Krzysztof Handke 3 Napisano 26 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2019 w Adres email dostawy z oznaczeniem transakcji Z informacji podanych tu: https://www.lcsoft.pl/2019/08/18/allegro-smart-adresy-e-mail-w-paczkomatach/ https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/informacje-dla-sprzedajacych/allegro-smart-zmiana-sposobu-rozliczania-kosztow-przesylek-inpost-wq3Mxx1vMf2?utm_source=newsletter#na-co-powinienes-zwrocic-szczegolna-uwage-jesli-korzystasz-z-wlasnego-systemu-do-zarzadzania-sprzedaza wynika, że w transakcjach powinienem widzieć email z kodem transakcji. Niestety tak nie jest. Czy tak ma być i w odpowiednim czasie problem się rozwiąże, czy coś pominąłem i jest do naprawienia. Oczywiście korzystam z wersji 1.31.3. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 26 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2019 w Adres email dostawy z oznaczeniem transakcji Odpowiedni adres e-mail powinien pojawić się po skopiowaniu danych z formularza. W którym miejscu jest widoczny adres bez kodu transakcji? Cytuj Link to postu
SRL SRL 11 Napisano 27 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2019 w Adres email dostawy z oznaczeniem transakcji Podpinam się pod temat. Mam wersję 1.31.3. Adres w danych do wysyłki jest z "+", ale zauważyłem, że w danych nabywcy / dane dokumentowe adres jest już bez "+". Dodatkowo dzisiaj otrzymałem takiego maila od allegro. Zgodnie z zapowiedzią w Aktualnościach i w komunikacji mailowej, już niedługo wysyłanie przesyłek z Allegro Smart! stanie się dla Ciebie jeszcze łatwiejsze. Jeśli sprzedasz towar z dostawą Allegro Smart!, otrzymasz wpłatę tylko za sprzedany przedmiot. Nie otrzymasz wpłaty za przesyłkę, a wyślesz ją bezpłatnie. Warunkiem tej zmiany jest poprawna obsługa adresów e-mail kupujących w Twoich zamówieniach. Adresy e-mail w Twoich zamówieniach nie są obecnie poprawnie przekazywane do InPost. Nie jesteś więc jeszcze gotowy na zmianę. Zobacz poniżej co zrobić, aby Twoje oferty pozostały w programie Allegro Smart! Jak powinieneś obsługiwać adresy e-mail Zadbaj o to, aby do InPost przekazywać adres e-mail odbiorcy dokładnie w takiej formie, jaką otrzymujesz w zamówieniu. Na etykietach nadawczych adres e-mail odbiorcy powinien być pełny, łącznie ze znakiem "+" w pierwszej części adresu. Na przykład: 8awgqyk6a5+cub31c122@allegromail.pl. Upewnij się więc, że Twój program do zarządzania sprzedażą poprawnie obsługuje adresy e-mail z Allegro. Jeśli nie, to skontaktuj się z autorem oprogramowania. Dowiedz się więcej na ten temat i poznaj szczegóły, na które trzeba zwrócić uwagę. Do kiedy masz czas Zmianę zaczniemy wprowadzać od 16 września 2019 r. Od tego dnia na nowy model rozliczania kosztów dostawy Allegro Smart! będziemy przełączać sprzedawców, którzy będą już technicznie przygotowani na zmianę. Od 1 listopada 2019 r. zmiana obejmie wszystkich sprzedających w programie Allegro Smart!. Jeśli do tego czasu nie będziesz na nią technicznie przygotowany, stracisz oznaczenie Allegro Smart! w swoich ofertach. Jakich przesyłek dotyczy ta zmiana Zmiana dotyczy przesyłek Allegro Smart! wysyłanych za pośrednictwem InPost. Przesyłki realizowane za pomocą Poczty Polskiej i RUCH zostaną objęte zmianą w najbliższych miesiącach, ale na razie będą rozliczane w dotychczasowy sposób. Co to oznacza dla Ciebie InPost rozpozna przesyłkę Allegro Smart! jako bezpłatną na podstawie adresu e-mail odbiorcy. Dlatego upewnij się, że system do zarządzania sprzedażą, z którego korzystasz, przekazuje dostawcy adresy e-mail Twoich klientów w prawidłowej formie. Tylko wtedy Twoje oferty będą mogły pozostać w Allegro Smart! Jeśli skorzystasz z usługi dodatkowej związanej z przesyłką Allegro Smart! (na przykład z dodatkowego ubezpieczenia przesyłki lub innych dopłat wykraczających poza koszt usługi podstawowej), to opłatę za taką usługę dodatkową znajdziesz na fakturze od Allegro, a nie na fakturze od firmy InPost. U dostawcy zapłacisz tylko za usługę dodatkową w postaci odbioru przesyłek przez kuriera. Sprawdź szczegóły w artykule. Masz pytania dotyczące tej zmiany? Jesteśmy do Twojej dyspozycji. Przeczytaj nasze artykuły lub skontaktuj się z nami. Pozdrawiamy Zespół Allegro Cytuj Link to postu
Sebastian Mika 4 Napisano 27 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2019 w Adres email dostawy z oznaczeniem transakcji (edytowane) Dostałem identyczny email że nie są poprawnie przekazywane emaile klientów do inpost I np email w danych do wysyłki klient jest sh8o7np......@allegromail.pl a w wiadomościach sh8o7np.....+1eb382b43@allegromail.pl Edytowane 27 Sierpnia 2019 przez Sebastian Mika Cytuj Link to postu
