Justyna Majka 7 Napisano 21 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2021 w Problem z wygenerowaniem listu UPS Witam, Mam problem z wygenerowaniem listu z UPS. Wyrzuca mi błąd: "Nie można użyć wybranej usługi ponieważ jest ona niezgodna z zamówioną przez kupującego metodą dostawy". Dodam, że wyrzuca mi taki komunikat na nowym koncie. Na dwóch pozostałych bez problemu listy generuje. Proszę o pomoc. Pozdrawiam Cytuj Link to postu
Justyna Majka 7 Napisano 21 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2021 w Problem z wygenerowaniem listu UPS Problem jest niestety poważniejszy, ponieważ nie jestem w stanie pobrać listów z pozostałych kont. Bardzo proszę o pomoc, bo mam kilkadziesiąt paczek UPS dzisiaj do wysłania i nie mogę listów wydrukować z sello. Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 013 Napisano 21 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2021 w Problem z wygenerowaniem listu UPS W dniu 21.12.2021 o 12:36, Justyna Majka napisał: Problem jest niestety poważniejszy, ponieważ nie jestem w stanie pobrać listów z pozostałych kont. Bardzo proszę o pomoc, bo mam kilkadziesiąt paczek UPS dzisiaj do wysłania i nie mogę listów wydrukować z sello. Jeśli to ta sama instancja Sello to wystarczyło mi przy dodawaniu nowego konta tylko wejście do ustawień WzA i otwarcie ustawień i potwierdzenie OK (albo też ponowne wybranie usługi allegro - już nie jestem pewien). Zakładając, że reszta jest tak samo poustawiane. Cytuj Link to postu
Justyna Majka 7 Napisano 21 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2021 w Problem z wygenerowaniem listu UPS a teraz, gdy konto jest utworzone to gdzie te ustawienia znajdę. Chociaż jest problem ze ściąganiem etykiet z UPS, więc chyba coś nie tak z serwerami UPSa. Cytuj Link to postu
Justyna Majka 7 Napisano 21 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2021 w Problem z wygenerowaniem listu UPS Tzn wygenerowało mi listy, ale nie może ich pobrać przez sello, aby wydrukować... Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 013 Napisano 21 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2021 w Problem z wygenerowaniem listu UPS W dniu 21.12.2021 o 13:11, Justyna Majka napisał: Tzn wygenerowało mi listy, Czy to znaczy, że w Sello w module PACZKI są nr nadania tych paczek? W kolumnie "Nr nadania". Cytuj Link to postu
Justyna Majka 7 Napisano 22 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2021 w Problem z wygenerowaniem listu UPS Tak, module PACZKI UPS normalnie się synchronizuje Allegro, ale niestety nie da się pobrać tych listów ani wydrukować. Proszę o pomoc, bo już drugi dzień się męczę. Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 013 Napisano 22 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2021 w Problem z wygenerowaniem listu UPS W dniu 22.12.2021 o 11:56, Justyna Majka napisał: PACZKI UPS Gdzie w Sello jest moduł "PACZKI UPS"? Cytuj Link to postu
Justyna Majka 7 Napisano 22 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2021 w Problem z wygenerowaniem listu UPS Interpunkcja W module PACZKI, listy przewozowe synchronizują się normalnie. PS udało się wydrukować, możliwe, że po stronie UPS było coś nie tak. Ale nadal nie mogę wygenerować listów z nowego konta, bo nadal wyskakuje komunikat: "Nie można użyć wybranej usługi ponieważ jest ona niezgodna z zamówioną przez kupującego metodą dostawy". Może powodem być, że jest to konto testowe? Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 013 Napisano 22 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2021 w Problem z wygenerowaniem listu UPS Tzn. Twoje konto, to nowe, w Sello jest kontem demo? czy kontem nowym bez wykupionego abonamentu na razie? Tutaj @Bartosz Rosa by najlepiej uściślił. Czy są jakieś błędy zapisywane przez Sello w RAPORCIE? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 772 Napisano 23 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2021 w Problem z wygenerowaniem listu UPS W dniu 22.12.2021 o 13:00, Justyna Majka napisał: Nie można użyć wybranej usługi ponieważ jest ona niezgodna z zamówioną przez kupującego metodą dostawy Błąd jaki zwraca serwis WzA jest dość czytelny. Sprawdziłbym dokładnie czy wybrana w Sello w konfiguracji danej dostawy WzA dostawa jest na pewno identyczna jak ta, którą wybrał klient. Jeśli jest identyczna, to raczej jest to problem po stronie serwisu WzA/kuriera. Cytuj Link to postu
Rozwiązanie MARCIN e-kupowanie.pl 1 013 Napisano 23 Grudnia 2021 Rozwiązanie Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2021 w Problem z wygenerowaniem listu UPS W dniu 23.12.2021 o 08:52, Bartosz Rosa napisał: Jeśli jest identyczna, to raczej jest to problem po stronie serwisu WzA/kuriera. Niedawno dodawałem nowe konta do Sello i wszystko było identyczne. A błąd był podobny. Wystarczyło wszystkie ustawienia WzA przeklikać z użyciem OK. I wtedy to zaczynało działać. 1 Cytuj Link to postu
Justyna Majka 7 Napisano 28 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2021 w Problem z wygenerowaniem listu UPS W dniu 23.12.2021 o 09:47, MARCIN e-kupowanie.pl napisał: Niedawno dodawałem nowe konta do Sello i wszystko było identyczne. A błąd był podobny. Wystarczyło wszystkie ustawienia WzA przeklikać z użyciem OK. I wtedy to zaczynało działać. Dokładnie to pomogło. Dzięki Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.