Karol Partyka 1 Napisano 11 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2019 w Problem pobierania transakcji "Nie udało się dodać transakcji do aukcji nr (...) dla klienta (...). (edytowane) Dzień dobry, po aktualizacji Sello do wersji 1.31.1 w dniu 08.07.2019 podczas pobierania transakcji występuje komunikat "Nie udało się dodać transakcji do aukcji nr (tutaj numer aukcji) dla klienta (numer klienta). Transakcja nie pojawia się w Sello. Przy niektórych transakcjach pobieranie jest wybiórcze i występuje komunikat "Brak pobranej aukcji (numer aukcji) wymaganej do zapisania transakcji). Przy niepełnym pobraniu transakcji kwota którą klient opłacił jest poprawna, natomiast formularz pokazuje kwotę pomniejszoną o produkt, który nie może być dodany do transakcji. Problem dotyczy tylko pojedynczych aukcji na danym koncie (na pierwszym koncie jedna aukcja, na drugim dwa produkty), na pozostałych wszystko działa prawidłowo. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. Edytowane 11 Lipca 2019 przez Karol Partyka Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 11 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2019 w Problem pobierania transakcji "Nie udało się dodać transakcji do aukcji nr (...) dla klienta (...). Czy problem jest powtarzalny dla tych samych transakcji/aukcji przy ponownym pobraniu np po kilku minutach od poprzedniego? Cytuj Link to postu
Karol Partyka 1 Napisano 11 Lipca 2019 Autor Udostępnij Napisano 11 Lipca 2019 w Problem pobierania transakcji "Nie udało się dodać transakcji do aukcji nr (...) dla klienta (...). Tych transakcji nie da się pobrać od poniedziałku. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 11 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2019 w Problem pobierania transakcji "Nie udało się dodać transakcji do aukcji nr (...) dla klienta (...). Najlepiej byłoby podesłać do nas bazę do analizy - tak najszybciej zdiagnozujemy problem. Proszę napisać w tym celu na sello@insert.com.pl z linkiem do tego wątku. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 12 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2019 w Problem pobierania transakcji "Nie udało się dodać transakcji do aukcji nr (...) dla klienta (...). Z analizy wyszło, że nie zostały pobrane cenniki z Allegro, a jest to jeden z koniecznych kroków, które trzeba zrobić po przejściu na 1.31. Proszę w słownikach cenników zaimportować te z Allegro i ponowić próbę odbierania transakcji. Druga sprawa, to pobieranie wszystkich danych za każdym razem jest bardzo nieoptymalne. Sugeruję pobierać dane w ten sposób: Wymuszenie pobierania wszystkich dostępnych danych można używać okresowo, jeśli występują braki w transakcjach. Mechanizm ten wielokrotnie wydłuża pobranie transakcji, podobnie jak pobieranie Pełnych informacji o aukcjach. Jeśli już zaznaczony jest ten znacznik na stałe to warto również zaznaczyć Tylko dla niekompletnych aukcji. Cytuj Link to postu
Karol Partyka 1 Napisano 15 Lipca 2019 Autor Udostępnij Napisano 15 Lipca 2019 w Problem pobierania transakcji "Nie udało się dodać transakcji do aukcji nr (...) dla klienta (...). W przypadku importowania cenników występuje taki błąd jak w przesłanym zdjęciu. Co w takiej sytuacji? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 15 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2019 w Problem pobierania transakcji "Nie udało się dodać transakcji do aukcji nr (...) dla klienta (...). Czy Sello jest uruchamiane normalnie na komputerze czy przez zdalny pulpit? Czy na tym komputerze znajduje się serwer SQL czy na innym? Cytuj Link to postu
Karol Partyka 1 Napisano 15 Lipca 2019 Autor Udostępnij Napisano 15 Lipca 2019 w Problem pobierania transakcji "Nie udało się dodać transakcji do aukcji nr (...) dla klienta (...). Sello uruchamiane jest normalnie na komputerze. Serwer znajduje się na innym. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 15 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2019 w Problem pobierania transakcji "Nie udało się dodać transakcji do aukcji nr (...) dla klienta (...). Proszę spróbować łączyć się z serwerem SQL nie poprzez nazwę komputera tylko poprzez jego numer IP, czyli np 192.168.0.1\INSERTGT. Proszę również sprawdzić, czy na komputerze serwerowym da się pobrać cenniki. Cytuj Link to postu
Alicja Riliszkis 0 Napisano 15 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2019 w Problem pobierania transakcji "Nie udało się dodać transakcji do aukcji nr (...) dla klienta (...). u nas też problem z pobieraniem transakcji i odbiorem cenników z allegro Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 16 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2019 w Problem pobierania transakcji "Nie udało się dodać transakcji do aukcji nr (...) dla klienta (...). Proszę pokazać szczegóły błędu - pojawią się na dole po ustawieniu kursora na wierszu z błędem. Cytuj Link to postu
Alicja Riliszkis 0 Napisano 16 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2019 w Problem pobierania transakcji "Nie udało się dodać transakcji do aukcji nr (...) dla klienta (...). Cytuj Link to postu
Karol Partyka 1 Napisano 16 Lipca 2019 Autor Udostępnij Napisano 16 Lipca 2019 w Problem pobierania transakcji "Nie udało się dodać transakcji do aukcji nr (...) dla klienta (...). Mamy zainstalowane Sello na serwerze a korzystamy z wersji lokalnej na innym komputerze. Powyższy problem na serwerze nie występuje a lokalnie występuje. Na przykład po dodaniu nowej aukcji ta jedna mogła się pobrać jedynie na serwerze. Cenniki również pobrały się wyłącznie na serwerze. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 16 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2019 w Problem pobierania transakcji "Nie udało się dodać transakcji do aukcji nr (...) dla klienta (...). Czy była wykonana próba łączenia z serwerem po adresie IP? Cytuj Link to postu
