Skocz do zawartości

Poblem z podłączeniem klienta do konta insert

Polecane posty

Witam,

Od ok. dwóch tygodni mamy w biurze problem z podłączenia klienta do konta insert. Przy próbie podłączenia pojawia się białe okno, bez możliwości zalogowania się. Problem ten pojawił się wraz zainstalowaniem aktualizacji programu do wersji 1.74 HF3.

Proszę w jakieś informacje czym może być to spowodowane. Pomoc techniczna z Inserta nie odpowiada od ponad tygodnia, a że wprowadzamy dokumenty przez portal biura ,,Dokumenty" to mamy problem z nowymi klientami.

 

Insert GT działa na systemie Windows Server 2016 Essentials już 2 lata. Do tej pory nie było podobnych problemów.

 

image.thumb.png.bf0e26b37849fb5bb779990baacd58c3.png

Link to postu
33 minuty temu, Patryk Markus napisał:

Pomoc techniczna z Inserta nie odpowiada od ponad tygodnia,...

Nie podał Pan podstawowej informacji - czy posiada Pan wykupioną usługę teleKonsultanta, czy wykupił Pan usługę pomocy zdalnej, że oczekuje Pan odpowiedzi ?

 

33 minuty temu, Patryk Markus napisał:

Proszę w jakieś informacje czym może być to spowodowane.

34 minuty temu, Patryk Markus napisał:

Insert GT działa na systemie Windows Server 2016 Essentials już 2 lata. Do tej pory nie było podobnych problemów.

Jedno z pierwszych podejrzeń... Jak są skonfigurowane zwiększone zabezpieczenia programu Internet Explorer ? Czy można zalogować się do Konta InsERT przez przeglądarkę internetową ?

Link to postu
19 minut temu, Daniel Kozłowski napisał:

Nie podał Pan podstawowej informacji - czy posiada Pan wykupioną usługę teleKonsultanta, czy wykupił Pan usługę pomocy zdalnej, że oczekuje Pan odpowiedzi ?

Dziękuje za odpowiedź. Nie mam telekonsultanta i myślę że nie muszę mieć akurat w tej kwestii. Program nie działa odpowiednio. Jeżeli przez powołwę miesiąca wszystko działa i nagle po aktualizacji programu przestaje to w mojej ocenie Insert powinien się tym zainteresować. A nawet jeżeli to powinien wskazać aby wykupić taką usługę, a nie olewać temat i klienta.

18 minut temu, Daniel Kozłowski napisał:

Jedno z pierwszych podejrzeń... Jak są skonfigurowane zwiększone zabezpieczenia programu Internet Explorer ? Czy można zalogować się do Konta InsERT przez przeglądarkę internetową ?

Tak, można. W komunikacie po otworzeniu IE wyskakuje coś takiego:

image.thumb.png.2dc066cb98f57694f9e17aac11736670.png

 

 

Link to postu
W dniu 25.02.2023 o 14:25, Patryk Markus napisał:

Dziękuje za odpowiedź. Nie mam telekonsultanta i myślę że nie muszę mieć akurat w tej kwestii. Program nie działa odpowiednio. Jeżeli przez powołwę miesiąca wszystko działa i nagle po aktualizacji programu przestaje to w mojej ocenie Insert powinien się tym zainteresować.

Tak obiektywnie...

 

To co Pan "myśli" nie ma znaczenia, ważne jest to, do czego ma Pan "prawo", czego może Pan "wymagać"...

 

Działanie programu jest uzależnione od środowiska, w którym jest uruchamiane - skoro działa u mnie, działa u wszystkich naszych klientów, działa u pozostałych tysięcy użytkowników (sprawdził Pan / może sprawdzić na forum, że takich zgłoszeń praktycznie nie ma / są incydentalne), a nie działa u Pana to co jest bardziej prawdopodobne - jest to problem po stronie programu, czy środowiska, w którym jest uruchamiane ?

 

W dniu 25.02.2023 o 14:25, Patryk Markus napisał:

A nawet jeżeli to powinien wskazać aby wykupić taką usługę, a nie olewać temat i klienta.

Taką wiedzę - o możliwościach serwisowania programów - powinien Pan posiadać od momentu rozpoczęcia korzystania z programów... Zgadzam się, że mógł Pan otrzymać taką odpowiedź, ale proszę zwrócić uwagę, że InsERT sprzedał ponad 800 tys. licencji, trwa najbardziej pracowity okres w branży oprogramowania, nie Pan jedyny do nich pisze w różnych tematach, wiadomość mogła umknąć lub czeka w kolejce...

 

W dniu 25.02.2023 o 14:25, Patryk Markus napisał:

Tak, można. W komunikacie po otworzeniu IE wyskakuje coś takiego:

Liczyłem zrzut ekranu z ustawieniami z Menedżera serwera... Zadałem dwa pytania, otrzymałem odpowiedź tylko na jedno.

 

--

 

Dodatkowe pytania... Czy nie czekają jakieś aktualizacje na instalację ? Kiedy serwer był ponownie uruchamiany ? Jak wygląda moduł "Moje produkty" ?

