Radek A 6 Napisano 11 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2016 w Sello vs. Sfera i Shoper Manager Od jakiegoś czasu używam Shoper Managera do "pilnowania" stanów magazynowych w sklepie online i gdyby nie fakt, że trzeba było dodatkowo wykupić sferę do Subiekta do jest to bardzo fajne rozwiązanie, bo już nie musimy skupiać się na zmianach stanów magazynowych w sklepie www. Istnieje też możliwość importu zamówień do Subiekta i to też działa, ale niestety zaimportowane zamówienia nie są już importowane z Subiekta do Sello, gdzie realizujemy wysyłki. Pozostałe zamówienia od klientów, np. stworzone ręcznie bezpośrednio w Subiekcie są importowane poprawnie. Jaka może być tego przyczyna? Cytuj Link to postu
Tomek Mazur 158 Napisano 11 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2016 w Sello vs. Sfera i Shoper Manager Sprawdź czy nie pomaga edycja zamówienia - otworzenie i zapis, ew. jakaś mała zmiana i wtedy zapis, nawet jeśli znajdziesz przyczynę to może być jedyny łopatologiczny ale w miarę wydajny sposób. Zapewne jest jakaś różnica między jednymi a drugimi, otwórz sobie oba (najlepiej identyczne - jedno z importu, drugie ręcznie wklepane) w oknach i porównaj każdy detal. Jeśli nie będzie widać różnicy to trzeba będzie przyjrzeć się tym zamówieniom już w samej bazie. Jeśli znajdziesz różnicę to modyfikacja tego shoperowskiego narzędzia nie będzie prostym tematem. Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 11 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2016 w Sello vs. Sfera i Shoper Manager Najpierw trzeba sprawdzić czy oba zamówienia w Subiekcie mają tą samą kategorię.. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 11 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2016 w Sello vs. Sfera i Shoper Manager Zamówienia do Sello są importowane tylko jeśli spełniają kryteria podane w konfiguracji systemu sprzedaży w Sello. Najwyraźniej zamówienia ze sklepu nie spełniają ustawionych tam założeń. Kategoria to tylko jeden z możliwych powodów. Cytuj Link to postu
Radek A 6 Napisano 11 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2016 w Sello vs. Sfera i Shoper Manager Sprawdź czy nie pomaga edycja zamówienia - otworzenie i zapis, ew. jakaś mała zmiana i wtedy zapis, nawet jeśli znajdziesz przyczynę to może być jedyny łopatologiczny ale w miarę wydajny sposób. Zapewne jest jakaś różnica między jednymi a drugimi, otwórz sobie oba (najlepiej identyczne - jedno z importu, drugie ręcznie wklepane) w oknach i porównaj każdy detal. Jeśli nie będzie widać różnicy to trzeba będzie przyjrzeć się tym zamówieniom już w samej bazie. Jeśli znajdziesz różnicę to modyfikacja tego shoperowskiego narzędzia nie będzie prostym tematem. Porównywałem, jedyna różnica to nazwa usługi spedycyjnej, po zmianie na standardową z subiekta, dalej nie importowało Cytuj Link to postu
Radek A 6 Napisano 11 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2016 w Sello vs. Sfera i Shoper Manager Najpierw trzeba sprawdzić czy oba zamówienia w Subiekcie mają tą samą kategorię.. Wszystkie mam jako niezrealizowane z rezerwacją Cytuj Link to postu
Radek A 6 Napisano 11 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2016 w Sello vs. Sfera i Shoper Manager Chyba znalazłem, w ustawieniach zew. systemu sprzedaży -> import -> w filtrach ustawiłem na niezrealizowane z rezerwacją i poszło Wcześniej dodając zamówienia ręcznie w Subiekcie domyślnie było bez rezerwacji dlatego importowało do Sello... Cytuj Link to postu
Radek A 6 Napisano 13 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2016 w Sello vs. Sfera i Shoper Manager Hmmm.... Jednak to chyba nie to, pobrało tylko kilka i dalej nic... Ustawienia mam takie: Cytuj Link to postu
Radek A 6 Napisano 13 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2016 w Sello vs. Sfera i Shoper Manager Zamówienia do Sello są importowane tylko jeśli spełniają kryteria podane w konfiguracji systemu sprzedaży w Sello. Najwyraźniej zamówienia ze sklepu nie spełniają ustawionych tam założeń. Kategoria to tylko jeden z możliwych powodów. Co to onzacza: "spełniają kryteria podane w konfiguracji systemu sprzedaży w Sello." ?? Gdzie to sprawdzić? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 14 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2016 w Sello vs. Sfera i Shoper Manager Na tej właśnie zakładce powyżej. Według ustawień mają się pobierać zamówienia niezrealizowane z rezerwacją. Jeśli te w Subiekcie takie właśnie są a część się nie pobiera to sprawdziłbym pełny log w Sello czy nie ma tam wypisanych błędów związanych np z importowaniem kontrahentów. Niekiedy dane importowane ze sklepu do Subiekta nie odpowiadają wymogom Sello i nie udaje się zapisać takiego klienta w Sello. Cytuj Link to postu
