Alwin Kolano 143 Napisano 17 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2017 w Wyświetlanie nowych zamówień w Subiekcie Automatycznie nie, ale możesz zaznaczyć wszystkie transakcje CTRL-A i wybrać Grupuj wg formularzy. Wówczas zgrupują się wszystkie transakcje za jednym razem. Grupowanie wg. formularzy ma dwie wady: 1. po zgrupowaniu nie uruchamia się synchronizacja z subiektem. 2. uznanie płatności w transakcji, gdzie tak naprawdę nie powinno jej być. https://forum.sello.pl/index.php?topic=10526.0 Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 17 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2017 w Wyświetlanie nowych zamówień w Subiekcie Ta druga wada umie występować też niezależnie od grupowania Cytuj Link to postu
Alwin Kolano 143 Napisano 17 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2017 w Wyświetlanie nowych zamówień w Subiekcie Ta druga wada umie występować też niezależnie od grupowania nieprawda, gdyż płatność będzie na czerwono Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 17 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2017 w Wyświetlanie nowych zamówień w Subiekcie Ta druga wada umie występować też niezależnie od grupowania nieprawda, gdyż płatność będzie na czerwono To wróć do tego wątku, który podlinkowałeś W pojedynczych też to występuje. Cytuj Link to postu
Alwin Kolano 143 Napisano 17 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2017 w Wyświetlanie nowych zamówień w Subiekcie To wróć do tego wątku, który podlinkowałeś W pojedynczych też to występuje. Ale dlaczego mam wracać ? Przecież piszemy o grupowaniu. Edit: Myślałem, że wcześniej napisałem o wadach grupowania wg. formularzy względem grupowania wg. klienta ok. dlatego napiszę to tak: Grupowanie wg. klienta pozwala nam na wyłapanie właśnie takich "fejkowych" wpłat (czyt. pojedyńczych transakcji). Dlatego też, nie polecam grupowania wg. formularzy. A o automacie już dawno pisali, od tego czasu.... długa broda mi urosła https://forum.sello.pl/index.php?topic=368.0 Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 17 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2017 w Wyświetlanie nowych zamówień w Subiekcie Niezrozumienie nastąpiło Teraz wszystko jasne. Jak dobrze pójdzie, to w okolicy czerwca będziemy mieli nowy synchronizator, dzięki czemu nasze problemy odejdą. Cytuj Link to postu
Piotr Niewiński 2 Napisano 5 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2018 w Wyświetlanie nowych zamówień w Subiekcie Dnia 24.10.2017 o 21:29, Piotr Niewiński napisał: Tak, masz rację zdefiniowałem - ustawienia, słowniki, szablony notatek, dodaj domyślną notatką, zaznaczone szablon domyślny oraz dokument, niby działa ale jest jeden problem - jeśli nabywca kupi 5 produktów i w formularzu pozakupowym doda wiadomość dla sprzedającego - to ta wiadomość dodawana jest 5 razy do ZK taka sama do pola uwagi (tak jakby dla każdego produktu oddzielnie), coś robię nie tak ? I teraz pojawia się zasadniczy problem, pole UWAGI w ZK ma określoną pojemność i jeśli klient kupi na kilku aukcjach - wstawi jakąś wiadomość dla kupującego oraz wybierze odbiór w punkcie - to dane tego punktu nie zmieszczą się w polu UWAGI w ZK (bo wstawiają się na końcu uwag). bardzo proszę o pomoc, bo przy braku tej informacji wysyłamy przesyłki na adres kupującego - i robi się afera. Cytuj Link to postu
HotKey . 249 Napisano 6 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2018 w Wyświetlanie nowych zamówień w Subiekcie Tak - pole UWAGI jest krótkie, ja nie mogę np numerów seryjnych wszystkich tam zmieścić, przeniosłem je do innego pola "UWAGI DO POZYCJI". Może możesz coś skrócić? Pole UWAGI są raczej zależne od Subiekta niestety i Sello Team pewnie nie ma możliwości wydłużyć go, chociaż przydałoby się dłuższe. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 9 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2018 w Wyświetlanie nowych zamówień w Subiekcie Długość pola w Subiekcie ma zapewne spore znaczenie w dokumentach, wydrukach itp - zmiana tam może nie być prosta. Cytuj Link to postu
Piotr Niewiński 2 Napisano 9 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2018 w Wyświetlanie nowych zamówień w Subiekcie Dnia 6.04.2018 o 20:28, HotKey . napisał: Tak - pole UWAGI jest krótkie, ja nie mogę np numerów seryjnych wszystkich tam zmieścić, przeniosłem je do innego pola "UWAGI DO POZYCJI". Może możesz coś skrócić? Pole UWAGI są raczej zależne od Subiekta niestety i Sello Team pewnie nie ma możliwości wydłużyć go, chociaż przydałoby się dłuższe. A podpowiesz, jak zdefiniować, aby wiadomość od kupującego na allegro wklejała się do "uwagi do pozycji" ? Cytuj Link to postu
HotKey . 249 Napisano 9 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2018 w Wyświetlanie nowych zamówień w Subiekcie (edytowane) 14 godzin temu, Piotr Niewiński napisał: A podpowiesz, jak zdefiniować, aby wiadomość od kupującego na allegro wklejała się do "uwagi do pozycji" ? Ja mam tam umieszczane numery seryjne towarów, które skanuję niestety na piechotę czytnikiem kodów kreskowych, lepsze to niż wklejanie do pola UWAGI, bo wówczas nie wiadomo który numer do którego urządzenia jest, oraz większe zlecenia nie mieściły się w polu UWAGI. W Polu UWAGI mam tylko najważniejsze informacjt pt. data płatności z emSzmalla i inforamcje o gwarancji, rękojmi. Edytowane 9 Kwietnia 2018 przez HotKey . Cytuj Link to postu
Piotr Niewiński 2 Napisano 10 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2018 w Wyświetlanie nowych zamówień w Subiekcie Mam wrażenie, że nikt mnie nie rozumie, więc załączę screan, klient kupił 4 produkty i wypełnił pole wiadomość dla kupującego, wiadomość jest powtarzana 4 razy w notatkach przez co pole adres punktu odbioru nie ma prawa się zmieścić do pola uwagi w ZK a jeśli klient kupi na 10 aukcjach to tym bardziej, pytanie więc, czy notatka z Nr.5 - może być wyświetlana w Nr.1 ?? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 10 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2018 w Wyświetlanie nowych zamówień w Subiekcie Niestety tutaj za dużo zrobić się nie da. Pozostaje tylko usunąć te notatki ręcznie. Usuwanie duplikatów notatek mamy na liście do zrobienia. Cytuj Link to postu
Piotr Niewiński 2 Napisano 10 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2018 w Wyświetlanie nowych zamówień w Subiekcie Dzięki Bartek za odpowiedź. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.