Bartosz Chęcik 0 Napisano 13 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2015 w Nie działa automatyczne ściaganie transakcji , maili itp Jak w piatek wyjdziemy z pracy to do poniedzialku nic sie nie sciaga. nie wiem czy mamy jakis blad w ustawieniach czy cos przeoczylismy ? w zalczniku screeny. Dziekuje za pomoc. Wersja 1.18.1 Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 13 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2015 w Nie działa automatyczne ściaganie transakcji , maili itp A w ciągu dnia dane się pobierają? Cytuj Link to postu
Bartosz Chęcik 0 Napisano 13 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 13 Lipca 2015 w Nie działa automatyczne ściaganie transakcji , maili itp tak. do piatku do 16 stej Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 017 Napisano 13 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2015 w Nie działa automatyczne ściaganie transakcji , maili itp tak. do piatku do 16 stej Czyli dzisiaj się pobiera? Od poniedziałku do piątku jest OK? Może na weekend komputer usypia, wyłącza dyski, sieć? Cytuj Link to postu
Bartosz Chęcik 0 Napisano 13 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 13 Lipca 2015 w Nie działa automatyczne ściaganie transakcji , maili itp Wydaje sie ze to po aktualizacji zaczelo sie dziac jak sie zresetowaly ustawienia pobierania / wysylania . Ale sprawdzalem kilka konfiguracji i nic Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 017 Napisano 13 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2015 w Nie działa automatyczne ściaganie transakcji , maili itp Wydaje sie ze to po aktualizacji zaczelo sie dziac jak sie zresetowaly ustawienia pobierania / wysylania . Ale sprawdzalem kilka konfiguracji i nic A jeśli chodzi o parametry allegro to na pewno są pobrane najnowsze? Jeśli coś się zmienia w kategoriach, a w sello nie mam aktualnych, to też nie będzie się pobierać. Spróbuj wymusić parametry. Czy w 'Raporcie' na dole są jakieś błędy? Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 13 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2015 w Nie działa automatyczne ściaganie transakcji , maili itp Wydaje sie ze to po aktualizacji zaczelo sie dziac jak sie zresetowaly ustawienia pobierania / wysylania . Ale sprawdzalem kilka konfiguracji i nic Jak to się zresetowały ustawienia ? Nic takiego się normalnie nie dzieje. Może nastąpiło uszkodzenie bazy ? Czy wszystkie inne funkcje Sello działają ? Możecie przeglądać transakcje historyczne, paczki, starych klientów ? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 14 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2015 w Nie działa automatyczne ściaganie transakcji , maili itp No i czy przy ręcznym wywołaniu z Wyślij/Odbierz pobieranie działa? Cytuj Link to postu
ltest 1 Napisano 14 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2015 w Nie działa automatyczne ściaganie transakcji , maili itp W piątek wszystko działało do 15 godziny, w poniedziałek logując się na użytkownika sello nie są widoczne maile, ani tranzakcie. Po synchronizacji parametrów z serwerem nadal nie działa, nadal są nie widoczne. Po przełączeniu użytkownika sello posiadającego uprawnienia administracyjne, i po wałczeniu ściągania, są maile, ale widoczne tylko nie widoczne na kontach z mniejszymi uprawnieniami. Tranzakcie są nadal nie widoczne. Po uaktualnieniu sello do wersji 1.8.2 problem pozostał Cytuj Link to postu
ltest 1 Napisano 14 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2015 w Nie działa automatyczne ściaganie transakcji , maili itp Mam ten sam problem z tym że ściągam ręcznie Cytuj Link to postu
Bartosz Chęcik 0 Napisano 14 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 14 Lipca 2015 w Nie działa automatyczne ściaganie transakcji , maili itp Ja tez sciagam recznie ... Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 14 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2015 w Nie działa automatyczne ściaganie transakcji , maili itp Chwileczkę, bo już nic nie rozumiem. Co to znaczy, że dane są niewidoczne? Znikają z interfejsu? Nie ma nawet starych transakcji i wiadomości? Czy chodzi tylko o nowe? Czy synchronizacja się kończy czy zawiesza (kręcące się kółeczko po lewej na dole)? Czy w raporcie pojawiają się jakieś błędy, jeśli tak to jakie? Może ktoś kliknął na dole ikonkę twarzy obok raportu, która filtruje dane po opiekunie - dlatego po przelogowaniu są one widoczne. Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 017 Napisano 14 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2015 w Nie działa automatyczne ściaganie transakcji , maili itp I sprawdźcie sobie jeszcze czy osoba, której nie pobierają się dane jest do tego uprawniona: administracja > parametry > wysyłania i odbierania > podstawowe > synchronizacja automatyczna Cytuj Link to postu
ltest 1 Napisano 14 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2015 w Nie działa automatyczne ściaganie transakcji , maili itp U mnie sciągnięte emaile widać tylko na koncie szefa. Uprawnienia są ok. Stan ten trwa od piątku przed aktualizacją do dziś po aktualizacji. Klucz webapi nowy. Transakcji nie pobiera wogóle Cytuj Link to postu
