getecom.pl 0 Napisano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2015 w Rodzaj płatności w powiązaniu z Zewnętrznym Systemem Płatności Witam Pojawił się problem. W ustawieniach Sello w Zewnętrznym Systemie Sprzedaży, w integracji z Subiektem w ustawieniach Dokumenty, możemy edytować ustawiane rodzaje płatności. Chodzi o "Dokumenty w zewnętrznym systemie". Po zmianie FS na Przedpłacie na "Zapłacono przelewem" w Subiekcie i tak dokument sprzedaży wystawia z płatnością "gotówka". Czy ta konfiguracja nie działa? Proszę o pomoc, bo nie mogę wystawiać dokumentów KP i na fakturze pisać ludziom "zapłacono gotówką" bo mi urząd skarbowy za to głowę utnie. Proszę o pomoc, czy może coś źle skonfigurowałem. Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 024 Napisano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2015 w Rodzaj płatności w powiązaniu z Zewnętrznym Systemem Płatności Witam Pojawił się problem. W ustawieniach Sello w Zewnętrznym Systemie Sprzedaży, w integracji z Subiektem w ustawieniach Dokumenty, możemy edytować ustawiane rodzaje płatności. Chodzi o "Dokumenty w zewnętrznym systemie". Po zmianie FS na Przedpłacie na "Zapłacono przelewem" w Subiekcie i tak dokument sprzedaży wystawia z płatnością "gotówka". Czy ta konfiguracja nie działa? Proszę o pomoc, bo nie mogę wystawiać dokumentów KP i na fakturze pisać ludziom "zapłacono gotówką" bo mi urząd skarbowy za to głowę utnie. Proszę o pomoc, czy może coś źle skonfigurowałem. Czy po zmianie ponownie uruchomiłeś wszystkie instancje sello i subiekta (może nawet restart komputera dla pewności)? Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2015 w Rodzaj płatności w powiązaniu z Zewnętrznym Systemem Płatności Hmmm.... Ja mam właśnie tak ustawione i u mnie wybiera Przelewem. A w Subiekcie masz włączoną opcję "Zapłacono przelewem" ? Co jest wybrane w okienku Subiekta gdy ręcznie wybierzesz w Sello "Dokumenty końcowe"->"Utwórz" ? Czy jest zaznaczone dobrze, a dopiero w Subiekcie się źle zapisuje, czy też tutaj też jest źle ? Cytuj Link to postu
getecom.pl 0 Napisano 10 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2015 w Rodzaj płatności w powiązaniu z Zewnętrznym Systemem Płatności Temat wyjaśniony... Wszystko działa. Faktury były tworzone na komputerze który sieciowo nie zastosował nowych ustawień. Profilaktyczny reset systemu i ponowne uruchomienie Sello pomogło. Dzięki za szybką reakcję. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2015 w Rodzaj płatności w powiązaniu z Zewnętrznym Systemem Płatności W obecnej wersji publicznej Sello trzeba restartować program aby zmiany w konfiguracji zewnętrznego systemu odniosły skutek. W wersji 1.18 nie trzeba będzie już tego robić. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.