Skocz do zawartości

problem z pobieraniem transakcji

Polecane posty

Teraz i ja zaczęłam mieć taki sam problem raport błędu:

"Zdalny serwer zwrócił błąd:

Niepoprawna wersja kategorii lub pól sprzedaży. Proszę sprawdzić lokalne wersje i uaktualnić oprogramowanie!

 

"Ostatnia operacja nie powiodła się.

Zdalny serwer zwrócił błąd:

Minutowy limit wywołań dla tego klucza WebAPI został przekroczony. Proszę spróbować później."

 

To jest zupełnie inny błąd! prosimy zwracać na to uwagę, i dlatego też często dopytuję na forum o dokładną treść błędu, jeśli ktoś pisze, że ma taki sam problem.

 

Dzisiaj w nocy Allegro miało przerwę serwisową, a co po takiej przerwie się dzieje z transakcjami to wiadomo od dawna - powstają opóźnienia w pojawianiu się transakcji w API.

 

Niepoprawna wersja kategorii lub pól sprzedaży. Proszę sprawdzić lokalne wersje i uaktualnić oprogramowanie!

 

Uruchomiono automatyczne pobieranie kategorii i parametrów z serwisu.

To nie jest nic strasznego, chodzi o to, że Allegro zmieniło kategorię i Sello uruchamia wtedy pobieranie nowych kategorii z serwisu. "Błąd" ten zwracany jest w zasadzie codziennie podczas pracy, ponieważ codziennie Allegro zmienia wersję kategorii i Sello te kategorie i atrybuty sobie aktualizuje.

 

Minutowy limit wywołań dla tego klucza WebAPI został przekroczony. Proszę spróbować później - to jest problem ze zbytnim obciążeniem klucza API. Więcej w Liście porad p. 7.7.

Link to postu
Niepoprawna wersja kategorii lub pól sprzedaży. Proszę sprawdzić lokalne wersje i uaktualnić oprogramowanie!

 

Tylko u mnie już z 6 razy pobierało te kategorie i ciągle nic z tego nie wynika, wklejenie tego klucza może pomóc ?

Jeśli w trakcie pobierania parametrów wystąpi błąd z kluczem API to parametry nie są pobrane do końca i Sello rozpoczyna je pobierać ponownie przy kolejnej synchronizacji. Permanentne występowanie blokady klucza uniemożliwia zatem pobranie parametrów więc za każdym razem pojawia się błąd z parametrami.

 

Wpisanie klucza powinno pomóc. U nas pomogło.

 

Brak wpisanego klucza w konfiguracji konta w Sello oznacza, że używany jest nasz klucz, którego użycie może zostać przeciążone jeśli wiele osób z niego korzysta i nagle zacznie w tym samym czasie synchronizować dane.

 

Czy te klucze mieliście wpisane i przestały one działać? Czy pole z kluczem API było puste?

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...