021 w Brak synchronizacji towarów Czy sello i sprzedaż stacjonarna pracuje na jednym magazynie? czy aukcje w sello mają powiązane produkty z magazynu? Cytuj Link to postu
Radosław Rafałko 0 Napisano 7 Września 2021 Autor Udostępnij Napisano 7 Września 2021 w Brak synchronizacji towarów Tak, jeden magazyn i sello ma z nimi powiązane produkty. Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 021 Napisano 7 Września 2021 Udostępnij Napisano 7 Września 2021 w Brak synchronizacji towarów 2 godziny temu, Radosław Rafałko napisał: "synchronizacja ilości: uwzględnij stan" Stan to ilość z Subiekta razem z rezerwacjami. Dostępne do stan minus rezerwacja. Cytuj Link to postu
Radosław Rafałko 0 Napisano 7 Września 2021 Autor Udostępnij Napisano 7 Września 2021 w Brak synchronizacji towarów Niestety się nie udało. Zaznaczyłem na towarze to co wysłałeś na zdjęciu, wypróbowałem na jednym artykule i w aukcje(przygotowane) mam 1 sztukę, a w aukcje(wszystkie) sztuki są już 2 tego produktu Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 021 Napisano 8 Września 2021 Udostępnij Napisano 8 Września 2021 w Brak synchronizacji towarów Po ustawieniu tych opcji, żeby przeliczanie wystartowało, trzeba zsynchronizować Sello z Subiektem i PPM wybrać jednorazowo ręcznie "Przelicz stany (zakończ/wznów)". Potem powinno już zaznaczać synchronizację na pomarańczowo przy różnicach. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 8 Września 2021 Udostępnij Napisano 8 Września 2021 w Brak synchronizacji towarów Czy na dolnej zakładce ZMIANY dla wybranej aukcji jest ta zmiana stanu odnotowana? Czy została ona wysłana do Allegro (zielona ikonka) czy oczekuje na wysłanie (żółta ikonka). Cytuj Link to postu
Tomasz Czajkowski 4 Napisano 14 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2023 w Brak synchronizacji towarów @Bartosz Rosa Witam Panie Bartku. Od jakiegoś czasu nie są widoczne tabele stanów synchronizacji w Sello. Są one włączone w zakładce "operacje na liście" - "lista kolumn" a są one nie widoczne i znacznie utrudnia to sprawdzanie ewentualnych błędów. Czy coś w międzyczasie się zmieniło ? Dzięki za odpowiedź. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 15 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2023 w Brak synchronizacji towarów Prawdopodobnie szerokość kolumny została przypadkowo zmniejszona do 0. Proszę złapać za pionową kreskę przy kolumnie gdzie powinna być ta brakująca i poruszać w lewo/prawo . Cytuj Link to postu
Tomasz Czajkowski 4 Napisano 19 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2023 w Brak synchronizacji towarów (edytowane) W dniu 15.06.2023 o 09:18, Bartosz Rosa napisał: Prawdopodobnie szerokość kolumny została przypadkowo zmniejszona do 0. Proszę złapać za pionową kreskę przy kolumnie gdzie powinna być ta brakująca i poruszać w lewo/prawo . Witam i dziękuję bardzo. Dziwne, bo mamy pracę serwerową i problem ten wystąpił na wszystkich stanowiskach w tym samym czasie. Być może to przypadek. Jeszcze raz bardzo dziękuję. Edytowane 19 Czerwca 2023 przez Tomasz Czajkowski Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 20 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2023 w Brak synchronizacji towarów Jeśli stanowiska logują się na tego samego użytkownika programu to tak to będzie wyglądać. Kolumny są zapamiętywane w kontekście użytkownika. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.