M4ti DESIGN 2 Napisano 31 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2022 w [ERROR]: Błąd przetwarzania. Support został poinformowany o Twoim problemie i pracuje nad rozwiązaniem Witam, przy generowaniu listu przewozowego WzA allegro DPD pojawia się błąd: "Pobieranie stanu wykonania zlecenia utworzenia przesyłki z Allegro dla paczki "xxx" na koncie "xxx" (43252396): Błąd przetwarzania. Support został poinformowany o Twoim problemie i pracuje nad rozwiązaniem Kod błędu: 0 [ERROR]: Błąd przetwarzania. Support został poinformowany o Twoim problemie i pracuje nad rozwiązaniem" W jaki sposób rozwiązać problem? Błąd pojawia się przy dwóch transakcjach. Pozdrawiam Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 1 Lutego 2022 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2022 w [ERROR]: Błąd przetwarzania. Support został poinformowany o Twoim problemie i pracuje nad rozwiązaniem (edytowane) Na wstępie dodam, że to jest błąd zwracany z serwisu WzA Allegro. Sello te błędy jedynie wyświetla. Niestety część takich błędów mówi dość niewiele na temat tego co się stało. W pierwszym kroku, proszę zajrzeć do raportu i podesłać całą treść błędu - czasami na podstawie danych tam zawartych można wywnioskować coś więcej, chociażby można zidentyfikować pole w danych, które powoduje problem. Bywa, że i tam nic ciekawego się nie znajdzie, wtedy: W drugim kroku, trzeba za pomocą programu serwisowego włączyć logowanie komunikacji z allegro (instrukcja poniżej) i podesłać do nas: Spoiler Instrukcja włączenia logowania Proszę w programie serwisowym (Admin.exe) włączyć logowanie Allegro w menu KOMPUTER. Wyłączyć Sello, uruchomić je jako administrator (z menu pod prawym przyciskiem myszy) i spróbować wykonać czynność powodującą problem. W folderze instalacyjnym Sello, c:\Program Files (x86)\InsERT\Sello\Log stworzony zostanie plik Allegro-[data].json. Proszę podesłać go na sello@insert.com.pl z linkiem do wątku z forum lub jako odpowiedź do maila. Po wszystkim proszę wyłączyć logowanie programem serwisowym lub z poziomu ostrzeżenia na stronie startowej Sello jeśli się pojawi. Jeśli sami nie ustalimy przyczyny, kierujemy zapytanie do Allegro, posiłkując się też odpowiednim fragmentem logu. Zazwyczaj udaje się w ten sposób rozwikłać problem. Znane przyczyny występowania tego błędu: zbyt długi adres nadawczy lub odbiorczy (maks. 30 znaków) - jeśli dotyczy pojedynczych paczek, sprawdź czy adres dostawy w paczce nie przekracza 30 znaków. Edytowane 3 Lutego 2022 przez Bartosz Rosa Dodana przyczyna występowania błędu Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 019 Napisano 2 Lutego 2022 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2022 w [ERROR]: Błąd przetwarzania. Support został poinformowany o Twoim problemie i pracuje nad rozwiązaniem Przed chwilą miałem takie DPD. Po wysłaniu danych z Sello i próbie odbioru nr przesyłka była już w WzA w sekcji "Dodane przesyłki", natomiast po ręcznym przejściu dalej pojawiła się tabela z podjazdem "jutro". Poprawiłem ręcznie na 'Bez podjazdu kuriera' (bo i tak zaraz przyjedzie do poprzednich paczek) i przeszło poprawnie. Sello nadal nie pobiera nr nadania. Może problem leży w tym wypadku w tym, że Sello wysyła paczkę na jutro i nie może? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 3 Lutego 2022 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2022 w [ERROR]: Błąd przetwarzania. Support został poinformowany o Twoim problemie i pracuje nad rozwiązaniem Nie, ten podjazd nie ustawia Sello, wynika on pewnie z jakichś algorytmów WzA albo już samego kuriera. A jaki status tej paczki masz w Sello? Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 019 Napisano 3 Lutego 2022 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2022 w [ERROR]: Błąd przetwarzania. Support został poinformowany o Twoim problemie i pracuje nad rozwiązaniem 2 godziny temu, Bartosz Rosa napisał: Nie, ten podjazd nie ustawia Sello, wynika on pewnie z jakichś algorytmów WzA albo już samego kuriera. A jaki status tej paczki masz w Sello? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 3 Lutego 2022 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2022 w [ERROR]: Błąd przetwarzania. Support został poinformowany o Twoim problemie i pracuje nad rozwiązaniem A jak pobierasz statusy od kurierów to ten właśnie błąd się pojawia? Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 019 Napisano 3 Lutego 2022 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2022 w [ERROR]: Błąd przetwarzania. Support został poinformowany o Twoim problemie i pracuje nad rozwiązaniem (edytowane) 13 minut temu, Bartosz Rosa napisał: A jak pobierasz statusy od kurierów to ten właśnie błąd się pojawia? W RAPORT nic na ten temat, jedynie cyklicznie (ten raport czyszczę sam każdego dnia, więc mogło być coś..., nie pamiętam): (nie pamiętam, ale chyba nie da się tego wyłączyć?) W SERWISY AUKCYJNE (zakończyło się jak oznaczyłem paczkę jako WYSŁANA): Edytowane 3 Lutego 2022 przez MARCIN e-kupowanie.pl Cytuj Link to postu
