Anna Smolarska 15 Napisano 7 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2019 w Brak towarów w zakładce podstawowe w wersji 1.30.2/1.30.3 2 godziny temu, Bartosz Rosa napisał: Niedawno na forum był temat poruszany i z tego co pamiętam to albo w s2s albo w Subiekcie w zamówieniach nie jest zapisywana godzina (jak było wcześniej), zatem i w Sello każde ZK jest wystawione z godziną 0:00. Czy można by w wolnej chwili się pochylić nad tym i wskazać winowajcę oraz go o tym poinformować? Macie kontakt ze sobą przecież. Trochę to przeszkadza Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 7 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2019 w Brak towarów w zakładce podstawowe w wersji 1.30.2/1.30.3 Nie mamy kontaktu z twórcami s2s. Natomiast jeśli chodzi o Subiekta to on sam nie zapisuje godziny utworzenia zamówienia (tylko datę), zatem s2s musiał tam wcześniej wpisywać godzinę, czego obecnie nie robi. Jeśli z zewnątrz zostanie do ZK wpisana godzina to i do Sello ona przejdzie, jeśli w Subiekcie nie ma godziny to w Sello również jej nie będzie. Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 015 Napisano 7 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2019 w Brak towarów w zakładce podstawowe w wersji 1.30.2/1.30.3 18 minut temu, Bartosz Rosa napisał: s2s musiał tam wcześniej wpisywać godzinę, czego obecnie nie robi. Raczej nie wpisywał, bo od wielu lat zamówienia z s2s meldują się w Sello "na początku dnia", czyli pewnie z godziną 00.00 lub bez niej... Ale to s2s... Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 7 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2019 w Brak towarów w zakładce podstawowe w wersji 1.30.2/1.30.3 W takim razie nie mam pomysłu dlaczego wcześniej miało by być inaczej niż obecnie. Cytuj Link to postu
Anna Smolarska 15 Napisano 7 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2019 w Brak towarów w zakładce podstawowe w wersji 1.30.2/1.30.3 oj nie, do czasu tych 3 moich piątkowych aktualizacji (Subiekt, Sello, s2s) wszystko było chronologicznie, w kolejności zamówień, nawet nie w kolejności ściągania, tylko zamówień. Cytuj Link to postu
Mamut Maniek 114 Napisano 11 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2019 w Brak towarów w zakładce podstawowe w wersji 1.30.2/1.30.3 Zaktualizowałem właśnie moje Sello 1.30 do 1.30.3 i w oknie transakcji nie wyświetlają się towary (a właśnie to miało w tej wersji być naprawione??). Jest problem bo jest poniedziałek rano - dużo transakcji a nie mogę np zmienić towaru na inny kolor w transakcji. Jakiś pomysł na hot-fix? Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 015 Napisano 11 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2019 w Brak towarów w zakładce podstawowe w wersji 1.30.2/1.30.3 10 minut temu, • maniootek • napisał: Zaktualizowałem właśnie moje Sello 1.30 do 1.30.3 i w oknie transakcji nie wyświetlają się towary (a właśnie to miało w tej wersji być naprawione??). Jest problem bo jest poniedziałek rano - dużo transakcji a nie mogę np zmienić towaru na inny kolor w transakcji. Jakiś pomysł na hot-fix? U mnie problem nie występuje, ale zdaje się, że inni dodawali jakiś towar z kartoteki na chwilę i pojawiały się towary... 1 Cytuj Link to postu
Mamut Maniek 114 Napisano 11 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2019 w Brak towarów w zakładce podstawowe w wersji 1.30.2/1.30.3 (edytowane) Zrobiłem tak 1. Wszedłem do transakcji 2. Wyłączyłem fajeczkę "transakcja opłacona" 3. Dodałem byle jaki towar z kartoteki 4. W transakcji wybrałem anuluj zamiast OK Teraz po wejściu w transakcje (tą na której wykonałem powyższą procedurę oraz pozostałe) lista towarów wyświetla się prawidłowo. (powyższa procedura zadziałała tylko na jednym kliencie) Edytowane 11 Lutego 2019 przez • maniootek • Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 015 Napisano 11 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2019 w Brak towarów w zakładce podstawowe w wersji 1.30.2/1.30.3 1 minutę temu, • maniootek • napisał: Zrobiłem tak 1. Wszedłem do transakcji 2. Wyłączyłem fajeczkę "transakcja opłacona" 3. Dodałem byle jaki towar z kartoteki 4. W transakcji wybrałem anuluj zamiast OK Teraz po wejściu w transakcje (tą na której wykonałem powyższą procedurę oraz pozostałe) lista towarów wyświetla się prawidłowo. Forumowy hot-fix zadziałał... Przynajmniej ruszyłeś z robotą... Ale też ciekawe, bo inni podawali że Sello .3 już usunęło ten problem... Cytuj Link to postu
Mamut Maniek 114 Napisano 11 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2019 w Brak towarów w zakładce podstawowe w wersji 1.30.2/1.30.3 Ta procedura, która opisałem w po 11 minut temu, • maniootek • napisał: Zrobiłem tak 1. Wszedłem do transakcji 2. Wyłączyłem fajeczkę "transakcja opłacona" 3. Dodałem byle jaki towar z kartoteki 4. W transakcji wybrałem anuluj zamiast OK Ta procedura zadziałała na stałe tylko na jednym komputerze (serwerze) a u klientach to się nie naprawia. Tzn jak dodam trzeci towar i zapiszę transakcję (bo w transakcji są dwa towary) to się lista pojawi po ponownym wejściu do transakcji więc coś tam mogę zmienić ale po zapisaniu (gdzie zostają dwie transakcje) to lista znowu znika. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 11 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2019 w Brak towarów w zakładce podstawowe w wersji 1.30.2/1.30.3 A na tych komputerach klienckich również została zainstalowana wersja 1.30.3? Cytuj Link to postu
