Ewa Jessa 2 Napisano 13 Lutego 2022 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2022 w Synchronizacja licencji Dzień dobry, Mam problem z synchronizacją licencji w Gratyfikant GT. Po synchronizacji przez BIURO GT nadal po włączeniu Gratyfikanta wyskakuje taki komunikat. Rewizor/Rachmistrz nie ma takiego problemu. Pozdrawiam Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 13 Lutego 2022 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2022 w Synchronizacja licencji Co dokładnie Pani zrobiła ? 1 Link to postu
Jacek Izydorczyk 1 337 Napisano 13 Lutego 2022 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2022 w Synchronizacja licencji Proszę wykonać procedurę ponownie, zwracając szczególną uwagę na zaznaczenie "Numer aktywacyjny" przy Gratyfikancie, a wczesniej, pod linkiem "Licencje InsERT GT" pobrać lub wprowadzić prawidlowy kod aktywacyjny. 1 Link to postu
Ewa Jessa 2 Napisano 13 Lutego 2022 Autor Udostępnij Napisano 13 Lutego 2022 w Synchronizacja licencji Godzinę temu, Daniel Kozłowski napisał: Co dokładnie Pani zrobiła ? https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/3159,jak-zbiorczo-aktywowac-podmioty-klientow-po-aktualizacji-w-biurze-gt.html według tej instrukcji. Ale już wiem w czym leży problem, bo nie wszystkich podmiotów to dotyczy. U niektórych klientów gdzie jest podpięty gratyfikant nie widać tego w biurze gt. Podobnie było przy wysyłce PIT-11, również nie widział niektórych klientów. Jak to "naprawić" aby pojawili się przy formie kadr/płac? Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 13 Lutego 2022 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2022 w Synchronizacja licencji 13 minut temu, Ewa Jessa napisał: Jak to "naprawić" aby pojawili się przy formie kadr/płac? Prawy myszy->Aktualizuj dane klienta. 1 Link to postu
Ewa Jessa 2 Napisano 16 Lutego 2022 Autor Udostępnij Napisano 16 Lutego 2022 w Synchronizacja licencji W dniu 13.02.2022 o 13:07, Daniel Kozłowski napisał: Prawy myszy->Aktualizuj dane klienta. Dziękuję, problem rozwiązany 1 Link to postu
Polecane posty