HotKey . 249 Napisano 10 Września 2017 Udostępnij Napisano 10 Września 2017 w ZWROTY, REKLAMACJE, GWARANCJE...- gdzie ustawić te parametry to jest jakaś porażka. Co zrobić z parametrem GWARANCJA jeśli handluje żarówkami samochodowymi a na żarówki nikt nie daje gwarancji z producentów...? Czy ten parametr musi być ustawiony czy też nie? Do allegro też napisałem ale narazie cisza. Daj znać jak odpiszą. Cytuj Link to postu
Krzysztof Pilarczyk 0 Napisano 10 Września 2017 Autor Udostępnij Napisano 10 Września 2017 w ZWROTY, REKLAMACJE, GWARANCJE...- gdzie ustawić ok dam znać. Allegro od jakiegoś czasu to DRAMAT. Zamiast się zająć handlem i wystawianiem aukcji to co rusz jakieś wizje wprowadzają i człowiek myśli co znowu wprowadzą żeby uprzykrzyć życie. A jeszcze te opłaty z kosmosu... Ale się nakręciłem niepotrzebnie. Cytuj Link to postu
HotKey . 249 Napisano 10 Września 2017 Udostępnij Napisano 10 Września 2017 w ZWROTY, REKLAMACJE, GWARANCJE...- gdzie ustawić ok dam znać. Allegro od jakiegoś czasu to DRAMAT. Zamiast się zająć handlem i wystawianiem aukcji to co rusz jakieś wizje wprowadzają i człowiek myśli co znowu wprowadzą żeby uprzykrzyć życie. A jeszcze te opłaty z kosmosu... Ale się nakręciłem niepotrzebnie. Ja wiem, też jestem tego zdania, że normalnie nie ma kiedy ofert robić. Cytuj Link to postu
Krzysztof Pilarczyk 0 Napisano 15 Września 2017 Autor Udostępnij Napisano 15 Września 2017 w ZWROTY, REKLAMACJE, GWARANCJE...- gdzie ustawić odpisali: "...komunikat zachęca do uzupełnienia tej zakładki, ponieważ gwarancja dawana przez sprzedającego może skłonić potencjalnego klupującego do wyboru danej oferty. Rozumiemy, że na sprzedawany produkt nie ma gwarancji producenta lub jest ona krótsza, niż dostępny termin, może Pan jednak zaproponować swoją, sklepową gwarancję Zasadniczo zakładka ta nie jest obowiązkowa, jednak jej uzupełnienie może wpłynąć korzystnie na na decyzje zakupowe klientów". Tak ode mnie: To może w ogóle zróbmy towar za darmo żeby zachęcić Klientów... Bez komentarza. Cytuj Link to postu
HotKey . 249 Napisano 15 Września 2017 Udostępnij Napisano 15 Września 2017 w ZWROTY, REKLAMACJE, GWARANCJE...- gdzie ustawić OK czyli gwarancji nie trzeba. Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 15 Września 2017 Udostępnij Napisano 15 Września 2017 w ZWROTY, REKLAMACJE, GWARANCJE...- gdzie ustawić odpisali: "...komunikat zachęca do uzupełnienia tej zakładki, ponieważ gwarancja dawana przez sprzedającego może skłonić potencjalnego klupującego do wyboru danej oferty. Rozumiemy, że na sprzedawany produkt nie ma gwarancji producenta lub jest ona krótsza, niż dostępny termin, może Pan jednak zaproponować swoją, sklepową gwarancję Zasadniczo zakładka ta nie jest obowiązkowa, jednak jej uzupełnienie może wpłynąć korzystnie na na decyzje zakupowe klientów". Tak ode mnie: To może w ogóle zróbmy towar za darmo żeby zachęcić Klientów... Bez komentarza. Od sprzedającego jest rękojmia. Dająca zresztą często więcej niż gwarancja producenta. Więc po co dawać i rękojmię i gwarancję ? Allegro ma niedouczonych pracowników, którzy nie mają pojęcia o obowiązującym prawie. Cytuj Link to postu
edi_pg 1 Napisano 20 Września 2017 Udostępnij Napisano 20 Września 2017 w ZWROTY, REKLAMACJE, GWARANCJE...- gdzie ustawić Faktycznie jest tak jak mówicie. Poprawka będzie w przyszłym tygodniu. Doraźnie można pobrać te dane dezaktywując konto w którym już się pobrały - wtedy pobiorą się dla następnego konta. Witam, Czy poprawka została zrobiona? Zainstalowałem nową wersję sello, ale nie widzę żeby coś się zmieniło w tej kwestii. Pozdrawiam Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 20 Września 2017 Udostępnij Napisano 20 Września 2017 w ZWROTY, REKLAMACJE, GWARANCJE...- gdzie ustawić Będzie, mam nadzieję, dzisiaj. Cytuj Link to postu
