Przemysław Nowakowicz 11 Napisano 23 Października Udostępnij Napisano 23 Października w problem z importem zamówień Cześć, Od piątku mamy problem z pobieraniem zamówień do Sello NX. Możecie coś podpowiedzieć? Miał ktoś taki problem? Cytuj Link to postu
Cezary Dobies 12 Napisano 23 Października Udostępnij Napisano 23 Października w problem z importem zamówień Dzień dobry, poprosiłbym o kilka informacji. Czy pracuje Pan na wielu stanowiskach? Czy zamówienie nie jest czasem powielone w Sello NX (w module Zamówienia wysyłkowe, proszę użyć wyszukiwania F8 i wpisać ten numer zamówienia)? Czy problem występował od początku pracy z Sello? Czy pracował Pan wcześniej na wersji beta? Pozdrawiam, Cytuj Link to postu
Przemysław Nowakowicz 11 Napisano 23 Października Autor Udostępnij Napisano 23 Października w problem z importem zamówień Tak. Pracujemy na kilku stanowiskach. Niestety na liście zamówień nie ma tego zamówienia, ani żadnego od 19.10. W wersji beta ten problem nie występował. Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 977 Napisano 23 Października Udostępnij Napisano 23 Października w problem z importem zamówień 28 minut temu, Przemysław Nowakowicz napisał: Tak. Pracujemy na kilku stanowiskach. Niestety na liście zamówień nie ma tego zamówienia, ani żadnego od 19.10. W wersji beta ten problem nie występował. Zainstalowałeś nowe nexo i nowe Sello? Cytuj Link to postu
Przemysław Nowakowicz 11 Napisano 23 Października Autor Udostępnij Napisano 23 Października w problem z importem zamówień tak. Insert nexo zaktualizowany do wersji 47 i właśnie od wtedy nie ma zamówień. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 669 Napisano 23 Października Udostępnij Napisano 23 Października w problem z importem zamówień Analizujemy problem i mamy pewne przypuszczenia. Proszę sprawdzić czy na liście pobranych już zamówień pojawiły się jakieś duble zamówień? Cytuj Link to postu
Rozwiązanie Cezary Dobies 12 Napisano 23 Października Rozwiązanie Udostępnij Napisano 23 Października w problem z importem zamówień Wdrożyliśmy pakiet poprawek po naszej stronie. Proszę sprawdzić czy problem się powtarza. Dodatkowo, tak jak pisał Bartek, dobrze byłoby sprawdzić czy na liście pobranych zamówień nie pojawiły się duble. Może Pan to zrobić z poziomu SelloNX sprawdzając zamówienia po kolumnie "Numer oryginału" lub odpalić skrypt SQL: SELECT IdZewnetrzny, COUNT(*) FROM [ModelDanychContainer].[ZamowieniaWysylkowe] GROUP BY IdZewnetrzny HAVING COUNT(*) > 1 Cytuj Link to postu
Przemysław Nowakowicz 11 Napisano 23 Października Autor Udostępnij Napisano 23 Października w problem z importem zamówień raport wykazał dwa zdublowane zamówienia. usunąłem je. Wcześniej udało się zaimportować zamówienia. Państwa poprawki pomogły. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 669 Napisano 23 Października Udostępnij Napisano 23 Października w problem z importem zamówień Poprawki pomogły na pobieranie, ale w związku z tym, że wykryliśmy lukę, która powoduje możliwość dublowania się zamówień prosimy aby obecnie ograniczyć pobieranie zamówień tylko do jednego komputera. Stosowną poprawkę już przygotowujemy i opublikujemy w najbliższym hotfixie 47.0.1. Przy pracy wielostanowiskowej może się zdarzyć zdublowanie pobieranych zamówień. 1 Cytuj Link to postu
Przemysław Nowakowicz 11 Napisano 25 Października Autor Udostępnij Napisano 25 Października w problem z importem zamówień Jest nadal pewien problem. zamówienia nie pobierają się automatycznie pomimo zaznaczonego pola, aby następowało to co kilka minut. Ręczne pobranie poprzez opcję: pobierz nowe również nie działa. Dopiero pobranie zamówień z zadanego okresu skutkuje pojawieniem się ich w Sello NX Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 669 Napisano 26 Października Udostępnij Napisano 26 Października w problem z importem zamówień Mowa o funkcjach Pobierz nowe...? Czy tutaj każda z 3 opcji nie działa? Ile kont Allegro jest dodanych w programie? Cytuj Link to postu
Przemysław Nowakowicz 11 Napisano 26 Października Autor Udostępnij Napisano 26 Października w problem z importem zamówień Tak, aczkolwiek przed chwilą wpadło zamówienie i nie trzeba było wymuszać aby SNX je pobrało tylko zrobiło to automatycznie. Będę dawał znać jutro na podstawie kolejnych zamówień. 1 Cytuj Link to postu
Infobot nexo 55 Napisano 6 Listopada Udostępnij Napisano 6 Listopada w problem z importem zamówień Zgłoszenie zostało zrealizowane w wersji 47.0.1. Fragment listy zmian: "Poprawiono problem z dublowaniem zamówień wysyłkowych oraz ofert internetowych przy pracy wielostanowiskowej."; Cytuj Link to postu
Przemysław Nowakowicz 11 Napisano 6 Listopada Autor Udostępnij Napisano 6 Listopada w problem z importem zamówień Zainstalowałem najnowszą wersję i napotkałem problem, którego nie miałem wcześniej: Cytuj Link to postu
Daniel Salamucha 15 Napisano 7 Listopada Udostępnij Napisano 7 Listopada w problem z importem zamówień 12 godzin temu, Przemysław Nowakowicz napisał: Zainstalowałem najnowszą wersję i napotkałem problem, którego nie miałem wcześniej: Czy sytuacja jest powtarzalna, czy wystąpiła może tuż po uruchomieniu programu? Cytuj Link to postu
HotKey . 239 Napisano 27 Listopada Udostępnij Napisano 27 Listopada w problem z importem zamówień W dniu 26.10.2023 o 09:17, Bartosz Rosa napisał: Czy tutaj każda z 3 opcji nie działa? Tak dokładnie. Działa to dość dziwnie, mało tego bez żadnej logiki pojawiają się nowe zlecenia wysyłkowe tylko z jednego konta, raz z jednego raz z innego. To nie jest kwestia filtrów w raporcie. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 669 Napisano 28 Listopada Udostępnij Napisano 28 Listopada w problem z importem zamówień Zobacz czy ma to jakiś związek z psującymi się tokenami w module kont integracji - będą podświetlone na czerwono. Cytuj Link to postu
HotKey . 239 Napisano 28 Listopada Udostępnij Napisano 28 Listopada w problem z importem zamówień Tak ma to związek. Raz mi się popsuły, ale tylko raz na 3 z 4 kont. Oprócz tego praktycznie pobieranie nowych nie działa. Cytuj Link to postu
Przemysław Nowakowicz 11 Napisano 28 Listopada Autor Udostępnij Napisano 28 Listopada w problem z importem zamówień Potwierdzam. Jest tutaj jeszcze jakiś błąd. Czasami nowe zamówienia ładnie się importują automatycznie, czasami trzeba kliknąć pobierz ponownie. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 669 Napisano 30 Listopada Udostępnij Napisano 30 Listopada w problem z importem zamówień W dniu 28.11.2023 o 15:58, Przemysław Nowakowicz napisał: Czasami nowe zamówienia ładnie się importują automatycznie, czasami trzeba kliknąć pobierz ponownie. To już zlokalizowaliśmy i będzie poprawione w najbliższej wersji 48. 1 Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.