Skocz do zawartości

Cała aktywność

Otwórz wszystkie nieprzeczytane w nowych zakładkach
Oznacz wszystkie jako przeczytane
  1. Z ostatniej godziny
  2. Tak, wykonaliśmy dzisiaj zaproponowaną procedurę dla jednej przykładowej bazy. Udało się. Czy można to jakoś zrobić zbiorczo? Baz mamy ponad 100. PS: dla nowo utworzonego klienta (na wersji 50.0.3) Aktualizacja stanów baz przechodzi OK, błąd pojawia się tylko dla baz po konwersji.
  3. No właśnie też tak myślałam, ale ta kwota jest inna. Mam ustawiony okres od 01/2023 do 12/2023 (data zapłaty od 02/2023 do 01/2024). Powinno się zgadzać.
  4. Doprecyzuję jak w temacie posta - a powiązanie portal biura i vat marża? Jak rozwiązać ten problem?
  5. Zakupy VAT marża można dodać w ewidencji zakupu, na zakładce Zakupy dla marży. Więcej o tym można przeczytać w temacie e-Pomocy technicznej Rachmistrz i Rewizor nexo – Jak wprowadzić zakup VAT marża do ewidencji VAT? W przypadku potrzeby dekretacji dokumentu należy odpowiednio oznaczyć w schemacie dekretacji Zapis VAT jako Zapis prosty VAT marża/Zapis złożony VAT marża.
  6. Niestety przesłane dane diagnostyczne nie zawierają wpisów z 10 maja. Czy zostały one wygenerowane ze stanowiska, na którym wystąpił błąd? Jeżeli nie, proszę o wygenerowanie ich na wspomnianym stanowisku oraz ponowienie wysyłki danych diagnostycznych.
  7. Czy jest możliwość wprowadzenia zakupu z typem zakupy do VAT marża? Lub czy można zbiorczo zmienić z "normalnego" zakupu do VAT marża? Jak rozwiązać problem księgowania dokumentów otrzymanych na portalu biura dla organizatora turystyki? Pytam, bo jeśli nie, to portal biura przy firmie z procedurą marży jest do niczego niepotrzebny...
  8. Jest taki scenariusz: Rewizor ma Abonament, Gratyfikant nie ma. Uruchamiam Rewizora i wysyłam JPK bez problemu. Jeśli uruchomię na tym podmiocie Gratyfikanta i przejdę na Rewizora (Multiprogram) to w momencie wysyłki JPK pojawia się monit, że brak abonamentu. Myślę, że trzeba to poprawić, aby niepotrzebnie nie uruchamiać ponownie Rewizora.
  9. Dzień dobry Panie Łukaszu, Dziękuję za przesłanie pytania. Nie mamy informacji o urządzeniu ani jego konfiguracji. Również nie wiemy co ma być efektem, wstępnie zakładam że chodzi o fiskalizację faktury vat marża. Upewniłbym się czy zero techniczne powinno być oznaczone dla D czy dla F. Więcej na ten temat można znaleźć pod hasłem "matrycy stawek VAT pod zero techniczne" w Google lub kontaktując się z serwisantem.
  10. Dzisiaj
  11. 10 maja, ok 12:50 biorąc pod uwagę historie rozmowy telefonicznej.
  12. Dzień dobry, proszę o określenie przybliżonego czasu wystąpienia błędu. Umożliwi to odnalezienie odpowiednich zapisów w przesłanych danych diagnostycznych.
  13. W standardzie są dostępne promocje, o których Pan nie wspomniał: https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/2742%2Csubiekt-gt-jak-skonfigurowac-promocje.html Jeśli nie wystarczą Panu rozwiązania standardowe to można sięgnąć po rozwiązania dodatkowe, posiadamy takie rozwiązanie w naszej ofercie (pozwala definiować rabaty procentowe lub stałe ceny przeliczane na rabat na grupy, cechy, producentów dla listy kontrahenta, listy kontrahentów). Po szczegóły zapraszam do bezpośredniego kontaktu.
