Skocz do zawartości

kopiowanie listy do excela


Zobacz rozwiązanie Rozwiązane przez Aleksandra Jużecka,

Polecane posty

  • Rozwiązanie

wcześniej (jeszcze ok miesiąca temu) kopiowanie listy (czy z ewidencji zakupu  VAT czy innych tabel)  i wklejenie jej do excela działało poprawnie - kolumny były w kolumnach excel'a

teraz wkleja pomieszane kolumny - nie trzyma formatowania Insert - czy to błąd po którejś wersji? strasznie utrudnia to pracę 

Edytowane przez Aleksandra Jużecka
Link to postu
Godzinę temu, Aleksandra Jużecka napisał:

Panie @Daniel Kozłowski Danielu to excel - i kopiowanie działało wcześniej bez zarzutów

W takim razie zmieniała Pani konfigurację programu Excel, prawdopodobnie poprzez skorzystanie z funkcji "Tekst jako kolumny":

Cytat

 

It sounds like you may have recently used the "Text to Columns" function and changed the delimiter to commas or spaces or something.

When you do that, Excel continues looking for the new delimiter in whatever you paste in. To revert to the old behavior, just go back into "Text to Columns" and change the delimiter back to Tabs.

 

źródło: https://superuser.com/questions/601348/tab-t-is-not-recognized-as-columns-delimiter-when-pasting-into-excel-2013 

  • Dziękuję 1
Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...