Skocz do zawartości

Subiekt Nexo nie startuje zero reakcji

Polecane posty

Zakładam nowy wątek a poniżej poprzednia częsć z subiektem gt

Jest tak ze jeden dzień nie włącza się Nexo na kompterze. Naduszenie ikonki i nic się niedzieje. Reinstalowałem Nexo żeby naparawić problem i wywaliło system. Teraz czyli 2 dni pozniej mam kolejny komputer w firmie w którym nie startuje żaden program Nexo - wszystkie win 10.  Zrobiłem kopie dysku i jutro będe próbował naprawić problem.

 

Kto ma jakieś sugestie co mogę zrobić z nexo ? zamierzam odinstalować i zainstalować ponownie

 

 

Link to postu
9 minut temu, Daniel Kozłowski napisał:

Tego nie wiemy, gdyż nie podał Pan wersji progamu.

Windows 10, wersja PRO. Wersji Nexo - nie wiem jak sprawdzić, bo się nie odpala... ale nie ruszaliśmy aktualizacji od jakiegoś czasu.

Chociaż widzę, że ostatnia aktualizacja windows była w czwartek, ale w piątek wszystko działało, dziś nie. Autor wspomniał o tym w czwartek, więc może użył tej samej aktualizacji Windows. Spróbuję ją odinstalować.

Edytowane przez Jakub Z
Link to postu
47 minut temu, adam rp napisał:

Takie sytuacje czasem powodowane są niewłaściwymi prawami dostępu do plików. Pomóc może uruchomienie programu z prawami administratora - czyli przeciwny klawisz myszy i uruchom jako administrator. Przy kolejnym starcie już powinno iść normalnie.

Nie spotkałem się z takim problemem po aktualizacji systemu operacyjnego.

 

58 minut temu, Jakub Z napisał:

Wersji Nexo - nie wiem jak sprawdzić, bo się nie odpala... ale nie ruszaliśmy aktualizacji od jakiegoś czasu.

Można sprawdzić we właściwościach pliku "InsLauncher.exe".

 

47 minut temu, Jakub Z napisał:

Subiekt Nexo zaczął działać.

Więc z jakiej wersji Pan korzysta ?

 

Link to postu
Teraz, Jakub Z napisał:

Nexo 41.1.2 (5665)

Podejrzewam że zaczęło by działać gdyby Pan po prostu aktualizował nexo.

W każdym razie taki objaw pojawił mi się w tym samym dniu co u Pana, u klienta, który trzymał starą wersję nexo.

Aktualizacja do współczesnej wersji nexo załatwiła sprawę, dalej nie szukałem.

Link to postu
5 minut temu, Daniel Kozłowski napisał:

Można powiedzieć, że to stary problem, praktycznie rok temu dotknął użytkowników z Windows 11:

 

, teraz dotyka użytkowników z Windows 10. Korzystanie z wersja programu sprzed około roku to zdecydowanie za długo.

Niestety mamy wpiętych trochę własnych systemów, które przy każdej aktualizacji Nexo wymagają poprawek / czasu... czasem wykupowania aktualizacji innych systemów, przez co nie uaktualniamy na bieżąco ;] (masa testów / błędów / koszty) ale możliwe, że w tej sytuacji pochylimy się nad tematem. Sezon się zbliża i wolelibyśmy uniknąć niespodzianek. Ale może u autora podobny problem. Ja uciekam z wątku. :) pozdrawiam!

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...