Łukasz F 13 Napisano 14 Grudnia 2022 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2022 w Towar widnieje jako zarezerwowany Dzień dobry, W zakładce Asortyment mam kilkanaście towarów gdzie w kolumnie Zarezerwowane widnieją liczby większe od 0. Nie wiem dlaczego tak jest. Szukam gdzie mogą być te rezerwacje towarów i nie znajduję. Po kliknięciu CTRL+I na danym towarze, wchodzę do zakładki Zamówienia, ale wszystkie ZK są jako Zrealizowane 100%. Gdzie jeszcze mogę szukać dokumentów, które mogą rezerwować dany asortment? Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 14 Grudnia 2022 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2022 w Towar widnieje jako zarezerwowany Takich dokumentów może nie być, może to być efekt błędu programu lub rozwiązań dodatkowych do poprawy serwisowo (poza programem). Link to postu
Łukasz F 13 Napisano 14 Grudnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2022 w Towar widnieje jako zarezerwowany Istnieją komendy pozwalające na znalezienie i usunięcie takich błędów? Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 14 Grudnia 2022 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2022 w Towar widnieje jako zarezerwowany 6 minut temu, Łukasz F napisał: Istnieją komendy pozwalające na znalezienie i usunięcie takich błędów? Tak, jak napisałem: 14 minut temu, Daniel Kozłowski napisał: ...do poprawy serwisowo (poza programem). Link to postu
Jacek Izydorczyk 1 338 Napisano 1 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2023 w Towar widnieje jako zarezerwowany W dniu 14.12.2022 o 14:19, Łukasz F napisał: Gdzie jeszcze mogę szukać dokumentów, które mogą rezerwować dany asortment? Na przykład w module Wydania - mogą to być dokumenty o statusie R lub C. Link to postu
Aga Zgaga 90 Napisano 2 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2023 w Towar widnieje jako zarezerwowany W dniu 14.12.2022 o 14:19, Łukasz F napisał: Gdzie jeszcze mogę szukać dokumentów, które mogą rezerwować dany asortment? Raporty -> Rezerwacje asortymentu Link to postu
Rafał B. 10 Napisano 28 Lutego Udostępnij Napisano 28 Lutego w Towar widnieje jako zarezerwowany Mam coś takiego i nie widzę nigdzie dokumentu, który by to rezerwował. Niby zarezerwowane, ale dostępne. W Sello pokazuje jako dostępne -1 i zamyka ofertę. Czu coś na szybko da się zrobić? W tym raporcie tego nie ma. Wysyłka bazy, z moim łączem internetowym, jest bardzo uciążliwa Link to postu
Aga Zgaga 90 Napisano 28 Lutego Udostępnij Napisano 28 Lutego w Towar widnieje jako zarezerwowany 2 minuty temu, Rafał B. napisał: Mam coś takiego i nie widzę nigdzie dokumentu, który by to rezerwował. Gdzie to widzisz? Wydaje się, że jesteś w "Asortyment", a powinieneś sprawdzić w "Raporty" Po lewej stronie, na listingu wchodzisz w "Ewidencje dodatkowe -> Raporty -> Rezerwacje asortymentu" Po uruchomieniu raportu możesz wskazać "Asortyment" -> "symbol zawiera" i wyszukać dany symbol asortymentu, który akurat Ciebie interesuje. Jeszcze możesz zajrzeć tu: https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/5807,subiekt-nexo-–-jak-wyliczyc-raport-prezentujacy-rezerwacje-asortymentu.html?token=IjIwMjQvMDIvMjUsIDEzOjI1OjEyLS0-cmV6ZXJ3YWNqZSBhc29ydHltZW50dSwgIg.zBke8-ovL6-p3hRLL6DUQdN7xJ0 Link to postu
Rafał B. 10 Napisano 28 Lutego Udostępnij Napisano 28 Lutego w Towar widnieje jako zarezerwowany To widok w Asortymencie. W raporcie rezerwacji tego nie ma. Link to postu
Aga Zgaga 90 Napisano 28 Lutego Udostępnij Napisano 28 Lutego w Towar widnieje jako zarezerwowany 1 minutę temu, Rafał B. napisał: W raporcie rezerwacji tego nie ma. A co widzisz w raporcie? Może jakiś zrzut podrzucisz? Może masz jakieś filtry uruchomione? Jeżeli w raportach "rezerwacje asortymentu", wszystko prawidłowo funkcjonuje i tego nie widzisz, to niestety nie potrafimy pomóc co może być przyczyną, takiego stanu rzeczy Link to postu
Dariusz Nowak 138 Napisano 29 Lutego Udostępnij Napisano 29 Lutego w Towar widnieje jako zarezerwowany 18 godzin temu, Rafał B. napisał: To widok w Asortymencie. W raporcie rezerwacji tego nie ma. Proszę przesłać zrzut ekranu z raportu rezerwacji asortymentu, cały wraz z widocznymi filtrami. Link to postu
Dariusz Nowak 138 Napisano 7 Marca Udostępnij Napisano 7 Marca w Towar widnieje jako zarezerwowany Proszę przesłać jeszcze dane diagnostyczne zgodnie z tematem e-Pomocy technicznej: InsERT nexo – Jak wygenerować dane diagnostyczne? Link to postu
Polecane posty