Skocz do zawartości

Problem z połączeniem "wykaz podatników vat"

Polecane posty

Dzień dobry,

w przypadku próby aktualizacji danych z wykazu podatników VAT (Klienci --> Operacje) wyskakuje następujący komunikat:

image.png.afeca823d889a6b9588a680ca7f07be1.png

 

Komputer ma połączenie z internetem, konto Insert jest podłączone, licencje są zaktualizowane, na pozostałych komputerach podłączonych do tego samego serwera nie występuje podobny problem, program łączy się z GUS oraz CEIDG, serwer jest taki sam dla wszystkich, użytkownik posiada wszystkie uprawnienia (na każdym komputerze występuje jeden i ten sam użytkownik posiadający wszystkie uprawnienia).

Link to postu
  • 5 miesięcy temu...

Dzień dobry,

Rozwiązanie jest bardzo proste. Wystarczy dodać do systemu Windows 7 obsługę protokołu TLS 1.2.

Oto lista kroków które u nas zadziałały:

 

1) Zainstalowaliśmy .NET Framework w wersji 4.6.2 (następnie zainstalowaliśmy jeszcze wersje 4.8)

   Lista wersji oprogramowania wraz z wersjami systemu Windows tutaj: https://learn.microsoft.com/pl-pl/dotnet/framework/migration-guide/versions-and-dependencies#net-framework-462

2) Zainstalowaliśmy poprawkę kb3140245

   Opis poprawki: https://support.microsoft.com/pl-pl/topic/aktualizowanie-w-celu-włączenia-protokołów-tls-1-1-i-tls-1-2-jako-domyślnych-protokołów-bezpiecznego-w-systemie-winhttp-w-systemie-windows-c4bd73d2-31d7-761e-0178-11268bb10392

   Do pobrania tutaj: https://www.catalog.update.microsoft.com/Search.aspx?q=kb3140245

3) Zmodyfikowaliśmy rejestr systemu zgodnie z opisem na stronie https://windowsreport.com/enable-tls-1-2-windows-11/#3

   Ścieżka w rejestrze: HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SecurityProviders\SCHANNEL\Protocols

   Poniżej zrzut ekranu z modyfikacją.

 

Pozdrawiamy wszystkich użytkowników Windows 7!

RejestrTLS12Windows7.png

  • Dziękuję 1
Link to postu
  • 7 miesięcy temu...

Dzień dobry, 

 

Ja mam podobny problem. Pracuje w dwóch firmach w jednym biurze i na tym samym komputerze i będąc w tej samej sieci- w jednej korzystam z rewizora nexo  i tam weryfikacja podatników przebiegła pomyślnie. dostałam komunikat, że wszyscy są aktywni. A w drugiej firmie korzystam z rachmistrza nexo. Nie mogę zweryfikować statusu podatników ani w JPK ani w deklaracji VAT-UE. ciągle mam taki komunikat. 

Beztytuu.png.99206f4a5358014f1269ace578907b27.png

i nic więcej się nie dzieje. Po jakimś czasie znika komunikat, a podatnicy nadal są niezweryfikowani. Zaktualizowałam programy. sprawdzałam na hotspocie, sprawdzałam z domu i nadal ciągle to samo. Czy ktoś może mi pomóc?

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...