M4ti DESIGN 2 Napisano 4 Lutego 2022 Autor Udostępnij Napisano 4 Lutego 2022 w [ERROR]: Błąd przetwarzania. Support został poinformowany o Twoim problemie i pracuje nad rozwiązaniem U mnie problemem było pole z adresem. Klient wpisał zbyt długi adres. Ponoć to pole pomieści 30 znaków, u mnie było 32 i dlatego pojawiał się błąd. Cytuj Link to postu
HotKey . 249 Napisano 4 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2022 w [ERROR]: Błąd przetwarzania. Support został poinformowany o Twoim problemie i pracuje nad rozwiązaniem Mam dzisiaj od 13:00 masowo ten błąd po WzA. INPOSTy przekierowuję z WzA na SHIP-X, jednak pozostałe paczuchy nie mam jak nadać... Czy problem jeszcze u kogoś występuje ? Cytuj Link to postu
Dominik Liszka 0 Napisano 4 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2022 w [ERROR]: Błąd przetwarzania. Support został poinformowany o Twoim problemie i pracuje nad rozwiązaniem Mam to samo od kilku godzin. Nie tworzy paczek z WzA Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 4 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2022 w [ERROR]: Błąd przetwarzania. Support został poinformowany o Twoim problemie i pracuje nad rozwiązaniem Zgłoszone do Allegro. Cytuj Link to postu
Marcin Online 1 Napisano 4 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2022 w [ERROR]: Błąd przetwarzania. Support został poinformowany o Twoim problemie i pracuje nad rozwiązaniem U mnie to samo, wszystkie przesyłki przez WzA wracają z błędem 0. Przesyłki Inpost przez ShipiX poszły normalnie. Z tego co pisali na czacie to allegro ma obecnie problemy z WzA - info z 14:30. Można ręcznie przez allegro nadać przesyłki. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 4 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2022 w [ERROR]: Błąd przetwarzania. Support został poinformowany o Twoim problemie i pracuje nad rozwiązaniem Podobno już naprawione. Nadal nie można drukować? Możliwe, że trzeba utworzyć przesyłki ponownie z poziomu Sello. Cytuj Link to postu
Marcin Online 1 Napisano 4 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2022 w [ERROR]: Błąd przetwarzania. Support został poinformowany o Twoim problemie i pracuje nad rozwiązaniem 2 minuty temu, Bartosz Rosa napisał: Podobno już naprawione. Nadal nie można drukować? Możliwe, że trzeba utworzyć przesyłki ponownie z poziomu Sello. Dzięki 😂, faktycznie naprawione i faktycznie trzeba ponownie utworzyć przesyłki w serwisie. 🤙 1 Cytuj Link to postu
Dominik Liszka 0 Napisano 4 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2022 w [ERROR]: Błąd przetwarzania. Support został poinformowany o Twoim problemie i pracuje nad rozwiązaniem Na przyszłość, jeżeli chodzi o podobną sytuację czyli jak nie będzie się dało tworzyć paczek w Sello to czy jak utworzymy je ręcznie poprzez serwis Allegro, to czy później numery nadawcze paczek zostaną zaciągnięte do transakcji w Sello? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 4 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2022 w [ERROR]: Błąd przetwarzania. Support został poinformowany o Twoim problemie i pracuje nad rozwiązaniem 1 minutę temu, Dominik Liszka napisał: czy jak utworzymy je ręcznie poprzez serwis Allegro, to czy później numery nadawcze paczek zostaną zaciągnięte do transakcji w Sello Nie. Numery nadawcze są przesyłane tylko w jedną stronę Sello -> Allegro. Należy też uważać, aby nie tworzyć nowych paczek z poziomu Sello, jeśli już zostały utworzone przez Allegro. Aby nie działo się to automatycznie w Sello można zablokować paczkę albo zmienić jej sposób wysyłki na taki, który nie ma ustawionej synchronizacji z serwisem WzA. Cytuj Link to postu
Dominik Liszka 0 Napisano 4 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2022 w [ERROR]: Błąd przetwarzania. Support został poinformowany o Twoim problemie i pracuje nad rozwiązaniem Tylko pozostaje kwestia automatycznego wysyłania wiadomości z fakturami. Jak nie oznaczy się paczki jako wysłana, to nie wyśle się wiadomość automatyczna do klienta z fakturą. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 5 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2022 w [ERROR]: Błąd przetwarzania. Support został poinformowany o Twoim problemie i pracuje nad rozwiązaniem Czyli lepiej zmienić w takim wypadku dostawę (dodać sobie np. Dostawa obsłużona przez Allegro) i taką ustawiać w paczce. Wtedy można ją oznaczyć jako wysłaną i całość będzie dalej działać. W transakcji będzie widać dostawę wybraną przez klienta, w paczce może być inna. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.