  14. Tak, mamy świadomość i tego właśnie dotyczyła moja wcześniejsza odpowiedź, czyli: Przeanalizujemy temat. W przypadku gdy oferowane możliwości nie są wystarczające, pozostaje edycja wzorca wydruku we własnym zakresie.
  15. Temat został zgłoszony poprzez formularz kontaktowy pod numerem INS-24669489. Odpowiedź otrzyma Pan drogą mailową. Na przyszłość proszę nie powielać zgłoszeń.
  16. Witam, Proszę o informację jakie katalogi / pliki trzeba skopiować aby przenieść program w całości na inny system? W całości tzn ze wszystkimi wpisami ale też ustawieniami, szablonami itp. Dopytuje ponieważ aktualnie obserwuje że program utworzył różne obszerne foldery w różnych miejscach aktualnego systemu i domniemam że są one niezbędne z jakiegoś powodu... Zważywszy na powyższe domyślam się że kopia bazy sql zawiera tylko wpisy?
  17. Proszę sprawdzić na koncie InsERT, ile podmiotów zostało zarejestrowanych. Jeśli limit 100 został przekroczony, a faktycznie prowadzi Pani księgowość dla 87 podmiotów, pozostałe 13 można wyrejestrować. Więcej o tym można przeczytać w temacie e-Pomocy technicznej Jak wyrejestrować klienta biura rachunkowego?
  18. Dzień dobry, proszę zweryfikować czy dane Mojej firmy w programie pokrywają się z danymi właściciela licencji w Koncie InsERT.
  19. wykupiłam rozszerzenie do Rachmistrza na 100 podmiotów mam aktywnych 100 podmiotów i zarejestrowanych 87. Myślałam ,że - jest ok i jakie jest teraz moje zdziwienie , gdy nie mogę zarejestrować kolejnego podmiotu , a terminy mnie gonią , bo 20 za chwilę . Firma , gdzie chcę wprowadzać koszty jest w trybie tylko do odczytu i nie mogę jej zarejestrować . Wysłałam zapytanie do Insert , ale ostatecznie nie mam odpowiedzi , co mam robić. Może ktoś mi podpowie?
  20. Czyli innymi słowy - nie. Mimo, że miało to być już dawno temu wprowadzone, w dalszym ciągu nie zostało to zrobione. Powtarzam jak poprzednio: potrzebna jest opcja automatycznego przełączania stawki VAT na domyślną dla danego państwa konsumpcji. Tylko tyle i aż tyle. Dopóki tego nie ma, pracownicy muszą codziennie przeklikiwać ręcznie dziesiątki dokumentów, co zabiera naprawdę mnóstwo czasu.
  21. Dzień dobry. Po włączeniu blokady zmian cen na dokumentach na usłudze naprawy ze stałą ceną pojawił się problem z przepisywaniem zaakceptowanej oferty na asortyment. Po akceptacji pokazuje się następujący komunikat: Ponowna próba akceptacji natomiast pokazuje ten komunikat, pomimo że nic nie zostało przepisane do asortymentu (wizualnie): Kliknięcie "Tak" generuje błąd. Jeśli w tym stanie zapiszę zlecenie, po jego ponownym otwarciu asortyment nagle jest w zleceniu, ale tylko w połowie podwójnie (?) (nie wszystkie pozycje zostają przepisane z oferty), a usługa, która ma zablokowaną edycję ceny ma zerową ilość i ma odznaczone przeniesienie na dokument: Dzieje się tak tylko w momencie, kiedy owa usługa ma włączoną blokadę edycji cen na dokumentach w sekcji rabatów. Wersja 50.0.0.
  22. A Sello w której wersji? Czy w raporcie pojawia się błąd przy wchodzeniu w dostawę Sello?
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...