 

ps.

Mam dostęp zdalny do jednego z klientów z WS2016, podłączyłem się do dwóch maszyn, nie powtórzyłem problemu.

Edytowane przez Daniel Kozłowski
Link to postu

Poniżej screen z ustawień menedżera serwera.

image.thumb.png.60183c6957406d1eb43c7c1250975aaf.png

 

Co do logowania się na konto insert, tak mogę to wykonać. Wygląda to tak jakby tylko okno do logowania się nie otwierało.

 

Niestety nie jestem informatykiem. Jestem księgowym i niektórych rzeczy niestety nie wiem. Sugerował Pan żeby skorzystać z pomocy zdalnej. Nie wiedziałem, że jest taka możliwość. Spróbuje jeszcze tak.

Link to postu
W dniu 25.02.2023 o 17:29, Patryk Markus napisał:

Poniżej screen z ustawień menedżera serwera.

Widzę, że jest wyłączony Windows Defender - dlaczego ?

 

W dniu 25.02.2023 o 17:29, Patryk Markus napisał:

Co do logowania się na konto insert, tak mogę to wykonać. Wygląda to tak jakby tylko okno do logowania się nie otwierało.

Ok.

 

W dniu 25.02.2023 o 17:29, Patryk Markus napisał:

Niestety nie jestem informatykiem. Jestem księgowym i niektórych rzeczy niestety nie wiem.

Nie otrzymałem odpowiedzi na pytanie z obszaru programów InsERT, z funkcjonalnością powiązaną ściśle z kontem InsERT:

W dniu 25.02.2023 o 16:11, Daniel Kozłowski napisał:

Jak wygląda moduł "Moje produkty" ?

--

W dniu 25.02.2023 o 17:29, Patryk Markus napisał:

Sugerował Pan żeby skorzystać z pomocy zdalnej. Nie wiedziałem, że jest taka możliwość. Spróbuje jeszcze tak.

Od jakiegoś czasu jest oferowana taka usługa: https://www.insert.com.pl/pomoc-zdalna.html, inna możliwość to dostawca programów / serwisant.

Edytowane przez Daniel Kozłowski
Link to postu

tak troche obok...telekonsultant nic by nie dal bo nie obejmuje on takiego problemu, dotyczy 

Usługa teleKonsultanta dostępna jest dla programów: Subiekt nexo/nexo PRO, Gestor nexo/nexo PRO, Rachmistrz nexo/nexo PRO, Rewizor nexo/nexo PRO, Gratyfikant nexo/nexo PRO, Subiekt GT, Gestor GT, Rachmistrz GT, Rewizor GT, Gratyfikant GT.

a nie problemu z kontem insert

Link to postu
  • 1 rok później...

Witam
Jest jakieś rozwiązanie problemu? Ja mam tak samo problem z przeglądaniem maili w gestorze, nie można przewijać góra dół w dolnym podglądzie i nie widzę co jest w mailu, czasem wyświetli a czasem nie.

Na jednej stacji AIO nie działa tak jak powinno, na innej śmiga.

Wysyłałem logi to insert i nie widzą problemu, zastanawiam się zatem czy nie zrezygnować z nexo pro na rzecz navireo

Jakieś pomysły jakaś pomoc ?

Pozdrawiam

Edytowane przez Rafał Felkel
Link to postu
Godzinę temu, Rafał Felkel napisał:

Jest jakieś rozwiązanie problemu? Ja mam tak samo problem z przeglądaniem maili w gestorze, nie można przewijać góra dół w dolnym podglądzie i nie widzę co jest w mailu, czasem wyświetli a czasem nie.

Na jednej stacji AIO nie działa tak jak powinno, na innej śmiga.

Wysyłałem logi to insert i nie widzą problemu, zastanawiam się zatem czy nie zrezygnować z nexo pro na rzecz navireo

Jakie programu dotyczy problem, gdyż pisze Pan na forum GT ?

 

Godzinę temu, Rafał Felkel napisał:

Jakieś pomysły jakaś pomoc ?

W dniu 25.02.2023 o 21:41, Daniel Kozłowski napisał:

Od jakiegoś czasu jest oferowana taka usługa: https://www.insert.com.pl/pomoc-zdalna.html, inna możliwość to dostawca programów / serwisant.

 

Link to postu

Problem jest taki sam, nie mogę przykładowo zalogować sie do konta insert z poziomu sello NX - problem z mailami dotyczy subiekta NEXO.

Pomoc zdalną uważam za zbędną, na infolinii insert nikt nie pomógł, pomoc techniczna za pomocą maila razem z logami nic nie pomogła, nie rozumiem po co miałbym płacić kilkaset zł, żeby usłyszeć to samo co wcześniej. Na infolinii konsultant coś napomniał że kiedyś się natką na problem " białych okienek " i wg niego było to coś z kartą graficzna, z tego co widać jest to problem nie programu a stacji roboczej skoro na jednym komputerze działą a na innym nie.

