Skocz do zawartości

Zwrot towaru- obsługa

Polecane posty

Obecnie żeby obsłużyć w całości zwrot trzeba:

- odnaleźć paczkę na liście po nicku/numerze/towarze (dróg osiągnięcia tego jest wiele)

- oznaczyć paczkę jako "zwróconą" (transakcja wskakuje do "do realizacji")

- skasować mail o wysyłce, bo nie da ruszyć paczki

- skasować paczkę, bo nie da ruszyć dokumentu końcowego

- namieszać w dokumencie końcowym (jak zwracany jeden produkt z wielu to dodatkowa zabawa)

- odznaczyć, że "transakcja zapłacona" (wskakuje do "oczekujących na płatność")

- anulować transakcję (to i powyższy punkt można zrobić jednocześnie)

- wystąpić o zwrot prowizji

 

Przyznam, że po 6 latach to mnie dalej irytuje, że trzeba tak kombinować, aby towar wrócił na stan (Subiekt).

Jest prostsza metoda?

Jakieś pomysły na udoskonalenie tego? Może Sello team ma jakiś pomysł jak to usprawnić?

Link to postu

- namieszać w dokumencie końcowym (jak zwracany jeden produkt z wielu to dodatkowa zabawa)

- odznaczyć, że "transakcja zapłacona" (wskakuje do "oczekujących na płatność")

- anulować transakcję (to i powyższy punkt można zrobić jednocześnie)

Jakie zmienianie dokumentu końcowego do zwróconej paczki? Jak masz zwrot i przedrukowany paragon fiskalny to jakim cudem przerabiasz ten paragon w Subiekcie i drukarce fiskalnej, przecież od tego są zwroty detaliczne, a do faktur są korekty sprzedaży?

I po co anulować transakcje? Przecież transakcja została prawidłowo zamknięta, dokumenty wystawione, a paczka wysłana.

Wg mnie dodajesz sobie tony niepotrzebnej pracy ;)

 

 

U nas jak wraca paczka (zwrot czy reklamacja) to nic nie robimy w Sello za wyjątkiem dopisania notatki do transakcji co się stało i dodaniem cechy "zwrot" plus ewentualnym wystąpieniem o zwrot prowizji. Jeśli jest to zwrot, to w Subiekcie robimy zwrot do paragonu (lub czasem korektę faktury) i tyle. A jeśli jest to reklamacja, to dodajemy nową transakcję w Sello, wpisujemy klienta, przedmioty, wybieramy wysyłkę, oznaczamy, że jest zapłacona, dodajemy cechę "reklamacja", nie tworzymy dokumentu końcowego i tworzymy paczkę, którą pakujemy jak każdą inną.

 

Najzwyczajniej szkoda mi tracić czasu na klienta na którym i tak tracę z powodu zwrotu więc po co mam tracić na niego dodatkowy czas pracy. Lepiej się skupić na tych na których się zarabia ;) Ale to tylko moje skromne zdanie ;)

 

Link to postu

Jedyne co robię tak jak Nakina to oznaczenie paczki jako zwróconej :D

A jaką to przynosi korzyść? (poza poprawnością w historii paczek)?

PS

u mnie paczka zwrócona zostaje jako wysłana, jedynie w transakcjach czasem występuję o zwrot prowizji.

 

 

No właśnie taką, że widzę, że jest zwrócona. Robi się na czerwono.

Link to postu

No właśnie taką, że widzę, że jest zwrócona. Robi się na czerwono.

A sprawdzałeś kiedyś te czerwone paczki w Sello? Robisz coś z nimi więcej? ;)

 

Na przykład u mnie - jak oznaczę transakcje na anulowane, bo np. ktoś błędnie kupił towar, to w sekundę o nich zapominam i nie analizuję ich.

 

Najzwyczajniej szkoda mi tracić czasu na klienta na którym i tak tracę z powodu zwrotu więc po co mam tracić na niego dodatkowy czas pracy. Lepiej się skupić na tych na których się zarabia ;) Ale to tylko moje skromne zdanie  ;)

No i praca dla samej pracy... to nie dla mnie ;)

 

Link to postu

No właśnie taką, że widzę, że jest zwrócona. Robi się na czerwono.

A sprawdzałeś kiedyś te czerwone paczki w Sello? Robisz coś z nimi więcej? Mrugnięcie

Oj, ktoś rysował ikonkę, dorabiał znaczniki, a Ks. Robak po prostu stara się to docenić :D

 

Właśnie  ;D

Nie zaglądałem potem do tego póki co, ale zawsze można sobie przejrzeć historię klienta.

Przy okazji wiem, że został towar zwrócony jakby klient chciał go reklamować ;D

Link to postu

Oj, ktoś rysował ikonkę, dorabiał znaczniki, a Ks. Robak po prostu stara się to docenić :D

Pracę jak najbardziej doceniamy ale niestety zmieniły się warunki ;)

Niestety, jutro będą jeszcze inne ;)

 

Właśnie  ;D

Nie zaglądałem potem do tego póki co, ale zawsze można sobie przejrzeć historię klienta.

Przy okazji wiem, że został towar zwrócony jakby klient chciał go reklamować ;D

Czyli praca dla pracy ;)

 

Wiem, że bardzo ciężko przezwyciężyć swoje przyzwyczajenia bo sam walczę z nimi codziennie ;) Na szczęście coraz częściej zadaję sobie pytanie - czy to co robię jest mi do czegokolwiek potrzebne, za wyjątkiem "na wszelki wypadek", który najczęściej nigdy nie następuje ;) Taka koleżeńska sugestia jak codziennie zyskać kilka dodatkowych minut, a nawet godzin... :)

Link to postu

Ale jak to ? To sprzedawanie w internecie nie jest łatwe?

