Agnieszka Witkowska 0 Napisano 21 Października 2022 Udostępnij Napisano 21 Października 2022 w Problem z uruchomieniem Rachmistrza po przedłużeniu abonamentu Dzień dobry, Po kliknięciu w ikonę programu Rachmistrz otwiera się, po czym po kilku sekundach okno programu znika = nie mogę zalogować się do programu. Problem ujawnił się po przedłużeniu abonamentu (nie wiem, czy to przypadek, czy też nie). W ciągu ostatnich miesięcy nie było problemów, komputer był przeinstalowany na potrzeby Rachmistrza 3 miesiące temu i od tej pory niczego nie instalowałam. Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem? Będę wdzięczna za wszelkie pomysły jak to można rozwiązać. Link to postu
Jacek Izydorczyk 1 348 Napisano 22 Października 2022 Udostępnij Napisano 22 Października 2022 w Problem z uruchomieniem Rachmistrza po przedłużeniu abonamentu Proszę zaktualizować program do najnowszej wersji I spróbować ponownie: https://ftp.insertcdn.pl/pub/demo/InsERT_nexo/InsERT_nexo.exe Link to postu
Magdalena Błach-Łukasik 1 Napisano 10 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2022 w Problem z uruchomieniem Rachmistrza po przedłużeniu abonamentu dzień dobry ja z kolei mam problem tez z praca w Rachmistrzu Nexo - po zainstalowaniu najnowszej wersji programu 42.0.3 program się non stop zawiesza, kręci się niebieskie kółko u góry pojawia się (brak odpowiedzi). Musze wtedy wymusić zamknięcie programu, ponowne jego otworzenie i .... loteria - albo popracuje trochę, albo znowu się zawiesi Komputer tez nowy, kupiony 3 m-ce temu. Do tej pory działało sprawnie, teraz nie da się pracować, co może być przyczyną?- jak to usprawnić? Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 16 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2022 w Problem z uruchomieniem Rachmistrza po przedłużeniu abonamentu Dzień dobry, w celu weryfikacji problemu będziemy potrzebowali dane diagnostyczne. Zebrane informacje proszę przesłać przez formularz kontaktowy kontynuując korespondencję z InsERT pod numerem zgłoszenia INS-445617. Link to postu
Polecane posty