Marta Kapica-Pawęzka 6 Napisano 1 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2022 w Brak bieżącego rekordu Dzień dobry Proszę o pomoc - co może być przyczyną takiego komunikatu w historii transakcji? Transakcja widnieje jako rozliczona jednak nie jest przypisana do konta kontrahenta - nie można jej również cofnąć. Link to postu
Kamil Goleń 116 Napisano 6 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2022 w Brak bieżącego rekordu Dzień dobry, na początek bardzo proszę wykonać czynności serwisowe opisane w temacie e-Pomocy znajdującym się tutaj. Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 6 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2022 w Brak bieżącego rekordu W dniu 1.04.2022 o 09:25, Marta Kapica-Pawęzka napisał: Proszę o pomoc - co może być przyczyną takiego komunikatu w historii transakcji? Błąd programu. 1 Link to postu
Marta Kapica-Pawęzka 6 Napisano 11 Kwietnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2022 w Brak bieżącego rekordu Dziękuję za odpowiedź. Czy podczas czynności serwisowych można korzystać z programu czy wszyscy użytkownicy muszą być wylogowani? Link to postu
Andrzej Kubik 1 103 Napisano 11 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2022 w Brak bieżącego rekordu Odpowiedź jest w pierwszym zdaniu instrukcji podlinkowanej przez pana Kamila... 1 Link to postu
Marta Kapica-Pawęzka 6 Napisano 11 Kwietnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2022 w Brak bieżącego rekordu Faktycznie, dziękuję 🙂 Link to postu
Kamil Goleń 116 Napisano 15 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2022 w Brak bieżącego rekordu Dziękuję bardzo za udzielone odpowiedzi! Link to postu
Polecane posty