Problem ten nie występuje zawsze, jest to coś co się zdarza, więc też nie mogę pokazać tego zachowania. Będziemy obserwować. Jeśli uda się nam stwierdzić kiedy dokładnie się to wrócę do tematu.
Czy w momencie gdy pojawia się błąd, baza została już zdearchiwizowana? Jeśli tak, można podejrzeć folder roboczy, czy jest tam plik bazy z rozszerzeniem BAK i skopiować go na bok. Potem spróbować ten plik BAK podłączyć do serwera za pomocą SQL Management Studio.
Tak, trzyma długo, ale nie są dla nas dostępne.
https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/dane-i-ustawienia-konta/dlaczego-z-mojego-konta-allegro-zniknely-informacje-dotyczace-przedmiotow-GDeq5W4B9c5
Nigdy tego dokładnie nie sprawdzałem ale wydaje się, że trzyma wszystko od początku.
TAK! Wygląda na to, że to działa tak jak powinno teraz.
Co do całej sytuacji warto dodać pewien minus tego rozwiązania. Jeżeli podłączymy nową bazę to zaczynamy bez klientów i jeżeli robili wcześniej u nas zakupu to zostaną znowu utworzeni. Taki nowy (stary) klient zostanie utworzony w Subiekcie też od nowa co niepotrzebnie zapycha bazę Subiekt na którą nie mam w ogóle pomysłu jeżeli chodzi o odchudzenie. Robię tylko systematycznie odbudowę indeksów i to tyle.