Skocz do zawartości

Nie działa automatyczne ściaganie transakcji , maili itp

Polecane posty

Wydaje sie ze to po aktualizacji zaczelo sie dziac jak sie zresetowaly ustawienia pobierania / wysylania .  Ale sprawdzalem kilka konfiguracji i nic :(

 

A jeśli chodzi o parametry allegro to na pewno są pobrane najnowsze? Jeśli coś się zmienia w kategoriach, a w sello nie mam aktualnych, to też nie będzie się pobierać. Spróbuj wymusić parametry.

 

Czy w 'Raporcie' na dole są jakieś błędy?

Link to postu

Wydaje sie ze to po aktualizacji zaczelo sie dziac jak sie zresetowaly ustawienia pobierania / wysylania .  Ale sprawdzalem kilka konfiguracji i nic :(

 

Jak to się zresetowały ustawienia ?

 

Nic takiego się normalnie nie dzieje.

 

Może nastąpiło uszkodzenie bazy ?

Czy wszystkie inne funkcje Sello działają ? Możecie przeglądać transakcje historyczne, paczki, starych klientów ?

Link to postu

W piątek wszystko działało do 15 godziny, w poniedziałek logując się na użytkownika sello nie są widoczne maile, ani tranzakcie. Po synchronizacji parametrów z serwerem nadal nie działa, nadal są nie widoczne.

Po przełączeniu użytkownika sello posiadającego uprawnienia administracyjne, i po wałczeniu ściągania, są maile, ale widoczne tylko nie widoczne na kontach z mniejszymi uprawnieniami.

Tranzakcie są nadal nie widoczne.

 

Po uaktualnieniu sello do wersji 1.8.2  problem pozostał

 

Link to postu

Chwileczkę, bo już nic nie rozumiem.

 

Co to znaczy, że dane są niewidoczne? Znikają z interfejsu? Nie ma nawet starych transakcji i wiadomości? Czy chodzi tylko o nowe?

Czy synchronizacja się kończy czy zawiesza (kręcące się kółeczko po lewej na dole)?

Czy w raporcie pojawiają się jakieś błędy, jeśli tak to jakie?

Może ktoś kliknął na dole ikonkę twarzy obok raportu, która filtruje dane po opiekunie - dlatego po przelogowaniu są one widoczne.

 

Link to postu

Na kontach na których nie widać maili zresetuj sobie ustawienia filtrów.

Jaki jest ustawiony kontekst konta w prawym górnym rogu?

Plus to co koledzy wyżej pisali.

 

Jak nie pomoże to daj zrzut ekranu całego modułu wiadomości ustawionego na użytkowniku na którym nie widać maili - może dopatrzymy się co tam jest nie tak.

 

Co do ustawień pobierania to porównaj sobie z tymi podanymi w poradniku "od instalacji Sello do pierwszej paczki..." - dział 8, czy przypadkiem coś nie zmieniłeś. Pamiętaj, też o bieżących problemach Allegro. Dzisiaj oprócz Allegro padł też Sendit :(

 

Dodatkowo wejdź do zarządzania kontami i licencjami, dwuklik na właściwym koncie i zapisz OK. Restart wszystkich kompów z Sello. Po ponownym włączeniu wymuś pobranie kategorii.

 

Jak nie pomoże to daj zrzuty ekranu ze wszystkich zakładek w parametrach pobierania.

 

 

Link to postu

Wiadomości zrobione filtr na 3 komputerach klienckich został włączony. Nadal walczę z transakcjami. Program staje na aktualizacje danych klientów.

Czy dotyczy to sprzedaży na aukcjach na których masz dużą popularność? Jak tak to  wątek tutaj: https://forum.sello.pl/index.php?topic=8129.0

Link to postu

hmmm mam 40-50 transakcji dziennie do pobrania. Kupujących na niektórych aukcjach ok 10% jest od 40 do 180

 

Wcześniej nie było żadnych zauważalnych problemów aż do piątku. Czy problem mnie dotyczy w opisanym wątku dotyczącym dużej ilości kupujących ?

Nie wiem jak duża musi być ta liczba kupujących żeby to był ten problem ???

 

Można zainstalować plik timeout i sprawdzić.

Ale pamiętaj też o dzisiejszych problemach  Allegro ;)

Link to postu

Synchronizacja kategorii nie jest rozwiązaniem na problemy z transakcjami.

 

Allegro od kilku dni miało problem z pobieraniem transakcji. Spowodowało to, że wszyscy użytkownicy WEBAPI mają teraz do pobrania większą niż zwykle ilość danych. To z kolei powoduje, że serwer webapi Allegro jest mocniej obciążony a więc odpowiada wolniej - co może prowadzić do powstawania timeoutów przy pobieraniu np klientów. Jeśli w założonym czasie serwer nie odpowie na żądanie to Sello uznaje, że serwer nie odpowiada. Wydłużenie timeoutów może faktycznie pomóc na taką okoliczność.

 

Trzeba pamiętać, że problemy z dostępem do WebAPI powodują... problemy z dostępem do WebAPI. Dodatkowo, jeśli występują problemy z obciążeniem i brakuje pewnych danych to naturalnie każdy użytkownik próbuje pobrać dane za wszelką cenę zwiększając częstość pobierania danych, co tylko jeszcze bardziej obciąża serwer i w rezultacie pojawiają się jeszcze większe problemy z pobieram danych. Problem zatacza koło i zaczyna napędzać sam siebie.

 

Po zwiększeniu timeoutów proszę dać mu skończyć pobrać klientów, bo najwyraźniej dostęp do tych funkcji jest mocno spowolniony.

Link to postu

Wszystko zależy od wielkości sprzedaży i od ilości kupujących na danej aukcji. Czas ten mocno rośnie przy długiej liście kupujących. Niestety Allegro wciąż "zastanawia się" nad tym czy wdrożyć sugerowane przez nas rozwiązanie do webApi, które pozwoli odciążyć ich serwer znacznie, skracając tym samym czas pobierania danych wielokrotnie.

Wraz z wdrożeniem ofert do wyczerpania nie pojawiły się niestety żadne zmiany w webApi usprawniające pobieranie danych.

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...