Pozdrawiam

 

Link to postu
6 minut temu, Rafał Felkel napisał:

Pomoc zdalną uważam za zbędną, na infolinii insert nikt nie pomógł, pomoc techniczna za pomocą maila razem z logami nic nie pomogła, nie rozumiem po co miałbym płacić kilkaset zł, żeby usłyszeć to samo co wcześnie

Dzień dobry, jeśli chodzi o problem z wyświetlaniem maili, został Pan poproszony dnia 09.11.2023 (numer zgłoszenia INS-23709403) o przesłanie danych potrzebnych do analizy. Dane nie zostały dostarczone.

8 minut temu, Rafał Felkel napisał:

Na infolinii konsultant coś napomniał że kiedyś się natką na problem " białych okienek " i wg niego było to coś z kartą graficzna, z tego co widać jest to problem nie programu a stacji roboczej skoro na jednym komputerze działą a na innym nie.

Zgadza się, jak Pan zauważył problem może leżeć nie po stronie programu a stacji roboczej. Otóż na nowych procesorach Intela 11th gen zdiagnozowano problem ze zintegrowaną kartą graficzną i w tym przypadku pomagało zainstalowanie nowego sterownika. Proszę zweryfikować tę informację i spróbować zaktualizować sterowniki karty graficznej.

Link to postu

Tak jak Pan pisze mam procesor generacji 11.

Sterowniki mama najnowsze wg systemu windows, odinstalowanie i ponowne zainstalowanie karty graficznej nie pomogło.
Ale uwaga, wszystko działą jak trzeba jak wyłączymy kartę graficzną, więc Pana diagnoza (i kolegi z infolinii) jest poprawna, tylko pytanie co dalej skoro sterowniki są aktualne a z programem nadal są komplikacje, jakieś pomysły sugestie?

Druga sprawa pliki zostały na 100% wysłane do inserty i spuścili mnie po brzytwie, proszę o informację gdzie mogę podglądnąć tickety na swoim koncie odnajdę i podam ticket, być może ni  e było to na tym koncie.

Pozdrawiam i dziękuję.

stacja robocza.png

Edytowane przez Rafał Felkel
Link to postu
20 minut temu, Rafał Felkel napisał:

Sterowniki mama najnowsze wg systemu windows, odinstalowanie i ponowne zainstalowanie karty graficznej nie pomogło.

Proszę sprawdzić sterowniki na stronie Intela.

20 minut temu, Rafał Felkel napisał:

Druga sprawa pliki zostały na 100% wysłane do inserty i spuścili mnie po brzytwie, proszę o informację gdzie mogę podglądnąć tickety na swoim koncie odnajdę i podam ticket, być może ni  e było to na tym koncie.

Po utworzeniu zgłoszenia lub odpowiedzi na zgłoszenie wysyłane jest potwierdzenie na podany w formularzu adres poczty elektronicznej. Proszę zweryfikować te informacje.

zgoszenie.thumb.png.b3b2fd7575134b16005e8216974d6530.png

Często spotykana jest również sytuacja, w której odpowiedź została wysłana na adres no-reply@insert.com.pl, zamiast przez formularz kontaktowy.

zgoszenie2.png.0c9a6211406aaf4206adfb41a8d7e913.png

Edytowane przez Arkadiusz Cieśla
Link to postu
Godzinę temu, Rafał Felkel napisał:

Problem jest taki sam

Skąd ta pewność skoro nie został zdiagnozowany ? Jak widać kolejne informacje jednoznacznie sugerują, że przyczyna problemu jest inna. Wiele problemów daje takie same objawy.

 

Godzinę temu, Rafał Felkel napisał:

Pomoc zdalną uważam za zbędną,...

Ja tylko odpowiedziałem na Pana prośbę o pomoc.

 

Godzinę temu, Rafał Felkel napisał:

na infolinii insert nikt nie pomógł, pomoc techniczna za pomocą maila razem z logami nic nie pomogła, nie rozumiem po co miałbym płacić kilkaset zł, żeby usłyszeć to samo co wcześniej.

Nie rozumiem do jakiej wypowiedzi się Pan odnosi, gdyż ja zasugerowałem dwie ścieżki rozwiązania problemu i żadna z nich nie wspominała o infolinii InsERT, infolinia czy forum to tylko grzecznościowe formy pomocy, nie można niczego wymagać, gdyż nikt to niczego się nie zobowiązał. Nie rozumiem też dlaczego zakłada Pan, że usłyszy to samo co wcześniej i zapłaci za nierozwiązany problem, przecież wystarczy ustalić warunki rozliczenia przed wykonaniem usługi, a wiele serwisów rozlicza się za efekty, a nie starania. 

Link to postu

Daniel Kozłowski - pisze Pan bardzo dużo tylko szkoda, że nie na temat.
Po przeczytaniu Pana wiadomości wiem tyle samo co przed nimi, jeżeli nie ma Pan merytorycznych wiadomości do przekazania to może warto się wstrzymać od wypowiedzi.

Arkadiusz Cieśla - dziękuję bardzo
Zainstalowane najnowsze sterowniki graficzne pobrane ze strony intel i problem został rozwiązany.

Pozdrawiam

 

Edytowane przez Rafał Felkel
  • Haha 1
Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...