Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 25.02.2019 uwzględniając wszystkie działy

  1. Dzięki Będziemy oczekiwać... (i czasami przypominać )
    1 punkt
  2. Dzień dobry, chyba najszybciej dać biały tekst na białym tle, ponieważ nie ma pstryczka który wyłączyłby tą datę na tym wydruku.
    1 punkt
  3. Do procesu reklamacyjnego zalecamy używać Działań. Działanie można dodać do wybranego dokumentu (np. Zamówienia), dodać na podstawie wcześniej przygotowanego szablonu w związku z np. reklamacją. Można przydzielić takie działanie pod konkretnego pracownika, który powinien przeprowadzić proces reklamacyjny. Do działania może przypisać np asortyment, który jest wymieniany/dawany klientowi, na podstawie działania można wystawić WZ, działanie zamykamy - tzn że reklamacja jest zamknięta. W mapie powiązań do faktury widzimy, że zostało wystawione działanie reklamacja, a na podstawie działania powstało WZ. Co do chowania WZ z modułu magazynu, zalecamy korzystać z flag (o których pisał Pan Radomił) i filtrów.
    0 punktów
  4. W najbliższych wersjach nie planujemy wprowadzenia pól własnych dla pozycji asortymentu na dokumencie. Na ten moment pozostaje korzystanie z kolumn Opisu pozycji lub Uwagi (dane w niej wyświetlane pobierane są z kartoteki danego asortymentu - zakładka Opis, pole Uwagi).
    0 punktów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...