Szymon Gmerek 1 Napisano 22 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2022 w Problem z połączeniem "wykaz podatników vat" Dzień dobry, w przypadku próby aktualizacji danych z wykazu podatników VAT (Klienci --> Operacje) wyskakuje następujący komunikat: Komputer ma połączenie z internetem, konto Insert jest podłączone, licencje są zaktualizowane, na pozostałych komputerach podłączonych do tego samego serwera nie występuje podobny problem, program łączy się z GUS oraz CEIDG, serwer jest taki sam dla wszystkich, użytkownik posiada wszystkie uprawnienia (na każdym komputerze występuje jeden i ten sam użytkownik posiadający wszystkie uprawnienia). Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 22 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2022 w Problem z połączeniem "wykaz podatników vat" Dzień dobry, czy problem występuje na jednym komputerze? 3 godziny temu, Szymon Gmerek napisał: program łączy się z GUS oraz CEIDG Rozumiem, że na komputerze gdzie występuje problem z Wykazem podatników VAT, usługi związane z GUS i CEiDG działają prawidłowo? Link to postu
Szymon Gmerek 1 Napisano 22 Listopada 2022 Autor Udostępnij Napisano 22 Listopada 2022 w Problem z połączeniem "wykaz podatników vat" Tak, działają prawidłowo Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 22 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2022 w Problem z połączeniem "wykaz podatników vat" Proszę zweryfikować czy na komputerze, gdzie występuje problem nie jest blokowany port HTTPS 443. Taką blokadę może wywoływać np. zapora systemu Windows Defender lub oprogramowanie antywirusowe. Link to postu
Szymon Gmerek 1 Napisano 23 Listopada 2022 Autor Udostępnij Napisano 23 Listopada 2022 w Problem z połączeniem "wykaz podatników vat" Reguły wychodzące oraz przychodzące dla portu ustalone w Windows Defender, deinstalacja całego programu oraz ponowna instalacja nie pomogły. Brak problemów ze strony programu antyvirusowego ESET. Link to postu
Jacek Izydorczyk 1 337 Napisano 23 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2022 w Problem z połączeniem "wykaz podatników vat" Jaki system operacyjny jest na tym komputerze? Link to postu
Szymon Gmerek 1 Napisano 24 Listopada 2022 Autor Udostępnij Napisano 24 Listopada 2022 w Problem z połączeniem "wykaz podatników vat" Microsoft Windows 7 Home Premium (6.1.7601) Link to postu
Jacek Izydorczyk 1 337 Napisano 24 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2022 w Problem z połączeniem "wykaz podatników vat" Ten system nie jest już wspierany przez InsERT. 1 Link to postu
Szymon Gmerek 1 Napisano 24 Listopada 2022 Autor Udostępnij Napisano 24 Listopada 2022 w Problem z połączeniem "wykaz podatników vat" Dziękuję za informację Link to postu
9c.com.pl Sklep górski 1 Napisano 10 Maja 2023 Udostępnij Napisano 10 Maja 2023 w Problem z połączeniem "wykaz podatników vat" Dzień dobry, Rozwiązanie jest bardzo proste. Wystarczy dodać do systemu Windows 7 obsługę protokołu TLS 1.2. Oto lista kroków które u nas zadziałały: 1) Zainstalowaliśmy .NET Framework w wersji 4.6.2 (następnie zainstalowaliśmy jeszcze wersje 4.8) Lista wersji oprogramowania wraz z wersjami systemu Windows tutaj: https://learn.microsoft.com/pl-pl/dotnet/framework/migration-guide/versions-and-dependencies#net-framework-462 2) Zainstalowaliśmy poprawkę kb3140245 Opis poprawki: https://support.microsoft.com/pl-pl/topic/aktualizowanie-w-celu-włączenia-protokołów-tls-1-1-i-tls-1-2-jako-domyślnych-protokołów-bezpiecznego-w-systemie-winhttp-w-systemie-windows-c4bd73d2-31d7-761e-0178-11268bb10392 Do pobrania tutaj: https://www.catalog.update.microsoft.com/Search.aspx?q=kb3140245 3) Zmodyfikowaliśmy rejestr systemu zgodnie z opisem na stronie https://windowsreport.com/enable-tls-1-2-windows-11/#3 Ścieżka w rejestrze: HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SecurityProviders\SCHANNEL\Protocols Poniżej zrzut ekranu z modyfikacją. Pozdrawiamy wszystkich użytkowników Windows 7! 1 Link to postu
Marta H 0 Napisano 22 Grudnia 2023 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2023 w Problem z połączeniem "wykaz podatników vat" Dzień dobry, Ja mam podobny problem. Pracuje w dwóch firmach w jednym biurze i na tym samym komputerze i będąc w tej samej sieci- w jednej korzystam z rewizora nexo i tam weryfikacja podatników przebiegła pomyślnie. dostałam komunikat, że wszyscy są aktywni. A w drugiej firmie korzystam z rachmistrza nexo. Nie mogę zweryfikować statusu podatników ani w JPK ani w deklaracji VAT-UE. ciągle mam taki komunikat. i nic więcej się nie dzieje. Po jakimś czasie znika komunikat, a podatnicy nadal są niezweryfikowani. Zaktualizowałam programy. sprawdzałam na hotspocie, sprawdzałam z domu i nadal ciągle to samo. Czy ktoś może mi pomóc? Link to postu
Polecane posty