Jarosław Grudziński 0 Napisano 25 Października 2012 Udostępnij Napisano 25 Października 2012 w Paczkomaty InPost - błąd tworzenia paczek w zewnętrznym systemie Witam, po synchronizacji "dostawcy paczek" otrzymuję komunikat o błędzie w tworzeniu paczek w zewnętrznym systemie. W raportach mam zapis: Tworzenie paczki ??: Błąd autoryzacji - nadawca różny od tworzącego paczkę. Porównuję dane adresowe i firmy w Sello i w Menager Paczek mojego konta w InPost - to samo! O co tu chodzi? Cytuj Link to postu
krzyzanowski 10 Napisano 26 Października 2012 Udostępnij Napisano 26 Października 2012 w Paczkomaty InPost - błąd tworzenia paczek w zewnętrznym systemie sprawdź tu: administracja -> wysyłka towarów - sposoby wysyłki -> dostawca - inpost paczkomat (ja tak mam nazwane) -> popraw -> synchronizacja z zewnętrznym serwisem -> z listy wybierz paczkomaty.pl -> konfiguracja -> wpisz email i hasło takie jak masz w manager w paczkomatach Cytuj Link to postu
Jarosław Grudziński 0 Napisano 26 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 26 Października 2012 w Paczkomaty InPost - błąd tworzenia paczek w zewnętrznym systemie Dzięki za odpowiedź. Dokładnie takie mam ustawienia. Nie tworzy paczek w syst. zewnętrznym. Zgłosiłam do InPostu - zero reakcji Cytuj Link to postu
Jarosław Grudziński 0 Napisano 6 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 w Paczkomaty InPost - błąd tworzenia paczek w zewnętrznym systemie Ponawiam prośbę o pomoc. Problem nadal istnieje - brak możliwości synchronizacji "Dostawcy paczek". Szczegóły wyżej. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 7 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 w Paczkomaty InPost - błąd tworzenia paczek w zewnętrznym systemie Proszę przepisać jeszcze raz ręcznie w Sello dane Managera Paczek. Być może wkleiło się tam jakiś dziwny znak, który uniemożliwia zalogowanie się do serwisu paczkomaty.pl Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 024 Napisano 8 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2012 w Paczkomaty InPost - błąd tworzenia paczek w zewnętrznym systemie Ponawiam prośbę o pomoc. Problem nadal istnieje - brak możliwości synchronizacji "Dostawcy paczek". Szczegóły wyżej. Sprawdź, czy masz adres e-mail w danych do paczkomatu. Zrób to w zakładce "do paczek", otwórz transakcję, potem kliknij 2x w adres do wysyłki. Jeśli nie ma tam adresu e-mail, to kliknij na "Sprawdź dane". Jeśli to ten problem (występuje w każdej paczce do paczkomatu) to będzie działać. Cytuj Link to postu
Jarosław Grudziński 0 Napisano 18 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 18 Listopada 2012 w Paczkomaty InPost - błąd tworzenia paczek w zewnętrznym systemie BarteK pomogłeś! Już działa - dzięki! Oczywiście dziękuję wszystkim za podpowiedzi i chęć pomocy. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 19 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2012 w Paczkomaty InPost - błąd tworzenia paczek w zewnętrznym systemie Jeśli konto w paczkomatach ma znak "-" proszę się upewnić czy nie jest to znak podobny: http://pl.wikipedia.org/wiki/Dywiz W niektórych czcionkach nie różni się on praktycznie w ogóle od minusa, a dla systemu komputerowego jest to zupełnie inny znak. Takich znaków podobnych do minusa jest 4, objawiają się zwłaszcza przy kopiowaniu ich z programu pocztowego, worda itp. bo programy te często podmieniają minus na znak dywiza, pauzy albo pauzy długiej. Akurat podobny problem z kopiowaniem minusa z maila ostatnio się u nas przewinął . Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.