Ks. Robak 314 Napisano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2014 w Netykieta Allegro Właśnie się zdenerwowałem na sprzedawcę który chyba nie korzysta z Sello, za to doskonale umie korzystać z maila. Zakupiłem u niego 8 produktów i dostałem: -8x powiadomienie o oczekiwaniu na płatność -8x powiadomienie o wpłynięciu wpłaty (payU) -8x powiadomienie o wysłaniu towaru. Tak, 24 maile o niczym. Do tego 8 maili od Allegro "Kupiłeś...." 1 mail "Wybrałeś..." 1 mail "Sprzedający otrzymał...." 1 mail "Sprzedający wprowadził numer przesyłki" razem 35 maili (!!!) Ale ale.....WYBRAŁEM DOSTAWĘ PACZKOMATEM ! Zaczynam czekać na maile od inpostu ;D Cytuj Link to postu
PanBanBan Marcin 185 Napisano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2014 w Netykieta Allegro Właśnie się zdenerwowałem na sprzedawcę który chyba nie korzysta z Sello, za to doskonale umie korzystać z maila. :D Typowe automatyczne maile, których ktoś sobie nie przemyślał. Ja tutaj wolę bezpiecznie i ręcznie/mailingiem posyłać maile. A od inpostu to tylko dwa powinny być - przyjęto zlecenie i paczka czeka w paczkomacie. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 w Netykieta Allegro A widzisz, ostatnio o tym pisałem Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 23 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 w Netykieta Allegro Tak. Na szczęście Sello pozwala grupować transakcje i można wszystko załatwiać 2-3 mailami. Ja wysyłam takie: -Potwierdzenie zakupu, gdy jest już wpłata, więc idzie jeden mail na wszystkie produkta -Potwierdzenie wysyłki. Także jeden mail bo do jednej transakcji zbiorczej. Ponadto jak ktoś nie zapłaci od razu to mu wysyłam wezwanie do zapłaty. Jak by nie patrzeć dzięki Sello zaoszczędzono już wiele lasów. Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 021 Napisano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 w Netykieta Allegro Tak. Na szczęście Sello pozwala grupować transakcje i można wszystko załatwiać 2-3 mailami. Ja wysyłam takie: -Potwierdzenie zakupu, gdy jest już wpłata, więc idzie jeden mail na wszystkie produkta -Potwierdzenie wysyłki. Także jeden mail bo do jednej transakcji zbiorczej. Ponadto jak ktoś nie zapłaci od razu to mu wysyłam wezwanie do zapłaty. Jak by nie patrzeć dzięki Sello zaoszczędzono już wiele lasów. No to działamy podobnie: zakup / wpłata (chyba że zakup=pobranie to jeden mail) / ew. przypomnienie / wysyłka. Cytuj Link to postu
PanBanBan Marcin 185 Napisano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 w Netykieta Allegro Nie chciało mi się tego sprawdzać ale ile maili się wyśle jak będziemy zmieniać np. status opłacenia i zapisywać kilkukrotnie tą samą transakcję. Albo jak będziemy tworzyć paczkę i ją usuwać i znowu tworzyć. Czy za każdym razem przy takiej operacji wyśle się mail automatyczny? Czy jest w Sello jakaś blokada żeby po pierwszym automatycznym mailu nie wysyłał ponownie następnych? Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 23 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 w Netykieta Allegro Niestety wyśle za każdym razem nową wiadomość. Z drugiej strony w zasadzie jest to pożądane, bo jak za pierwszym razem klikniesz wysłaną paczkę przez przypadek, to potem przy naprawdę wysłanej byś nie powiadomił nabywcy. Z trzeciej strony przecież nie klika się w Sello gdzie popadnie, to nie zabawka. Ja nie ruszam tego czego nie rozumiem. Dlatego mam na kartce napisane co mogę wciskać. Cytuj Link to postu
PanBanBan Marcin 185 Napisano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 w Netykieta Allegro Tak wiem, tylko czasami coś się pomiesza lub najczęściej klient dzwoni gdy już jest paczka utworzona i nie ma wyjścia - trzeba usuwać i tworzyć ponownie Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 24 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2014 w Netykieta Allegro Swego czasu apelowałem o nową wiadomość automatyczną - utworzono paczkę. Po otrzymaniu takiego maila wielu klientów rezygnowałoby ze zmian, choć oczywiście nie wszyscy. Wysyłanie takiego maila ma też swoje negatywne strony, więc każdy musiałby to dobrze przemyśleć. Sam osobiście i we własnej osobie miałem przypadki robienia zakupów w sklepach, które wysyłają takiego maila i mimo, iż zdecydowałem się jeszcze coś dokupić po złożeniu zamówienia - rezygnowałem z tego zakupu z obawy o konieczność zapłaty kolejnych kosztów wysyłki. Ja bym jednak takiego maila wysyłał. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2014 w Netykieta Allegro Mi się zdarzyło otrzymać maila o przygotowaniu paczki i wysyłce a po tygodniu paczka nadal nie była spakowana - taka automatyzacja. Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 24 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2014 w Netykieta Allegro He, no to prawda, że niektórzy sprzedawcy lecą sobie w m&m's. Jednak to już indywidualna polityka sprzedawcy, którą mam nadzieję doceniają kupujący w komentarzach. Najgorzej jest jednak, jak sprzedawca ewidentnie kłamie. Napisze, że wysłał, telefon - wysłał. A paczki nie ma i nie ma, a numer przewozowy przez przypadek nie został spisany. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.