Karol Partyka 1 Napisano 16 Lipca 2019 Autor Udostępnij Napisano 16 Lipca 2019 w Problem pobierania transakcji "Nie udało się dodać transakcji do aukcji nr (...) dla klienta (...). Jest w tej samej sieci, nie w zewnętrznej. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 16 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2019 w Problem pobierania transakcji "Nie udało się dodać transakcji do aukcji nr (...) dla klienta (...). Nie ma to znaczenia, chodzi o to, że ostatnio zauważyliśmy problemy w systemach Windows z uzyskiwaniem numeru IP po nazwie komputera - ten błąd może wskazywać, że jest to ten sam problem. Łączenie się poprzez numer IP komputera serwerowego a nie przez jego nazwę powinno go rozwiązać (jeśli to jest to). Numer IP komputera można pozyskać wykonując polecenie w konsoli (CMD) ping -4 nazwa_komputera Cytuj Link to postu
Radosław Krupiński 1 Napisano 18 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2019 w Problem pobierania transakcji "Nie udało się dodać transakcji do aukcji nr (...) dla klienta (...). Dnia 12.07.2019 o 15:28, Bartosz Rosa napisał: Z analizy wyszło, że nie zostały pobrane cenniki z Allegro, a jest to jeden z koniecznych kroków, które trzeba zrobić po przejściu na 1.31. Proszę w słownikach cenników zaimportować te z Allegro i ponowić próbę odbierania transakcji. Druga sprawa, to pobieranie wszystkich danych za każdym razem jest bardzo nieoptymalne. Sugeruję pobierać dane w ten sposób: Wymuszenie pobierania wszystkich dostępnych danych można używać okresowo, jeśli występują braki w transakcjach. Mechanizm ten wielokrotnie wydłuża pobranie transakcji, podobnie jak pobieranie Pełnych informacji o aukcjach. Jeśli już zaznaczony jest ten znacznik na stałe to warto również zaznaczyć Tylko dla niekompletnych aukcji. U mnie występuje ten sam problem. Część transakcji jest pobierana niepełna, a część w ogóle. Pobieranie jak powyżej nic nie pomogło. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 18 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2019 w Problem pobierania transakcji "Nie udało się dodać transakcji do aukcji nr (...) dla klienta (...). Czy jest zainstalowana najnowsza poprawka 1.31.2? Cytuj Link to postu
Radosław Krupiński 1 Napisano 18 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2019 w Problem pobierania transakcji "Nie udało się dodać transakcji do aukcji nr (...) dla klienta (...). Tak, dzisiaj zainstalowana i znowu włączone pobranie danych dla transakcji niekompletnych - nie pobrało brakujących danych. Cytuj Link to postu
Radosław Krupiński 1 Napisano 18 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2019 w Problem pobierania transakcji "Nie udało się dodać transakcji do aukcji nr (...) dla klienta (...). Klienci dzwonią do nas , że nie są zrealizowane zamówienia z weekendu, a mamy czwartek. My ich nawet nie widzimy w sello. Te które sciągną się częsciowo można chociać uzupełnić ręcznie, co nie jest rozwiązaniem, ale przynajmniej wiemy , że takie zamówienie istnieje. Proszę o pilną informację jakie kroki podjąć. Przesłać bazę do weryfikacji? Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 017 Napisano 18 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2019 w Problem pobierania transakcji "Nie udało się dodać transakcji do aukcji nr (...) dla klienta (...). 2 minuty temu, Radosław Krupiński napisał: Klienci dzwonią do nas , że nie są zrealizowane zamówienia z weekendu, a mamy czwartek. My ich nawet nie widzimy w sello. Te które sciągną się częsciowo można chociać uzupełnić ręcznie, co nie jest rozwiązaniem, ale przynajmniej wiemy , że takie zamówienie istnieje. Proszę o pilną informację jakie kroki podjąć. Przesłać bazę do weryfikacji? Czy pobierałeś dane o transakcjach w takiej konfiguracji? Cytuj Link to postu
Radosław Krupiński 1 Napisano 18 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2019 w Problem pobierania transakcji "Nie udało się dodać transakcji do aukcji nr (...) dla klienta (...). Tak, to kiedyś pomagało, ale teraz też nie zaciągnęło nic ze starych transakcji. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 18 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2019 w Problem pobierania transakcji "Nie udało się dodać transakcji do aukcji nr (...) dla klienta (...). Czy podczas takiego pobierania jak powyżej, w raporcie pojawiają się jakieś błędy? Cytuj Link to postu
Radosław Krupiński 1 Napisano 18 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2019 w Problem pobierania transakcji "Nie udało się dodać transakcji do aukcji nr (...) dla klienta (...). 26 minut temu, Bartosz Rosa napisał: Czy podczas takiego pobierania jak powyżej, w raporcie pojawiają się jakieś błędy? Tak, dość dużo... Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 18 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2019 w Problem pobierania transakcji "Nie udało się dodać transakcji do aukcji nr (...) dla klienta (...). Proszę wejść w USTAWIENIA > SŁOWNIKI > Cenniki dostaw. Nacisnąć link Importuj, upewniając się że import zakończył się powodzeniem. Jeśli nie, to jaki w raporcie pojawił się błąd odnośnie pobierania cenników? Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.