PanBanBan Marcin 185 Napisano 14 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2015 w Nie działa automatyczne ściaganie transakcji , maili itp Na kontach na których nie widać maili zresetuj sobie ustawienia filtrów. Jaki jest ustawiony kontekst konta w prawym górnym rogu? Plus to co koledzy wyżej pisali. Jak nie pomoże to daj zrzut ekranu całego modułu wiadomości ustawionego na użytkowniku na którym nie widać maili - może dopatrzymy się co tam jest nie tak. Co do ustawień pobierania to porównaj sobie z tymi podanymi w poradniku "od instalacji Sello do pierwszej paczki..." - dział 8, czy przypadkiem coś nie zmieniłeś. Pamiętaj, też o bieżących problemach Allegro. Dzisiaj oprócz Allegro padł też Sendit Dodatkowo wejdź do zarządzania kontami i licencjami, dwuklik na właściwym koncie i zapisz OK. Restart wszystkich kompów z Sello. Po ponownym włączeniu wymuś pobranie kategorii. Jak nie pomoże to daj zrzuty ekranu ze wszystkich zakładek w parametrach pobierania. Cytuj Link to postu
ltest 1 Napisano 14 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2015 w Nie działa automatyczne ściaganie transakcji , maili itp Wiadomości zrobione filtr na 3 komputerach klienckich został włączony. Nadal walczę z transakcjami. Program staje na aktualizacje danych klientów. Cytuj Link to postu
PanBanBan Marcin 185 Napisano 14 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2015 w Nie działa automatyczne ściaganie transakcji , maili itp Wiadomości zrobione filtr na 3 komputerach klienckich został włączony. Nadal walczę z transakcjami. Program staje na aktualizacje danych klientów. Czy dotyczy to sprzedaży na aukcjach na których masz dużą popularność? Jak tak to wątek tutaj: https://forum.sello.pl/index.php?topic=8129.0 Cytuj Link to postu
ltest 1 Napisano 14 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2015 w Nie działa automatyczne ściaganie transakcji , maili itp hmmm mam 40-50 transakcji dziennie do pobrania. Kupujących na niektórych aukcjach ok 10% jest od 40 do 180 Wcześniej nie było żadnych zauważalnych problemów aż do piątku. Czy problem mnie dotyczy w opisanym wątku dotyczącym dużej ilości kupujących ? Cytuj Link to postu
PanBanBan Marcin 185 Napisano 14 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2015 w Nie działa automatyczne ściaganie transakcji , maili itp hmmm mam 40-50 transakcji dziennie do pobrania. Kupujących na niektórych aukcjach ok 10% jest od 40 do 180 Wcześniej nie było żadnych zauważalnych problemów aż do piątku. Czy problem mnie dotyczy w opisanym wątku dotyczącym dużej ilości kupujących ? Nie wiem jak duża musi być ta liczba kupujących żeby to był ten problem Można zainstalować plik timeout i sprawdzić. Ale pamiętaj też o dzisiejszych problemach Allegro Cytuj Link to postu
elektronik 0 Napisano 14 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2015 w Nie działa automatyczne ściaganie transakcji , maili itp Dokładnie ten sam problem od kilku dni nie pobiera kilku % transakcji, nawet pobieranie ręczne nie rozwiązuje problemu !!!! od wczoraj z kilkudziesięciu sprzedanych pobrane 2 transakcje, MASAKRA !!! Cytuj Link to postu
ltest 1 Napisano 14 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2015 w Nie działa automatyczne ściaganie transakcji , maili itp Wykonałem po raz 100 synchronizację kategorii. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 14 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2015 w Nie działa automatyczne ściaganie transakcji , maili itp Synchronizacja kategorii nie jest rozwiązaniem na problemy z transakcjami. Allegro od kilku dni miało problem z pobieraniem transakcji. Spowodowało to, że wszyscy użytkownicy WEBAPI mają teraz do pobrania większą niż zwykle ilość danych. To z kolei powoduje, że serwer webapi Allegro jest mocniej obciążony a więc odpowiada wolniej - co może prowadzić do powstawania timeoutów przy pobieraniu np klientów. Jeśli w założonym czasie serwer nie odpowie na żądanie to Sello uznaje, że serwer nie odpowiada. Wydłużenie timeoutów może faktycznie pomóc na taką okoliczność. Trzeba pamiętać, że problemy z dostępem do WebAPI powodują... problemy z dostępem do WebAPI. Dodatkowo, jeśli występują problemy z obciążeniem i brakuje pewnych danych to naturalnie każdy użytkownik próbuje pobrać dane za wszelką cenę zwiększając częstość pobierania danych, co tylko jeszcze bardziej obciąża serwer i w rezultacie pojawiają się jeszcze większe problemy z pobieram danych. Problem zatacza koło i zaczyna napędzać sam siebie. Po zwiększeniu timeoutów proszę dać mu skończyć pobrać klientów, bo najwyraźniej dostęp do tych funkcji jest mocno spowolniony. Cytuj Link to postu
ltest 1 Napisano 14 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2015 w Nie działa automatyczne ściaganie transakcji , maili itp 30 min po zamianie pliku i nie widać żadnej różnicy ... od 14 parę minut do 21 nic nie zostało ściągnięte Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 15 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2015 w Nie działa automatyczne ściaganie transakcji , maili itp Wszystko zależy od wielkości sprzedaży i od ilości kupujących na danej aukcji. Czas ten mocno rośnie przy długiej liście kupujących. Niestety Allegro wciąż "zastanawia się" nad tym czy wdrożyć sugerowane przez nas rozwiązanie do webApi, które pozwoli odciążyć ich serwer znacznie, skracając tym samym czas pobierania danych wielokrotnie. Wraz z wdrożeniem ofert do wyczerpania nie pojawiły się niestety żadne zmiany w webApi usprawniające pobieranie danych. Cytuj Link to postu
Paul Valentiono 3 Napisano 15 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2015 w Nie działa automatyczne ściaganie transakcji , maili itp U mnie to samo od wczoraj nie pobiera danych z allegro. Aktualizacja danych klientów trwa i trwa ... Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.