Mamut Maniek 114 Napisano 11 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2019 w Brak towarów w zakładce podstawowe w wersji 1.30.2/1.30.3 2 minuty temu, Bartosz Rosa napisał: A na tych komputerach klienckich również została zainstalowana wersja 1.30.3? Tak, oczywiście. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 11 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2019 w Brak towarów w zakładce podstawowe w wersji 1.30.2/1.30.3 A spróbuj prawym klawiszem na listę towarów > parametry listy i przywrócić domyślne. Cytuj Link to postu
Mamut Maniek 114 Napisano 11 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2019 w Brak towarów w zakładce podstawowe w wersji 1.30.2/1.30.3 13 minut temu, Bartosz Rosa napisał: A spróbuj prawym klawiszem na listę towarów > parametry listy i przywrócić domyślne. Nie pomaga. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 11 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2019 w Brak towarów w zakładce podstawowe w wersji 1.30.2/1.30.3 Czy na pojedynczych transakcjach (z jednym towarem) też tak się dzieje? Możesz podesłać zrzut ekranu jak to wygląda? Cytuj Link to postu
Mamut Maniek 114 Napisano 11 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2019 w Brak towarów w zakładce podstawowe w wersji 1.30.2/1.30.3 (edytowane) Tylko dla transakcji z dwoma towarami. Edytowane 11 Lutego 2019 przez • maniootek • Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 11 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2019 w Brak towarów w zakładce podstawowe w wersji 1.30.2/1.30.3 Czy podczas otwierania okna transakcji lub przechodzenia na zakładkę PODSTAWOWE zauważalne jest wolne ładowanie okna? Czy pojawia się po prostu jako białe z normalną szybkością? Cytuj Link to postu
Mamut Maniek 114 Napisano 11 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2019 w Brak towarów w zakładce podstawowe w wersji 1.30.2/1.30.3 Szybkość jest normalna ale zauważyłem, że podczas przechodzenia na zakładkę PODSTAWOWE w oknie towarów zostaje grafika ta z poprzedniej zakładki. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 11 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2019 w Brak towarów w zakładce podstawowe w wersji 1.30.2/1.30.3 Hmm, a mógłbyś się upewnić, że zainstalowana jest wersja 1.30.3? Najlepiej zobacz właściwości pliku Transakcje.dll i tam jaką on ma wersję. Cytuj Link to postu
Mamut Maniek 114 Napisano 11 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2019 w Brak towarów w zakładce podstawowe w wersji 1.30.2/1.30.3 Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 12 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2019 w Brak towarów w zakładce podstawowe w wersji 1.30.2/1.30.3 Jeśli problem z pustą listą pojawi się również w wersji 1.30.3 proszę napisać do nas na sello@insert.com.pl - prześlemy tymczasowe obejście. Cytuj Link to postu
Joanna S. 17 Napisano 12 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2019 w Brak towarów w zakładce podstawowe w wersji 1.30.2/1.30.3 Dnia 11.02.2019 o 09:38, MARCIN e-kupowanie.pl napisał: Forumowy hot-fix zadziałał... Przynajmniej ruszyłeś z robotą... Ale też ciekawe, bo inni podawali że Sello .3 już usunęło ten problem... W naszym przypadku do pozbycia się błędu z wyświetlaniem wystarczyła aktualizacja. Po niej problem nigdy więcej się nie pojawił, na żadnej stacji roboczej Jak widać występują jeszcze wyjątki. Cytuj Link to postu
Robert Mazurek 16 Napisano 12 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2019 w Brak towarów w zakładce podstawowe w wersji 1.30.2/1.30.3 (edytowane) Mam to samo mam wersje 3 Takze mam napisać o fixa do pomocy sello ? Edytowane 12 Lutego 2019 przez Robert Mazurek Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 12 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2019 w Brak towarów w zakładce podstawowe w wersji 1.30.2/1.30.3 1 godzinę temu, Joanna S. napisał: Jak widać występują jeszcze wyjątki. Problem zależy mocno od konfiguracji komputera, dlatego nie wychwyciliśmy go w testach, bo tylko na jednym środowisku u nas wystąpił. 26 minut temu, Robert Mazurek napisał: Takze mam napisać o fixa do pomocy sello ? Jeśli lista towarów w transakcji jest pusta i wersja jest podniesiona do 1.30.3 to tak . Cytuj Link to postu
Robert Mazurek 16 Napisano 12 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2019 w Brak towarów w zakładce podstawowe w wersji 1.30.2/1.30.3 Napisane ... Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.