- Kałuża - 8 Napisano 27 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2015 w Paczkomaty Inpost - problem Witam Czy jest jakiś problem z tworzeniem przesyłek paczkomatowycz w zewnętrznym serwisie Inpostu z poziomu Sello ?, bo się nie tworzą :-( Niby wszystko dobrze ustawione u nas, więc pytam na forum. Cytuj Link to postu
gryby12 0 Napisano 27 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2015 w Paczkomaty Inpost - problem Ja mam dokładnie to samo. Próbuję na wszystkie sposoby a tu nie da się pod żadną możliwością. _________________________ kgc.pl - wyposażenie cukierni Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 021 Napisano 27 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2015 w Paczkomaty Inpost - problem U mnie dzisiaj wszystko było OK PS oczywiście nie mówimy o Paczkomatach Allegro, których Sello nie obsługuje... Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 30 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2015 w Paczkomaty Inpost - problem Czy dzisiaj problem również występuje? Czy w raporcie pojawia się jakieś błędy? Cytuj Link to postu
- Kałuża - 8 Napisano 30 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 30 Listopada 2015 w Paczkomaty Inpost - problem Witam TAK, wczoraj i dziś również nie można stworzyć przesyłek paczkomatowych w systemie zewnętrznym Inpost (manager paczek) Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 30 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2015 w Paczkomaty Inpost - problem A co z błędami? (proszę zajrzeć do logu szczegółowego w raporcie). Cytuj Link to postu
- Kałuża - 8 Napisano 30 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 30 Listopada 2015 w Paczkomaty Inpost - problem właśnie w tym problem, że nie wyświetla błędów w raporcie i nie tworzy przesyłek w managerze inpostu, jak również nie pobiera numerów przesyłek do sello Cytuj Link to postu
konrad.pabijan 2 Napisano 30 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2015 w Paczkomaty Inpost - problem U nas tworzy bez problemu. Cytuj Link to postu
- Kałuża - 8 Napisano 1 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2015 w Paczkomaty Inpost - problem .. czy konfiguruje się jeszcze gdzieś indziej usługę paczkomatów niż: administracja/słowniki/wysyłka towarów-sposoby wysyłki ? nic nie było ruszane, działało i nie działa :-( Dodam że Sello pracuje na systemie WinXP. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2015 w Paczkomaty Inpost - problem Czy problem dotyczy tylko Windows XP? Czy u kogoś nie działają paczkomaty na innym systemie? Konfiguracja odbywa się tylko w tym jednym miejscu. Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 021 Napisano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2015 w Paczkomaty Inpost - problem Czy problem dotyczy tylko Windows XP? Czy u kogoś nie działają paczkomaty na innym systemie? Konfiguracja odbywa się tylko w tym jednym miejscu. U mnie działa bezproblemowo. Cytuj Link to postu
- Kałuża - 8 Napisano 1 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2015 w Paczkomaty Inpost - problem bardzo proszę o odpowiedzi. Nie wiemy czy problem jest po prostu z naszym wiekowym sprzętem i systemem, czy problem tkwi na linii sello - inpost. Nie wiadomo czy zacząć grzebać u nas (i spieprzyć coś więcej:-) ) Dziś przed chwilą tworzenie 4 przesyłek w serwisie Inpost trwało około 20min. Cały czas serwis się wieszał. Prawdopodobnie w sutek natłoku użytkowników. Aż strach się bać co będzie za 2 tygodnie. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2015 w Paczkomaty Inpost - problem W tej chwili nie wiemy co jest tego przyczyną, analizujemy problem na różne sposoby. Proszę o jak najwięcej informacji, chociażby o używany system operacyjny. Mamy w tej chwili podejrzenia, że synchronizacja przestała działać na Windowsach XP - które przypominam, nie są już wspierane przez Microsoft. Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 021 Napisano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2015 w Paczkomaty Inpost - problem Dziś "paczkomaty" informują, że jest "Internal Server Error". Musisz się wstrzelić w ich prawidłowe działania. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2015 w Paczkomaty Inpost - problem Czyli level hard - już do tego przywykliśmy Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2015 w Paczkomaty Inpost - problem Prawdopodobnie wszystkiemu "winna" jest wymiana certyfikatów poświadczających szyfrowanie przez InPost. Z tego co widzę, Windows XP posługuje się certyfikatem kodowanym za po mocą algorytmu SHA-1, który z dniem 1 stycznia przestanie działać - decyzja Microsoftu. Stąd też serwisy zmieniają certyfikat na "lepszy". Podobna zmiana przeprowadzana była i na naszych serwisach obsługujących Sello kilka miesięcy temu. Póki co poszukuję informacji czy można ten certyfikat zainstalować ręcznie na XP, ale obawiam się, że najlepszym wyjściem będzie po prostu aktualizacja systemu Windows do czegoś nowszego (7 w górę). Tego typu niespodzianki będą się zdarzać na tym systemie coraz częściej paraliżując pracę. Cytuj Link to postu
faral 0 Napisano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2015 w Paczkomaty Inpost - problem Internal System Error to chyba nie wszystko. Mi eksport na XP nie działa od ubiegłego czwartku. Po kilku dniach korespondencji mailowej z InsERTem okazało się w końcu że coś "się pozmieniało" i na windowsach XP nie działa niezależnie od errorów w Inpoście. Męczyłem się z tym od kilku dni a tymczasem po puszczeniu eksportu z laptopa z Widowsem10 wszystko zadziałało jak zwykle - mimo dzisiejszego "errora"... Na szczęście nowe windowsy mamy już kupione tylko czekałem z aktualizacją na styczeń kiedy mniej wariacji z wysyłkami będzie Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.