Patryk Tworek 39 Napisano 22 Września 2017 Udostępnij Napisano 22 Września 2017 w ZWROTY, REKLAMACJE, GWARANCJE...- gdzie ustawić Bartek, niestety ale dalej nie pobrało gwarancji, zwrotów... nic nie ma Oczywiście pobrałem całość wymaganych rzeczy. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 22 Września 2017 Udostępnij Napisano 22 Września 2017 w ZWROTY, REKLAMACJE, GWARANCJE...- gdzie ustawić A nie masz jakichś błędów w raporcie? Co zwraca to zapytanie? https://forum.sello.pl/index.php?topic=10154.msg70783#msg70783 Cytuj Link to postu
electronicstar 0 Napisano 22 Września 2017 Udostępnij Napisano 22 Września 2017 w ZWROTY, REKLAMACJE, GWARANCJE...- gdzie ustawić Czesto przewija sie ppm -co to oznacza i kiedy sie tego uzywa? Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 22 Września 2017 Udostępnij Napisano 22 Września 2017 w ZWROTY, REKLAMACJE, GWARANCJE...- gdzie ustawić Czesto przewija sie ppm -co to oznacza i kiedy sie tego uzywa? Prawy Przycisk Myszy. Cytuj Link to postu
HotKey . 249 Napisano 23 Września 2017 Udostępnij Napisano 23 Września 2017 w ZWROTY, REKLAMACJE, GWARANCJE...- gdzie ustawić zaś LPM - Lewy Przycisk Myszy Cytuj Link to postu
Gall Anonim 0 Napisano 27 Września 2017 Udostępnij Napisano 27 Września 2017 w ZWROTY, REKLAMACJE, GWARANCJE...- gdzie ustawić Witam, Też mam problem z tą nową funkcjonalnością, zapytanie SQL daje wynik: assc_RegId assc_type assc_Name 1002 1 Podstawowe 1002 2 Podstawowe 1002 3 Podstawowe Przy autoryzacji w Zarządzaniu kontami i licencjami w kolumnie Autoryzacja mam ptaszki. Zaktualizowałem do wersji 1.24.1 Proszę o pomoc. Pozdrawiam Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 27 Września 2017 Udostępnij Napisano 27 Września 2017 w ZWROTY, REKLAMACJE, GWARANCJE...- gdzie ustawić Proszę napisać na sello@insert.com.pl z linkiem do tego wątku. Musimy się temu przyjrzeć dokładniej. Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 27 Września 2017 Udostępnij Napisano 27 Września 2017 w ZWROTY, REKLAMACJE, GWARANCJE...- gdzie ustawić zaś LPM - Lewy Przycisk Myszy Jest jeszcze LPG - gaz samochodowy ;D Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 015 Napisano 27 Września 2017 Udostępnij Napisano 27 Września 2017 w ZWROTY, REKLAMACJE, GWARANCJE...- gdzie ustawić zaś LPM - Lewy Przycisk Myszy Jest jeszcze LPG - gaz samochodowy ;D "Lejemy Płynny Gaz"? Cytuj Link to postu
HotKey . 249 Napisano 27 Września 2017 Udostępnij Napisano 27 Września 2017 w ZWROTY, REKLAMACJE, GWARANCJE...- gdzie ustawić Jest jeszcze LPG - gaz samochodowy ;D ;D Cytuj Link to postu
Krzysztof Pilarczyk 0 Napisano 29 Września 2017 Autor Udostępnij Napisano 29 Września 2017 w ZWROTY, REKLAMACJE, GWARANCJE...- gdzie ustawić w końcu piątek to można lać Cytuj Link to postu
Sławomir Gagatek 0 Napisano 3 Października 2017 Udostępnij Napisano 3 Października 2017 w ZWROTY, REKLAMACJE, GWARANCJE...- gdzie ustawić Czy już może został zdiagnozowany problem? Mam dwa konta w Sello, na jednym pobrało mi parametry i wszystko jest ok, natomiast na drugim koncie cały czas jest brak wyboru. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 3 Października 2017 Udostępnij Napisano 3 Października 2017 w ZWROTY, REKLAMACJE, GWARANCJE...- gdzie ustawić Po pobraniu ponownie parametrów pobrały się dane o zwrotach itp. Proszę się tylko upewnić, że jest zainstalowana wersja 1.24.1. Cytuj Link to postu
Sławomir Gagatek 0 Napisano 3 Października 2017 Udostępnij Napisano 3 Października 2017 w ZWROTY, REKLAMACJE, GWARANCJE...- gdzie ustawić Dziękuje. Po zainstalowaniu nowej wersji i pobraniu parametrów jest OK. Miałem wersję 1.24.0. Cytuj Link to postu
electronicstar 0 Napisano 5 Października 2017 Udostępnij Napisano 5 Października 2017 w ZWROTY, REKLAMACJE, GWARANCJE...- gdzie ustawić Na pewno po wystawieniu wchodzisz w AUKCJE ---> PPM ---> ZMIANY ZBIORCZE. Prosze mi powiedziec, co oznacza PPM? Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 015 Napisano 5 Października 2017 Udostępnij Napisano 5 Października 2017 w ZWROTY, REKLAMACJE, GWARANCJE...- gdzie ustawić Prawy Przycisk Myszy. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.