Paul Valentiono 3 Napisano 18 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2016 w Sello vs. Sfera i Shoper Manager Też używam tej aplikacji i też miałem ten błąd. Okazało się iż aplikacja w subiekcie tworzy własne opcje transportu jako usługa. Musisz to odznaczyć w subiekcie do serwisu aukcyjnego (ptaszka) i zrobić synchronizacje z subiektem w sello. Po tej czynności wszystkie zamowienia spływają do sello bez problemu. Cytuj Link to postu
Radek A 6 Napisano 19 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2016 w Sello vs. Sfera i Shoper Manager Też używam tej aplikacji i też miałem ten błąd. Okazało się iż aplikacja w subiekcie tworzy własne opcje transportu jako usługa. Musisz to odznaczyć w subiekcie do serwisu aukcyjnego (ptaszka) i zrobić synchronizacje z subiektem w sello. Po tej czynności wszystkie zamowienia spływają do sello bez problemu. To prawda, potworzyły się nowe opcje transportu, np.: Paczkomaty 24/7 - Płatności elektroniczne PayU Z tym, że żadna z tych nowych opcji nie ma zaznaczonego pola "pozycja do serwisu aukcyjnego" co więc mam odznaczyć, a może coś zaznaczyć? Cytuj Link to postu
Paul Valentiono 3 Napisano 19 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2016 w Sello vs. Sfera i Shoper Manager Masz zaznaczyć w subiekcie w danej pozycji magazynowej (twoje nowe opcje dostawy) ptaszek do serwisu aukcyjnego jak tu: ' alt=''> a później jak już wspominałem synchronizacja w sello z subiektem i już powinno importować zamówienia z subiekta z nowymi opcjami transportu. Cytuj Link to postu
Radek A 6 Napisano 19 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2016 w Sello vs. Sfera i Shoper Manager Wszystko jasne, za pierwszym razem napisałeś "odznaczyć" co mnie nieco zmyliło Dzięki Cytuj Link to postu
Paul Valentiono 3 Napisano 19 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2016 w Sello vs. Sfera i Shoper Manager niech będzie moja wina Cytuj Link to postu
Radek A 6 Napisano 20 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2016 w Sello vs. Sfera i Shoper Manager Najważniejsze żeby działało Cytuj Link to postu
Radek A 6 Napisano 21 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2016 w Sello vs. Sfera i Shoper Manager Pytanie czy można jeszcze powiązać jakoś warianty z Shopera np. z cechami/modelami towarów w Subiekcie? Przykładowo mamy przedmiot występujący w wielu kolorach, w Subiekcie jednak jest on pod jedną i tą samą pozycją - jak to mądrze rozegrać? Cytuj Link to postu
Paul Valentiono 3 Napisano 21 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2016 w Sello vs. Sfera i Shoper Manager Z tym nie pomogę. Mi brakuje póki co cen hurtowych. Cytuj Link to postu
Paul Valentiono 3 Napisano 21 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2016 w Sello vs. Sfera i Shoper Manager Raczej się nie uda. Subiekt tworzy jedną pozycję ID w sklepie więc teoretycznie jeden kolor/ jedna pozycja w subiekcie/sklepie. Cytuj Link to postu
Radek A 6 Napisano 26 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2016 w Sello vs. Sfera i Shoper Manager Raczej się nie uda. Subiekt tworzy jedną pozycję ID w sklepie więc teoretycznie jeden kolor/ jedna pozycja w subiekcie/sklepie. To może jakaś obsługa wariantów jest możliwa? Jest coś takiego jak "Modele towarów". Np. tworzymy jeden produkt i 3 warianty kolorystyczne, czy trzeba dodać 3 oddzielne towary? Cytuj Link to postu
Paul Valentiono 3 Napisano 25 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2016 w Sello vs. Sfera i Shoper Manager Trzeba sobie jasno powiedzieć iż aplikacja shoper menager jest nie aktualna i już nikt nad jej działaniem nie pracuje. Mam nowy program i team który dba o klienta. Polecam: http://dodatki-subiekt.pl/sklep/integrator-woocommerce-z-subiekt-nexo-pro/ Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 26 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2016 w Sello vs. Sfera i Shoper Manager Trzeba sobie jasno powiedzieć iż aplikacja shoper menager jest nie aktualna i już nikt nad jej działaniem nie pracuje. Mam nowy program i team który dba o klienta. Polecam: http://dodatki-subiekt.pl/sklep/integrator-woocommerce-z-subiekt-nexo-pro/ Wow, cena 0zł netto ;D Cytuj Link to postu
Paul Valentiono 3 Napisano 26 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2016 w Sello vs. Sfera i Shoper Manager 650pln netto Cytuj Link to postu
Radek A 6 Napisano 27 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2016 w Sello vs. Sfera i Shoper Manager Niezła reklama... Cytuj Link to postu
Paul Valentiono 3 Napisano 27 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2016 w Sello vs. Sfera i Shoper Manager Pewnie że będę reklamować bo jak wiadomo w ilości siła. Kupi więcej osób to będzie większe wsparcie dla produktu. Prosta polityka która także uprawia sello team. Sello obsługuje ebay i allegro a dla którego portalu jest większe wsparcie i dlaczego ? Na marginesie nie jestem autorem ani nie jestem w żaden sposób finansowo związany z działalnością tej firmy. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.