Lukasz team 9 Napisano 27 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2019 w Adres email dostawy z oznaczeniem transakcji Jakieś sugestie? Dostaliśmy tego samego maila. Allegro Paczkomaty nadajemy przez PP2 - najnowsza wersja obslugująca maile z plusem. Tworząc paczkę w PP2 widzimy prawidłowy adres mailowy z plusem, ale nie możemy utworzyć paczki w Inpoście - zwraca komunikat o błędnym adresie mailowym, który ma postać dasfasf fafas@allegromail.pl - brakuje plusa. Podobny problem jest przy integracji bezpośrednio z sello. Problem leży po stronie INPOSTu ? Cytuj Link to postu
Krzysztof Handke 3 Napisano 27 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2019 w Adres email dostawy z oznaczeniem transakcji @Bartosz Rosa dokładnie chodzi o powyższe posty. W Transakcja > Podstawowe w adresach brak email z "+". W Transkacja > Formularze także brak "+" Cytuj Link to postu
Michał Boguś 3 Napisano 27 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2019 w Adres email dostawy z oznaczeniem transakcji Podpisuje się. Mail podstawowy wstawia ten bez +. Fakt że w adresie paczkomatu jest z + , ale nadają paczkę, ja korzystam ze smarpaczka, nie widzi maila z adresu tylko ten podstawowy który jest bez + Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 015 Napisano 27 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2019 w Adres email dostawy z oznaczeniem transakcji 1 godzinę temu, Lukasz team napisał: Allegro Paczkomaty nadajemy przez PP2 - najnowsza wersja obslugująca maile z plusem. Dokładnie. Prosta Paczka 2, bo niektórzy piszą tu o SmartPaczce, a to inny program. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 27 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2019 w Adres email dostawy z oznaczeniem transakcji Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 27 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2019 w Adres email dostawy z oznaczeniem transakcji 2 godziny temu, orzeu napisał: W Transakcja > Podstawowe w adresach brak email z "+". W Transkacja > Formularze także brak "+" Możesz podesłać zrzut ekranu z zakładki FORMULARZE (ukryj adres kupującego). Cytuj Link to postu
SRL SRL 11 Napisano 28 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2019 w Adres email dostawy z oznaczeniem transakcji U mnie to tak wygląda. Cytuj Link to postu
Michał Boguś 3 Napisano 28 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2019 w Adres email dostawy z oznaczeniem transakcji W transakcji jest ok ale tutaj maila jest bez + a stąd jest on pobierany do programów do paczek Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 28 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2019 w Adres email dostawy z oznaczeniem transakcji Adres w kliencie stanowi adres klienta podstawowy. Ważny jest adres przypisany do transakcji bo dla każdej jest inny. Jakiekolwiek programy eksportujące dane paczki z Sello muszą brać adres e-mail z adresu wysyłkowego paczki, nie z klienta. Cytuj Link to postu
Krzysztof Handke 3 Napisano 28 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2019 w Adres email dostawy z oznaczeniem transakcji (edytowane) Dnia 27.08.2019 o 14:21, Bartosz Rosa napisał: Możesz podesłać zrzut ekranu z zakładki FORMULARZE (ukryj adres kupującego). @Bartosz Rosa Proszę. Edytowane 28 Sierpnia 2019 przez orzeu Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 28 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2019 w Adres email dostawy z oznaczeniem transakcji A to na pewno jest wersja Sello 1.31.3? Cytuj Link to postu
Krzysztof Handke 3 Napisano 28 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2019 w Adres email dostawy z oznaczeniem transakcji @Bartosz Rosa Cytuj Link to postu
Michał Boguś 3 Napisano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2019 w Adres email dostawy z oznaczeniem transakcji 22 godziny temu, Bartosz Rosa napisał: Adres w kliencie stanowi adres klienta podstawowy. Ważny jest adres przypisany do transakcji bo dla każdej jest inny. Jakiekolwiek programy eksportujące dane paczki z Sello muszą brać adres e-mail z adresu wysyłkowego paczki, nie z klienta. I tu jest właśnie ten problem. Allegr oto robi już wszystko żeby tylko utrudnić nam życie. Albo żeby zmusić do korzystania tylko do ich aplikacji i usług. Ostatnie ich zmiany nic nie wnoszą żeby coś ułatwić i usprawnić. Klienci narzekają, my narzekamy. Smart paczka zaciąga maila jako tego głównego, trzeba chłopaków zmobilizować żeby to poprawili. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2019 w Adres email dostawy z oznaczeniem transakcji @orzeu włącz w programie serwisowym logowanie (menu Rejestr), uruchom Sello jako administrator i pobierz spod prawego klawisza myszy Formularze dla tej transakcji. Plik SENT_RECV_allegro.log znajdujący się w folderze instalacyjnym Sello podeślij na sello@insert.com.pl. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.