MM N 7 Napisano 6 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2021 w Status licencji (wygasła, nie można połączyć się z serwerem w celu sprawdzenia licencji) Mam problem z używaniem Sello - Status licencji (wygasła, nie można połączyć się z serwerem w celu sprawdzenia licencji). Baza na jednym komputerze, obsługa na tym z bazą i drugim. Na obu występuje ten sam problem. Załączam zrzut. 1. problem od dzisiaj 2. na obu komputerach 3. reset nie pomaga 4. wyłączenie firewall nie pomaga 5. jedna licencja do stycznia 2021, druga do marca 2022 Cytuj Link to postu
MM N 7 Napisano 7 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2021 w Status licencji (wygasła, nie można połączyć się z serwerem w celu sprawdzenia licencji) czy mogę liczyć na pomoc? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 776 Napisano 7 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2021 w Status licencji (wygasła, nie można połączyć się z serwerem w celu sprawdzenia licencji) Tak, sprawdzamy działanie serwera licencji i działa poprawnie. Prawdopodobnie kwestia wydłużonego czasu obsługi żądania. Proszę wejść do programu serwisowego, menu Komputer i tam zmienić timeout dla licencji, np na wartość 32. Cytuj Link to postu
MM N 7 Napisano 7 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2021 w Status licencji (wygasła, nie można połączyć się z serwerem w celu sprawdzenia licencji) W dniu 7.12.2021 o 08:22, Bartosz Rosa napisał: Tak, sprawdzamy działanie serwera licencji i działa poprawnie. Prawdopodobnie kwestia wydłużonego czasu obsługi żądania. Proszę wejść do programu serwisowego, menu Komputer i tam zmienić timeout dla licencji, np na wartość 32. Zrobione, sello zresetowane. Nie pomogło... Cytuj Link to postu
MM N 7 Napisano 7 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2021 w Status licencji (wygasła, nie można połączyć się z serwerem w celu sprawdzenia licencji) jako, że muszę pracować stwierdziłem, że wykupię przedłużenie na rok może to coś odblokuje. Niestety.... odpowiedź po wpisaniu kodu taka: Cytuj Link to postu
MM N 7 Napisano 7 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2021 w Status licencji (wygasła, nie można połączyć się z serwerem w celu sprawdzenia licencji) Dokupienie na 30 dni (płacąc online też nie pomogło ) Cytuj Link to postu
MM N 7 Napisano 7 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2021 w Status licencji (wygasła, nie można połączyć się z serwerem w celu sprawdzenia licencji) Przeinstalowanie programu nie pomogło Cytuj Link to postu
MM N 7 Napisano 7 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2021 w Status licencji (wygasła, nie można połączyć się z serwerem w celu sprawdzenia licencji) Nie wiem jak, ale użycie VPN pomogło. Czy jest możliwe, że moje IP było blokowane? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 776 Napisano 7 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2021 w Status licencji (wygasła, nie można połączyć się z serwerem w celu sprawdzenia licencji) Muszę skierować sprawę do analizy do administratora naszych serwerów. Błędna odpowiedź soap serwera może oznaczać, że zamiast serwera licencji odpowiedział jakiś inny serwer po drodze (np błąd 503 na wejściu lub jakiś serwer dostawcy internetu). Inna możliwość, czy na komputerach jest włączony TLS 1.2? Cytuj Link to postu
MM N 7 Napisano 7 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2021 w Status licencji (wygasła, nie można połączyć się z serwerem w celu sprawdzenia licencji) (edytowane) W dniu 7.12.2021 o 10:19, Bartosz Rosa napisał: Muszę skierować sprawę do analizy do administratora naszych serwerów. Błędna odpowiedź soap serwera może oznaczać, że zamiast serwera licencji odpowiedział jakiś inny serwer po drodze (np błąd 503 na wejściu lub jakiś serwer dostawcy internetu). Ok, to czekam na odpowiedź. W dniu 7.12.2021 o 10:19, Bartosz Rosa napisał: Inna możliwość, czy na komputerach jest włączony TLS 1.2? Nie jest, a powinien? Na komputerach nic nie było zmieniane, więc najwyżej jakieś aktualizacje Windows, nic innego nie przychodzi mi do głowy. Edytowane 7 Grudnia 2021 przez MM N Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 016 Napisano 7 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2021 w Status licencji (wygasła, nie można połączyć się z serwerem w celu sprawdzenia licencji) Ze względów bezpieczeństwa są wyłączane/wyłączone 1.0 i 1.1. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 776 Napisano 8 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2021 w Status licencji (wygasła, nie można połączyć się z serwerem w celu sprawdzenia licencji) A ten błąd "Błędna odpowiedź soap serwera" nadal występuje (na zawołanie)? Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.