MARCIN e-kupowanie.pl 1 017 Napisano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2012 w Dwa konta / błąd logowania na jednym / captcha Witam! Ciągle ten sam temat: 2 konta w sello, jedno działa ok, drugie co kilka godzin wymaga logowania przez captcha. Ostatnio problem: sello nie loguje się - przy sprawdzeniu konta komunikat captcha, przez www nie jest wymagana autoryzacja. Wczoraj wpadłem na coś co wskazuje, że problem może leżeć po stronie sello (na co wskazuje też obsługa allegro z ticket'a): otóż wszedłem w 'Zarządzanie kontami..." i najpierw sprawdziłem konto nie sprawiające problemów (konta > zarządzanie > dane konta > sprawdź konto), potem to z problemami (wczoraj nie chciało nic pobrać, wymagało captcha a przez www się logowało bez problemów; przed powyższym sprawdzeniem drugiego konto nie dało się też zweryfikować z tego poziomu) i zaczęło działać. Mam nadzieję, że to kolejny trop dla teamu sello, żeby ten problem zbadać. Proszę rozważyć, że to może być jakiś mały bug (bużek?) w sello (dotąd nieznany i niespodziewany), tak jak było ze znikającymi kolumnami w zakładkach. Pisaliście, że to wina po stronie komputera lub ustawień u mnie, a tu co? w nowej wersji sprawa poprawiona - czyli się okazało, że jednak coś tam trzeba było nowego skrobnąć w tej kwestii.. PS Jak sprawdzić ile GB ma moja baza danych? Mam R2 więc tam jest do 10 GB? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 781 Napisano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2012 w Dwa konta / błąd logowania na jednym / captcha Czy na tym komputerze nie ma jakiegoś innego softu, który łączyłby się z Allegro? Być może on ma źle ustawione hasło i tym samym blokuje po pewnym czasie dostęp dla Sello. Proszę wykonać np taki test. Jeśli Sello przestaje się łączyć co, powiedzmy 3 godziny zakładając standardową częstotliwość pobierania danych, proszę wykonać ręcznie kilka synchronizacji (takich, które trwają możliwie krótko (np 25 ostatnich komentarzy)) i sprawdzić czy wtedy problem pojawi się szybciej niż te 3 godziny. Wielkość bazy można sprawdzić wchodząc np w c:\program files\Microsoft sql server 2008\MSSQL1\Data\baza_danych.mdf - wielkość tego pliku o nazwie odpowiadającej bazie Sello. Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 017 Napisano 3 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 w Dwa konta / błąd logowania na jednym / captcha Nie mam oprogramowania, które korzysta z logowania do allegro. Blokady są losowe - obserwowałem dłuższy czas. Jedno jest pewne - przy zmianie połączenia internetowego (dom - osiedlowa, praca - mobilny) obowiązkowo na jednym koncie jest captcha (jeśli to byłby problem, to musiało by być na obu kontach). Ręczne logowania - gdy jest ok - chyba nie blokują konta. A allegro dalej pisze, że to wina sello. Cytuj Link to postu
Smart-Office.pl 7 Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 w Dwa konta / błąd logowania na jednym / captcha Mialem ten sam problem, po zmianie hasła na allegro. Przywróć poprzednie hasło. Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 017 Napisano 3 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 w Dwa konta / błąd logowania na jednym / captcha Jeśli tak, to kto mi je przypomni... Nie odtworzę żeby sprawdzić. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 781 Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 w Dwa konta / błąd logowania na jednym / captcha Problem może wynikać ze zmiany IP pomiędzy sieciami (czy Sello jest wtedy wyłączone?). Pojawianie się problemu tylko na jednym koncie można uzasadnić np faktem, że Sello zaczyna pobierać dane zaczynając zawsze od tego samego konta. Być może problem występuje tylko przy pierwszym połączeniu. To można by sprawdzić pobierająca dane tylko z aktualnie wybranego konta - ale z kolei losowość problemu mocno to utrudnia. Można włączyć logowanie komunikacji z Allegro ale tam hasła są ukryte więc dowodu żadnego nie będzie. Ewentualnie możemy podesłać plik DLL z wyłączonym gwiazdkowaniem, aby sprawdzić co leci do Allegro przed wystąpieniem błędu a co normalnie. Cytuj Link to postu
Grzegorz 0 Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 w Dwa konta / błąd logowania na jednym / captcha mamy ten sam problem, dokladnie od zmiany hasel allegro czyli od ok. sierpnia sprawa ciagle jest nierozwiazana. Tez sa 2 konta allegro, w zarzadzaniu kontami i licencjami hasla sa poprawne. Blad glownie pojawia sie przy recznym pobieraniu aukcji (nie transakcji) - wtedy ZAWSZE wyrzuca hasla i trzeba je wpisywac recznie przez allegro z captcha. Byc moze problem u innych nie wystepuje, bo nie zmieniali dawno hasel Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 781 Napisano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2013 w Dwa konta / błąd logowania na jednym / captcha Prosimy aby zgłosiła się mailowo (sello@insert.com.pl) osoba, której moglibyśmy podesłać plik DLL do chwilowej podmiany. Plik ten wyłączył by gwiazdkowanie haseł w logu, po czym trzeba by było sprawdzić jakie hasło wysyła Sello przed otrzymaniem błędu z Allegro o jego nieprawidłowości. Wymagana wersja 1.11.1. Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 017 Napisano 18 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2013 w Dwa konta / błąd logowania na jednym / captcha Sprawa rozwiązana pozytywnie - błędy captcha usunięte. Sello nie było tutaj winne. Powiem więcej, Bartek + team Sello bardzo się przyczynili do usunięcia problemu i w ustaleniu wspólnie z allegro, kto się loguje błędnym hasłem do mojego konta. Jakie rozwiązanie? Jeśli mieliście kiedyś, gdzieś jakiś sklep (którego już nie macie) i była w nim integracja z allegro... to sprawdźcie czy on na pewno został wyłączony... Cytuj Link to postu
Grzegorz 0 Napisano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2013 w Dwa konta / błąd logowania na jednym / captcha Ja rowniez przylaczam sie do pochwal dla Bartka, szczegolnie za szybkosc reakcji na problem W naszym przypadku byla to integracja z IAI-Shop. Mimo, ze okres testowy wygasl, to administracja w/w platformy nie kasuje poprzednio wprowadzonych danych (a my nie mamy juz takiej mozliwosci), ratunkiem bylo napisanie maila o problemie co zalatwilo sprawe. Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 017 Napisano 28 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2013 w Dwa konta / błąd logowania na jednym / captcha Czyli kolejna platforma, która robi takie numery... Cytuj Link to postu
Patryk Tworek 39 Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 w Dwa konta / błąd logowania na jednym / captcha Ja rowniez przylaczam sie do pochwal dla Bartka, szczegolnie za szybkosc reakcji na problem W naszym przypadku byla to integracja z IAI-Shop. Mimo, ze okres testowy wygasl, to administracja w/w platformy nie kasuje poprzednio wprowadzonych danych (a my nie mamy juz takiej mozliwosci), ratunkiem bylo napisanie maila o problemie co zalatwilo sprawe. Podobnie było u nas jak zaczynałem prace w obecnej firmie, trochę czasu mi zajęło dojście do rozwiązania Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.