Radosław Rafałko 0 Napisano 15 Października 2021 Udostępnij Napisano 15 Października 2021 w Brak synchronizacji Witam, posiadam problem z synchronizacją towarów. W opcjach ustawione: synchronizacja ilości: uwzględnij DOSTĘPNE Mimo tego przy sprzedaży niektórych towarów sello nie ściąga stanów. Przykład: towar X na sello 1 sztuka, subiekt 0 mimo ustawień. Proszę o pomoc, Pozdrawiam Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 013 Napisano 15 Października 2021 Udostępnij Napisano 15 Października 2021 w Brak synchronizacji Proszę pokazać zrzuty tego towaru z listy w TOWARACH i w TRWAJĄCYCH. Szczególnie kolumna S i opcje synchronizacji w oknie aukcji. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 772 Napisano 18 Października 2021 Udostępnij Napisano 18 Października 2021 w Brak synchronizacji Oraz zrzut z konfiguracji parametrów zewnętrznego systemu sprzedaży. Cytuj Link to postu
Radosław Rafałko 0 Napisano 26 Października 2021 Autor Udostępnij Napisano 26 Października 2021 w Brak synchronizacji Witam, powracam z tematem... poniżej zrzut w towarach i aukcjach przedmiotu, z którym mieliśmy dzisiaj problem. Towar ten sprzedaliśmy do zera dnia 14.09.2021, poprzez Allegro. Aukcja była cały czas w zakończonych, w subiekcie mamy stan 0 (nie było żadnej dostawy) a aukcja została przez Sello wznowiona (nie wiemy czemu...). Dzisiaj klient kupił 4 sztuki towaru który nie mamy.... Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 772 Napisano 27 Października 2021 Udostępnij Napisano 27 Października 2021 w Brak synchronizacji Proszę o zrzut dolnej zakładki ZMIANY dla tej aukcji. Cytuj Link to postu
Radosław Rafałko 0 Napisano 27 Października 2021 Autor Udostępnij Napisano 27 Października 2021 w Brak synchronizacji Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 772 Napisano 28 Października 2021 Udostępnij Napisano 28 Października 2021 w Brak synchronizacji Na liście zmian nie widać zmiany dotyczącej aktywacji ani zmiany liczby sztuk tej oferty w Allegro, a Sello nie może aktywować oferty jeśli tej zmiany nie ma na liście bo obecność tej zmiany powoduje wznowienie a nie odwrotnie. Proponuję zatem sprawdzić czy jakieś inne oprogramowanie, może już nieużywane, wciąż nie działa gdzieś i nie wykonuje jakichś operacji na ofertach. Można też zapytać Allegro o to, kto i kiedy aktywował tę ofertę. Z innej strony, proszę też sprawdzić w aukcjach wszystkich, czy nie ma więcej niż 1 takiej aukcji. Jedna mogła zostać zakończona a jakaś inna z tym samym towarem nadal była trwająca. Cytuj Link to postu
Radosław Rafałko 0 Napisano 11 Listopada 2021 Autor Udostępnij Napisano 11 Listopada 2021 w Brak synchronizacji No i temat powraca.... 09.11.2021 nagle po 12 godzinie aukcja znowu się pojawiła w Allegro, klient kupił towar, którego oczywiście nie mamy... Poprosiłem Allegro o listę zmian w aukcji i wygląda to tak: " 2021-11-09 21:50:08 - zakończona (przedmioty zostały sprzedane) 2021-11-09 12:35:43 - ponownie wystawiona przez Państwa 2021-10-26 09:05:01 - zakończona przez Państwa 2021-10-19 09:23:17 - aktywna ponownie przez Państwa - planowany koniec 18 listopad 2021-10-13 15:38:32 - nadal zakończona 2021-09-13 09:32:47 - zakończona przez Państwa bez wznawiania 2021-09-08 13:34:10 - jakaś zmiana (edycja) 2021-09-08 13:26:40 - wystawiona Wszystkie czynności były wykonywane w aplikacji zewnętrznej" Żadnej aplikacji zewnętrznej oprócz Sello nie mamy. Powoli kończą nam się pomysły, bo to jest kolejny raz z taką samą sytuacją... zauważamy również, że wznawiane są inne aukcje już zakończone, ze stanem zerowym towarów w Subiekie. Pytanie - czy można z Sello w jakiś sposób usunąć zakończoną aukcję, do której przypisana jest transakcja? Może usunięcie jej całkowite i stworzenie na nowo z towarów by ten problem rozwiązło.... Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 772 Napisano 15 Listopada 2021 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2021 w Brak synchronizacji Dobrze by było jeszcze ustalić jakiej aplikacji to dotyczy. Zdarzały się przypadki, że użytkownicy przestali używać innej aplikacji (sklepu internetowego) a przez kolejnych kilka miesięcy sklep ten nadal wykonywał jakieś operacje na koncie użytkownika. Proszę sprawdzić w Allegro https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/powiazane-aplikacje jakie aplikacje są powiązane z kontem Allegro. Czy jest tam tylko Sello? Czy Allegro może podać z jakiej aplikacji są wykonywane te aktywacje, ewentualnie z jakiego adresu IP? Jeszcze raz powtórzę, że Sello wykonuje zmiany na podstawie tego co jest na liście ZMIAN zapisane. Nie ma możliwości aby wykonało się coś, czego tam nie ma, bo to nie jest tylko zapis historyczny zmian, ale to są faktyczne zmiany, które powodują wykonanie jakiejś czynności w Allegro. Może uruchamiają Państwo przypadkiem bądź celowo Sello na jakiejś inne bazie, na jakimś komputerze? Cytuj Link to postu
Radosław Rafałko 0 Napisano 17 Listopada 2021 Autor Udostępnij Napisano 17 Listopada 2021 w Brak synchronizacji Witam, I tu właśnie chyba zmierzamy do sedna... tak, Sello jest otwarte praktycznie cały czas na dwóch stanowiskach, chociaż na każdym, bo to też zostało sprawdzone, zmiany tej aukcji wyglądają tak samo.... co do powiązanych aplikacji z Allegro, mamy tylko Sello oraz integrator do Inpostu. Czy otwieranie Sello na dwóch stanowiskach może być tym czynnikiem, że dzieją się takie sytauację? Z góry dziękuję za odpowiedź. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 772 Napisano 17 Listopada 2021 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2021 w Brak synchronizacji Jeśli Sello otwierane jest na wielu komputerach na tej samej bazie to nie ma problemu. Ale jeśli omyłkowo zalogowane zostało na inną bazę, gdzie np oczekiwały akurat jakieś zlecenia aktywacji oferty to taka zmiana mogła z tej bazy zostać wysłana. Ale wtedy byłby ślad w tamtej bazie (nie komputerze a bazie), że aktywacja została wysłana. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.