Joanna Błaszak 0 Napisano 2 Października 2023 Udostępnij Napisano 2 Października 2023 w Przywrócenie danych po awarii komputera (edytowane) Uszkodzeniu uległ dysk, tak więc nie ma możliwości uruchomić windows, zrobić archiwizacji, a następnie przenieść dane. Nie każdy podmiot był zarchiwizowany na koniec określonego dnia, ale program przechowuje gdzieś zapisy z uwagi na to, że mimo niezarchiwizowania pracy za każdym razem podczas uruchamiane są dane aktualne. Pytanie brzmi gdzie znajduje się ścieżka z zapisami na bieżąco z której można przenieść dane kopiując je, mimo nie dokonania archiwizacji. Edytowane 2 Października 2023 przez Joanna Błaszak Link to postu
Kacper Panek 141 Napisano 2 Października 2023 Udostępnij Napisano 2 Października 2023 w Przywrócenie danych po awarii komputera Dzień dobry, czy problem nadal występuje? Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 2 Października 2023 Udostępnij Napisano 2 Października 2023 w Przywrócenie danych po awarii komputera 38 minut temu, Joanna Błaszak napisał: Uszkodzeniu uległ dysk, tak więc nie ma możliwości uruchomić windows, zrobić archiwizacji, a następnie przenieść dane. Nie każdy podmiot był zarchiwizowany na koniec określonego dnia, ale program przechowuje gdzieś zapisy z uwagi na to, że mimo niezarchiwizowania pracy za każdym razem podczas uruchamiane są dane aktualne. Pytanie brzmi gdzie znajduje się ścieżka z zapisami na bieżąco z której można przenieść dane kopiując je, mimo nie dokonania archiwizacji. Najwyraźniej dane znajdują się na innym komputerze niż ten, który uległ uszkodzeniu. Link to postu
Joanna Błaszak 0 Napisano 2 Października 2023 Autor Udostępnij Napisano 2 Października 2023 w Przywrócenie danych po awarii komputera Godzinę temu, Kacper Panek napisał: Dzień dobry, czy problem nadal występuje? problem nie rozwiązany Link to postu
Joanna Błaszak 0 Napisano 2 Października 2023 Autor Udostępnij Napisano 2 Października 2023 w Przywrócenie danych po awarii komputera Godzinę temu, Daniel Kozłowski napisał: Najwyraźniej dane znajdują się na innym komputerze niż ten, który uległ uszkodzeniu. Problemem jest to, że np. podczas pracy z podmiotem nie robi się aktualizacji tylko np. zmień podmiot i pracuje się na innym podmiocie. Na drugi dzień mimo, że nie wykonano archiwizacji, bo wybrano opcję zmień podmiot zamiast archiwizuj dokumenty są pozostają wpisane. Oznacza to, że program tworzy sobie gdzieś jeszcze ścieżkę zapisu i z te ścieżki chcę sobie przekopiować podmiot do nowego komputera, żeby nie stracić kilku dni pracy. Link to postu
Andrzej Kubik 1 100 Napisano 2 Października 2023 Udostępnij Napisano 2 Października 2023 w Przywrócenie danych po awarii komputera 27 minut temu, Joanna Błaszak napisał: Problemem jest to, że np. podczas pracy z podmiotem nie robi się aktualizacji tylko np. zmień podmiot i pracuje się na innym podmiocie. Na drugi dzień mimo, że nie wykonano archiwizacji, bo wybrano opcję zmień podmiot zamiast archiwizuj dokumenty są pozostają wpisane. Oznacza to, że program tworzy sobie gdzieś jeszcze ścieżkę zapisu i z te ścieżki chcę sobie przekopiować podmiot do nowego komputera, żeby nie stracić kilku dni pracy. Z opisu jednoznacznie wynika że techniczne aspekty działania Rewizora nexo są Pani całkowicie obce. To nic złego, nie każdy musi znać się na wszystkim, ale w sytuacji awarii niech Pani da szansę komuś kto wie co robi, póki jest co ratować. Link to postu
Rozwiązanie Kacper Panek 141 Napisano 3 Października 2023 Rozwiązanie Udostępnij Napisano 3 Października 2023 w Przywrócenie danych po awarii komputera (edytowane) Dzień dobry, jeżeli awarii uległo stanowisko klienckie, to podmiot nie wymaga przywracania. Jeżeli awarii uległo stanowisko serwerowe, to podmiot można przywrócić jedynie przy użyciu jego kopii (archiwizacji) bądź plików .mdf. InsERT nexo – W jaki sposób zabezpieczyć pliki bazodanowe oraz podłączyć je nie mając archiwizacji? Jeżeli pracują Państwo na kilku stanowiskach i jedno z nich uległo awarii, ale pozostałe nadal mogą łączyć się z podmiotem, to awarii uległo stanowisko klienckie. Jeżeli po awarii żadne ze stanowisk nie ma połączenia z podmiotem, to prawdopodobnie awarii uległo stanowisko serwerowe. W celu diagnozy i rozwiązania problemu zalecamy skontaktowanie się ze znajomym informatykiem bądź serwisantem. Edytowane 3 Października 2023 przez Kacper Panek Link to postu
Polecane posty