Zdzisław Bal 87 Napisano 2 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2022 w Aktualizacja oferty - błąd Cześć, przy próbie zmiany zbiorczej cen w trwających ofertach otrzymuję taki błąd. Ktoś może wie jak się go pozbyć? Przy okazji pytanie do @Bartosz Rosa - trochę jesteśmy opóźnieni, jeśli chodzi o aktualizację Sello i obecnie korzystamy z wersji 1.38.1 + Subiekt GT w wersji 1.67 HF3. Wszystko działa w porządku, ale chyba przydałoby się nadrobić zaległości, ale jak to zwykle bywa - mam obawy, że coś się wykrzaczy, a najbardziej nie chciałbym tego przy końcówce roku. Pytanie - czy na spokojnie poaktualizaować Sello i Subiekta po Nowym Roku czy może przeczekać do Sello NX? Nadal korzystam ze starego synchronizatora. Czy możesz podpowiedzieć kolejność wykonywania działać przy aktualizacji do obecnej wersji Sello? Dzięki! Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 772 Napisano 7 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2022 w Aktualizacja oferty - błąd To będzie raczej kwestia braku aktualizacji - jak widzisz Aktualizacja istniejącej oferty (v2.beta) korzysta z zasobów beta, która w Allegro zostały już wycofane i zastąpione metodą public. Aktualizacja powinna rozwiązać problem. Na Sello NX bym raczej nie czekał w kontekście pracy bieżącej bo jeszcze trochę buildów upłynie, zanim pojawi się wersja, która w pełni będzie w stanie zastąpić Sello 1. Nie czekałbym także na nowy rok, chociażby ze względu na brak możliwości aktualizacji ofert tak starą wersją (1.38). Na wypadek ewentualnych problemów z aktualizacją trzeba tak: wygospodarować trochę wolnego czasu, w którym sprzedaż nie będzie realizowana zrobić backup bazy Sello oraz bazy Subiekta (ważne aby pomiędzy backupami nikt już nie pracował na bazach - pozwoli to zachować ich 100% spójność) zaktualizować Sello do najnowszej wersji, począwszy od komputera na którym jest serwer SQL uruchomić nowe Sello na komputerze serwerowym i przeprowadzić aktualizację bazy (jeśli coś pójdzie tutaj nie tak, podesłać log wskazany w treści błędu). zaktualizować Sello na pozostałych komputerach Procedurę 3-5 powtórzyć dla Subiekta. 1 Cytuj Link to postu
Zdzisław Bal 87 Napisano 7 Listopada 2022 Autor Udostępnij Napisano 7 Listopada 2022 w Aktualizacja oferty - błąd Dziękuję, tak zrobię w wolnym czasie. Cytuj Link to postu
Zdzisław Bal 87 Napisano 23 Listopada 2022 Autor Udostępnij Napisano 23 Listopada 2022 w Aktualizacja oferty - błąd W dniu 7.11.2022 o 09:16, Bartosz Rosa napisał: To będzie raczej kwestia braku aktualizacji - jak widzisz Aktualizacja istniejącej oferty (v2.beta) korzysta z zasobów beta, która w Allegro zostały już wycofane i zastąpione metodą public. Aktualizacja powinna rozwiązać problem. Na Sello NX bym raczej nie czekał w kontekście pracy bieżącej bo jeszcze trochę buildów upłynie, zanim pojawi się wersja, która w pełni będzie w stanie zastąpić Sello 1. Nie czekałbym także na nowy rok, chociażby ze względu na brak możliwości aktualizacji ofert tak starą wersją (1.38). Na wypadek ewentualnych problemów z aktualizacją trzeba tak: wygospodarować trochę wolnego czasu, w którym sprzedaż nie będzie realizowana zrobić backup bazy Sello oraz bazy Subiekta (ważne aby pomiędzy backupami nikt już nie pracował na bazach - pozwoli to zachować ich 100% spójność) zaktualizować Sello do najnowszej wersji, począwszy od komputera na którym jest serwer SQL uruchomić nowe Sello na komputerze serwerowym i przeprowadzić aktualizację bazy (jeśli coś pójdzie tutaj nie tak, podesłać log wskazany w treści błędu). zaktualizować Sello na pozostałych komputerach Procedurę 3-5 powtórzyć dla Subiekta. Poszło jak z płatka. Śmiga! A co z nowym synchronizatorem, jak go uruchomić? Bo ja nadal tego nie ruszyłem. 😄 Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 013 Napisano 23 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2022 w Aktualizacja oferty - błąd Jeśli wiesz z czym to się wiąże to śmiało zaznaczaj: Cytuj Link to postu
Zdzisław Bal 87 Napisano 23 Listopada 2022 Autor Udostępnij Napisano 23 Listopada 2022 w Aktualizacja oferty - błąd 21 minut temu, MARCIN e-kupowanie.pl napisał: Jeśli wiesz z czym to się wiąże to śmiało zaznaczaj: A możesz w skrócie napisać z czym? Nie jestem ostatnio na bieżąco. Jakoś się zabezpieczyć w razie wykrzaczenia? BHP takie jak przy aktualizacji wersji Sello i Subiekta? Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 013 Napisano 23 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2022 w Aktualizacja oferty - błąd Oj nie za bardzo pamiętam szczegóły... Musiałbyś na sello. pl odnaleźć wersję, która dodawała nowe synchro i poczytać referat Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 772 Napisano 24 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2022 w Aktualizacja oferty - błąd W zasadzie nowy synchronizator robi wszystko lepiej niż stary i ma dodatkowe funkcje - nie mieliśmy zgłoszeń ostatnio aby coś z nim było nie tak. Raczej jeśli były problemy na linii Sello - Subiekt to z winy tego, że był ciągle włączony stary synchronizator. Po jego włączeniu (i zapisaniu parametrów) trzeba wejść w nie jeszcze raz bo pojawi się wiele nowych możliwości, być może niektóre parametry trzeba będzie ustawić ponownie. Koniecznie należy zrestartować po wszystkim pozostałe końcówki, aby zaczęły korzystać z nowego synchronizatora. 1 Cytuj Link to postu
Zdzisław Bal 87 Napisano 24 Listopada 2022 Autor Udostępnij Napisano 24 Listopada 2022 w Aktualizacja oferty - błąd 2 godziny temu, Bartosz Rosa napisał: W zasadzie nowy synchronizator robi wszystko lepiej niż stary i ma dodatkowe funkcje - nie mieliśmy zgłoszeń ostatnio aby coś z nim było nie tak. Raczej jeśli były problemy na linii Sello - Subiekt to z winy tego, że był ciągle włączony stary synchronizator. Po jego włączeniu (i zapisaniu parametrów) trzeba wejść w nie jeszcze raz bo pojawi się wiele nowych możliwości, być może niektóre parametry trzeba będzie ustawić ponownie. Koniecznie należy zrestartować po wszystkim pozostałe końcówki, aby zaczęły korzystać z nowego synchronizatora. No, dobrze, namówiłeś mnie - czas najwyższy. Niebawem przesiadka na nowy synchro. Zrobię sobie screeny dotychczasowych parametrów. 1 Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.