:)

 

Sprzedawanie w internecie jest bardzo łatwe jak się patrzy z zewnątrz, a jak się zacznie w nim sprzedawać to... ;)

Iluż to moich znajomych podpatrywało jak my to robimy... Podpytywało... Potem pytało ze zdziwieniem: to trzeba mieć towar na magazynie? jak to, to są produkty, gdzie zarobisz kilka złotych na paczce? co??? allegro pobiera prowizje??? Z tej grupy tylko jedna osoba z powodzeniem sobie radzi w sprzedaży internetowej, reszta pracuje "normalnie", u kogoś... Niestety ta praca to nie tylko kołacze, a na pewno nie ma ich na początku...

Link to postu

Jakie zmienianie dokumentu końcowego do zwróconej paczki? Jak masz zwrot i przedrukowany paragon fiskalny to jakim cudem przerabiasz ten paragon w Subiekcie i drukarce fiskalnej, przecież od tego są zwroty detaliczne, a do faktur są korekty sprzedaży?

I po co anulować transakcje? Przecież transakcja została prawidłowo zamknięta, dokumenty wystawione, a paczka wysłana.

Wg mnie dodajesz sobie tony niepotrzebnej pracy ;)

 

 

U nas jak wraca paczka (zwrot czy reklamacja) to nic nie robimy w Sello za wyjątkiem dopisania notatki do transakcji co się stało i dodaniem cechy "zwrot" plus ewentualnym wystąpieniem o zwrot prowizji. Jeśli jest to zwrot, to w Subiekcie robimy zwrot do paragonu (lub czasem korektę faktury) i tyle. A jeśli jest to reklamacja, to dodajemy nową transakcję w Sello, wpisujemy klienta, przedmioty, wybieramy wysyłkę, oznaczamy, że jest zapłacona, dodajemy cechę "reklamacja", nie tworzymy dokumentu końcowego i tworzymy paczkę, którą pakujemy jak każdą inną.

 

Najzwyczajniej szkoda mi tracić czasu na klienta na którym i tak tracę z powodu zwrotu więc po co mam tracić na niego dodatkowy czas pracy. Lepiej się skupić na tych na których się zarabia ;) Ale to tylko moje skromne zdanie ;)

 

Czyli Sello kompletnie lekceważysz i robisz to tylko w Subiekcie. To też metoda, chociaż i tak musisz znać nr paragonu, by dokonać korekty. Ja to robię z poziomu Sello (dokumenty końcowe), ale żeby dokopać się do tego muszę zrobić powyższe czynności. Nie wiem, czy ilość pracy w kopaniu po numerach paragonów (i tak musisz numer poznać, więc wchodzisz do klienta/transakcji) nie jest taka sama jak moja. Chociaż nie... ty nie ruszasz tematu "paczka", bo poszła i zapomnij.

Wolałabym jednak anulować transakcję, bo ma specjalne oznaczenie wtedy i ma się porządek w transakcjach.

Może by w Sello dodać do tego małego menu w dokumentach końcowych "zwrot", by nie wymuszało demolowania paczki wysłanej.

Link to postu

Jakie zmienianie dokumentu końcowego do zwróconej paczki? Jak masz zwrot i przedrukowany paragon fiskalny to jakim cudem przerabiasz ten paragon w Subiekcie i drukarce fiskalnej, przecież od tego są zwroty detaliczne, a do faktur są korekty sprzedaży?

I po co anulować transakcje? Przecież transakcja została prawidłowo zamknięta, dokumenty wystawione, a paczka wysłana.

Wg mnie dodajesz sobie tony niepotrzebnej pracy ;)

 

 

U nas jak wraca paczka (zwrot czy reklamacja) to nic nie robimy w Sello za wyjątkiem dopisania notatki do transakcji co się stało i dodaniem cechy "zwrot" plus ewentualnym wystąpieniem o zwrot prowizji. Jeśli jest to zwrot, to w Subiekcie robimy zwrot do paragonu (lub czasem korektę faktury) i tyle. A jeśli jest to reklamacja, to dodajemy nową transakcję w Sello, wpisujemy klienta, przedmioty, wybieramy wysyłkę, oznaczamy, że jest zapłacona, dodajemy cechę "reklamacja", nie tworzymy dokumentu końcowego i tworzymy paczkę, którą pakujemy jak każdą inną.

 

Najzwyczajniej szkoda mi tracić czasu na klienta na którym i tak tracę z powodu zwrotu więc po co mam tracić na niego dodatkowy czas pracy. Lepiej się skupić na tych na których się zarabia ;) Ale to tylko moje skromne zdanie ;)

 

Czyli Sello kompletnie lekceważysz i robisz to tylko w Subiekcie. To też metoda, chociaż i tak musisz znać nr paragonu, by dokonać korekty. Ja to robię z poziomu Sello (dokumenty końcowe), ale żeby dokopać się do tego muszę zrobić powyższe czynności. Nie wiem, czy ilość pracy w kopaniu po numerach paragonów (i tak musisz numer poznać, więc wchodzisz do klienta/transakcji) nie jest taka sama jak moja. Chociaż nie... ty nie ruszasz tematu "paczka", bo poszła i zapomnij.

Wolałabym jednak anulować transakcję, bo ma specjalne oznaczenie wtedy i ma się porządek w transakcjach.

Może by w Sello dodać do tego małego menu w dokumentach końcowych "zwrot", by nie wymuszało demolowania paczki wysłanej.

Ja nr paragonu mam na paragonie, który zwrócił klient razem z towarem ;)

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...